XXL Nutrition

Nieuws Noord-Korea waarschuwt voor "genadeloze nucleaire aanval"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jongens.. ik snap niet waarom men hier aandacht aan besteed! het fototje bij het artikel lijkt wel een game pic van red alert ofzo!

Dit is weer typisch zo een tekst die overdreven wordt om angst in te zaaien.. propeganda!

ik snap niet dat mensen zich hier serieus druk om maken!!! ik wens dat het waar was, zou de wereld alleen maar ten goede komen

You: you will be raped by north korean soldiers
You: ****y ****y!
Stranger: hmmm
Stranger:
where r u from?
You: im from europe
You: im save
You: did you mean by 'hmmmmmm' that you like to be raped in war?
Stranger: Fear about the war in Korea, but
You: but?
You: in the but?
Stranger: Crisis and it's not always been
You: do you want to be raped or not?
Stranger: After the war, will die before the rape.
You: no you will be raped during the war
Stranger: It is not simply a matter of rape
You: how can you tell
Stranger: Others do not rape it's not polite to say such is death.
You: do you want to be raped hard or polite?
Stranger: Because of the sensitive nature of the topic to use words I can understand the emotional, but a little careful, please
Stranger: Went to first.
Your conversational partner has disconnected.

Damn.. nu ik de rest lees! Sick.. hier maak ik me meer zorgen om dan die hele zooi.. wat kan die zooi nou bommen :P

Ook al is het alleen maar dreigen van die spleetoogjes, hoogste tijd om de bevolking van dat belachelijke regime te bevrijden. Ongelooflijk dat zo'n k*tland nog bestaat in 2009.

Ook al is het alleen maar dreigen van die spleetoogjes, hoogste tijd om de bevolking van dat belachelijke regime te bevrijden. Ongelooflijk dat zo'n k*tland nog bestaat in 2009.

Cultuur-relativisme is vrede. Mochten bijvoorbeeld de makaken in eigen streek geiten willen nken, dan is dat hun eigen zaak. :D Zo geldt het ook voor de Noord-Koreanen met hun leider Kim Jong-il. Wie zijn wij om dat daar te veranderen? Dat we eens eerst onze eigen problemen oplossen. En dat moet dan toch zeker voor die Amerikanen gelden..

tja eerst wist ik niet wat voor soort prijzen ik moest bedenken voor de wedstrijd augustus maar nu weet ik het al. een enkeltje noord korea op eigen kosten

Wat een ophef allemaal. Het is slechts een kwestie van tijd voordat een groot aantal landen beschikt over massavernietigingswapens met als gevolg dat machtsverhoudingen binnen bepaalde continenten zullen nivelleren. De laatste landen die de beschikking hebben over massavernietingswapens hebben dit kunnen realiseren dankzij het kopen van informatie op zogeheten black markets. Dit is niet terug te draaien, ondanks alle tevergeese pogingen van hoofdzakelijk USA en Rusland om dit in te dammen met behulp van sancties en andere drijgende taal.

Uiteindelijk zal de wet van Murphy van zich doen laten spreken, waarbij als er meer dan één manier is om een taak te doen en één van die manieren zal in een ramp resulteren, dan zal iemand het zo doen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven