MuscleMeat

Nieuws Noord-Korea waarschuwt voor "genadeloze nucleaire aanval"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lol wat een bangmakerij.
Het gebruik van kernwapens is pure zelfmoord en dat weten ze zelf ook wel. Dit soort krantenberichten zijn gewoon pure proganda om Noord-Korea in een nog slechter daglicht te zetten.

Noord-Korea zal alleen kernwapens gebruiken als ze worden aangevallen.

Een kat in het nauw maakt immers rare sprongen.

Ach die mieten bluffen maar wat, alsof ze die wapens gaan gebruiken :roflol:

De broekies komen met een atoombom terwijl Amerika H-bommen heeft die wel 500x zo krachtiger zijn. Gewoon een zo'n bommetje erop laten vallen en dan weten ze hun plaats weer.

De broekies komen met een atoombom terwijl Amerika H-bommen heeft die wel 500x zo krachtiger zijn. Gewoon een zo'n bommetje erop laten vallen en dan weten ze hun plaats weer.

Ja, maar Amerikanen zullen zich druk maken om onschuldige slachtoffers in Noord-Korea, terwijl Noord-Korea het geen reet interesseerd wie er dood gaat.

Dat doen ze nooit. Wel eventueel als ze aangevallen worden, maar niet zomaar om anderen aan te vallen want dan weten ze dat 1 uur later gans N-K plat ligt.

Nu gaat de westerse wereld hier gelijk keihard over vergaderen inplaats van is een keer actie te ondernemen.:bow2:

lol wat een bangmakerij.
Het gebruik van kernwapens is pure zelfmoord en dat weten ze zelf ook wel. Dit soort krantenberichten zijn gewoon pure proganda om noord-korea in een nog slechter daglicht te zetten.

Noord-korea zal alleen kernwapens gebruiken als ze worden aangevallen.

Een kat in het nauw maakt immers rare sprongen.

+1

Nu gaat de westerse wereld hier gelijk keihard over vergaderen inplaats van is een keer actie te ondernemen.:bow2:

Actie? Moeten we korea binnenvallen? Heeft Amerika al niet genoeg landen binnengevallen? Laat ze toch doen, je hoort/ziet/ruikt ze niet.
Als er wat te rapen viel, had bush er al liggen zonnen.

Actie? Moeten we korea binnenvallen? Heeft Amerika al niet genoeg landen binnengevallen? Laat ze toch doen, je hoort/ziet/ruikt ze niet.
Als er wat te rapen viel, had bush er al liggen zonnen.

Vraag me af of je dat nog zegt als de kernbommen je om je oren vliegen.;)

Ik had het ook niet over binnenvallen of iets in die zin, maar dit soort shit moet stoppen hoe dan ook.

Vraag me af of je dat nog zegt als de kernbommen je om je oren vliegen.;)

Ik had het ook niet over binnenvallen of iets in die zin, maar dit soort shit moet stoppen hoe dan ook.

Ik snap je reactie niet. Welke shit moet stoppen?
EVIL Korea, ze bouwen kernwapens. Heb jij al eens in je geschiedenisboeken gekeken hoeveel de rest van de wereld er heeft? Ik weet het niet meer exact, maar Frankrijk 4, Engeland 100+ en amerika 10000+.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven