XXL Nutrition

Nooit een tweede kuur doen

Volgens mij ben jij de enige die hier aan het schreeuwen is. Maar ik begrijp dat jij wel weet waar je over schrijft? Vertel ons dan eens hoe het zit?

Ik beweer niet dat ik het grote gelijk heb Walter. Het gaat me meer om de toon die door een aantal figuren (niet iedereen) hier gebezigd wordt.

zijn stats kloppen.

---------- Toegevoegd om 12:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:08 ----------

sorry man maar omdat de toon je niet aanstaat ga je zomaar dingen beweren en aannemen?

zijn stats kloppen.

---------- Toegevoegd om 12:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:08 ----------

sorry man maar omdat de toon je niet aanstaat ga je zomaar dingen beweren en aannemen?
Als zijn stats kloppen dan begrijp ik zijn frustraties wel. Misschien kunnen we hem een paar pakjes hCG doneren met een crashdieet van 500kcal.

Serieus, laat die Aristotelesje lekker janken..

Ik heb ook de fout gemaakt om in discussie te gaan met een halve mong**l. :trollface:

hahahah straks pakti nog een steen en slaat zn eigen kop in XD.. hahah joke joke :P

hahahah straks pakti nog een steen en slaat zn eigen kop in XD.. hahah joke joke :P

-Were-you-dropped-on-your-head-as-an-infant-or-just-born-stupid-emma-stone-32659443-500-269.gif

Ik vind het wel knap dat een heleboel mensen jou al kunnen uitkotsen na 24 posts op dit forum.

verbaasd me dat niemand dit al heeft gepost:

[Link niet meer beschikbaar]

Huh, das wel opvallend...

Hebben jullie daar in het echt eigenlijk van gehoord, iemand die eerst naturel traint, dan behoorlijk kuurt, maar er mee stopt, maar wel doortraint.

En dan alsnog beter af is uiteindelijk dan zijn naturel fysiek?

Zou nogal wat zijn, eigenlijk.

"Even though the study was completed on mice, it is likely that comparable mechanisms are involved in human cells as basal biological mechanisms often are alike in mammals."

Het hoeft dus niet zo te zijn. Hoewel er veel dingen hetzelfde zijn tussen muizen en mensen is niet alles zo. Daarnaast hebben die muizen niet hun natuurlijke max bereikt qua spiergroei waarschijnlijk dus dit kan je absoluut niet zo aannemen dat dit bij mensen ook zo zal zijn.

Terug
Naar boven