- Waardering
- 2.963
Klopt dat ze niet blij zijn met die provocaties, maar china ziet NK ook als soort bufferzone tegen het amerikaanse regime heb ik me laten vertellen, maar goede toevoeging vooral je link is erg informatief. dank daarvoor.
toevoeging aan de antwoorden:
Noord Korea is op het moment een goede speler in de markt waar veel landen belangen bij hebben. zo komt ook samsung uit ZK als ik het me goed herinner (LG en Daewoo zitten er ook,). er wordt op verschillende plaatsen goed geld verdient aan het land. en als NK hun rivaal ZK besluit aan te vallen zal er best het eea loslopen. ik hoop daar binnenkort wat meer informatie over te krijgen. vindt het een erg interessant onderwerp![]()
"dat komt omdat het nog steeds zo is dat wanneer er één NAVO-lid wordt aangevallen, de andere als het ware verplicht zijn om ter hulp te komen (artikel 5) echter is dat tot nu toe pas 1 keer voorgekomen en dat was met 9/11"
Ja, en dat is dus niet het geval bij Rusland-Syrie-NK. Bovendien zeg je nu dat je het niet uitsluit, terwijl het eerder leek alsof je het eerder wel dan niet verwacht.
---------- Post toegevoegd 4 April 2013 om 14:34 ----------
Laat ik het zo stellen: Als Noord-Korea iets gaat doen, en de VS reageert. Dan kan er een oorlog komen, maar ik zie Rusland en China dan nog eerder hun banden met NK afsnijden, dan dat ze hen te hulp komen schieten.

Gewoon omdat t kan