Champ
Competitive Powerlifter
- Waardering
- 41
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 130kg
Jongens.. ik snap niet waarom men hier aandacht aan besteed! het fototje bij het artikel lijkt wel een game pic van red alert ofzo!
Dit is weer typisch zo een tekst die overdreven wordt om angst in te zaaien.. propeganda!
ik snap niet dat mensen zich hier serieus druk om maken!!! ik wens dat het waar was, zou de wereld alleen maar ten goede komen
Damn.. nu ik de rest lees! Sick.. hier maak ik me meer zorgen om dan die hele zooi.. wat kan die zooi nou bommen
Dit is weer typisch zo een tekst die overdreven wordt om angst in te zaaien.. propeganda!
ik snap niet dat mensen zich hier serieus druk om maken!!! ik wens dat het waar was, zou de wereld alleen maar ten goede komen
You: you will be raped by north korean soldiers
You: ****y ****y!
Stranger: hmmm
Stranger:
where r u from?
You: im from europe
You: im save
You: did you mean by 'hmmmmmm' that you like to be raped in war?
Stranger: Fear about the war in Korea, but
You: but?
You: in the but?
Stranger: Crisis and it's not always been
You: do you want to be raped or not?
Stranger: After the war, will die before the rape.
You: no you will be raped during the war
Stranger: It is not simply a matter of rape
You: how can you tell
Stranger: Others do not rape it's not polite to say such is death.
You: do you want to be raped hard or polite?
Stranger: Because of the sensitive nature of the topic to use words I can understand the emotional, but a little careful, please
Stranger: Went to first.
Your conversational partner has disconnected.
Damn.. nu ik de rest lees! Sick.. hier maak ik me meer zorgen om dan die hele zooi.. wat kan die zooi nou bommen

Zo geldt het ook voor de Noord-Koreanen met hun leider Kim Jong-il. Wie zijn wij om dat daar te veranderen? Dat we eens eerst onze eigen problemen oplossen. En dat moet dan toch zeker voor die Amerikanen gelden..