Fitness Seller

Nieuws Noord-Korea waarschuwt voor "genadeloze nucleaire aanval"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik snap je reactie niet. Welke shit moet stoppen?
EVIL Korea, ze bouwen kernwapens. Heb jij al eens in je geschiedenisboeken gekeken hoeveel de rest van de wereld er heeft? Ik weet het niet meer exact, maar Frankrijk 4, Engeland 100+ en amerika 10000+.

Ja, maar hun dreigen niet met een 'vernietigende aanval'.

Ben wel tegen het feit dat andere landen kernwapens hebben maar om dan te zeggen dat een land als Noord-Korea ze ook mag hebben is gewoon achterlijk.

Ben wel tegen het feit dat andere landen kernwapens hebben maar om dan te zeggen dat een land als Noord-Korea ze ook mag hebben is gewoon achterlijk.

Waarom bezie je ze als 'vijanden' ?
Omdat het communisten zijn? Omdat big-ass amerika er tegen is?
Of omdat je dat op school hebt geleerd?

Ik snap je reactie niet. Welke shit moet stoppen?
EVIL Korea, ze bouwen kernwapens. Heb jij al eens in je geschiedenisboeken gekeken hoeveel de rest van de wereld er heeft? Ik weet het niet meer exact, maar Frankrijk 4, Engeland 100+ en amerika 10000+.
Maar die hebben dus geen resolutie aan hun broek waarin gewaarschuwd werd om geen proeven meer te doen. Noord-Korea doet deze proeven toch, wat dus een overtreding is. Verder is een dictatuur wel net ff wat anders dan een democratisch land.

Tsja, maar de kans dat ze het daadwerkelijk doen is gewoon nihil.

Er valt weinig aan te veranderen. Ik ben nog steeds benieuwd what thomastog tegen die "shit" wil doen.

Ik vraag me altijd af of jij jezelf nou grappig vind met dit soort posts? Ik namelijk niet.;)

Ik heb nergens gezegd dat ikzelf er iets aan zou gaan doen dus ik weet niet waar je het idee vandaan haalt dat ik er iets tegen zou gaan doen.

Ik vraag me altijd af of jij jezelf nou grappig vind met dit soort posts? Ik namelijk niet.;)

Ik heb nergens gezegd dat ikzelf er iets aan zou gaan doen dus ik weet niet waar je het idee vandaan haalt dat ik er iets tegen zou gaan doen.

Hij was natuurlijk niet grappig bedoeld.
De volgende twee posts lieten me inderdaad in de waan dat jij wilde dat er iets aan gedaan werd.
Correct me if I'm wrong.

Nu gaat de westerse wereld hier gelijk keihard over vergaderen inplaats van is een keer actie te ondernemen.:bow2:

Vraag me af of je dat nog zegt als de kernbommen je om je oren vliegen.;)

Ik had het ook niet over binnenvallen of iets in die zin, maar dit soort shit moet stoppen hoe dan ook.

Waarom bezie je ze als 'vijanden' ?
Omdat het communisten zijn? Omdat big-ass amerika er tegen is?
Of omdat je dat op school hebt geleerd?

Omdat er afspraken zijn tussen Noord-Korea en Amerika die zeggen dat er geen kernproeven meer gedaan worden in ruil voor hulp vanuit amerika met hun economie, en dit dus een overtreding is van die afspraak.

Hij was natuurlijk niet grappig bedoeld.
De volgende twee posts lieten me inderdaad in de waan dat jij wilde dat er iets aan gedaan werd.
Correct me if I'm wrong.

Ik zou graag willen dat er iets aan gedaan werd, maar ik heb nooit gezegd dat ikzelf er wel ff wat aan zou gaan doen.;)

Hmmz, misschien slecht geformuleerd.
Maar leek me wel duidelijk dat je er niet echt iets zelf aan kon doen. 1 Persoon tegen een geheel land lijkt me een onmogelijke taak.

Probeer nu maar de vraag te beantwoorden: Wat kan er volgens jou aan gedaan worden?

Ik vind het wel wat hebben, dat regime daar in Noord-Korea. Tenminste één land dat niet op de knietjes gaat liggen voor de Amerikaanse agressiepolitiek. Wij Europeanen hebben weinig te vrezen van de Noord-Koreanen, al zouden ze willen. Hun ogen zijn meer gericht op Zuid-Korea, Japan en Amerika. Ze weten daar zelf ook wel dat wanneer ze oorlog gaan voeren, ze ongetwijfeld het onderspit zullen delven.

De Noord-Koreanen zijn als volk weliswaar armoedig maar wél homogeen en gedisciplineerd dankzij het Aziatisch Communisme. Die tijd is in het decadente Europa allang voorbij..

Ik ben een groot ziener.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

You: hi
Stranger: hi
You: wanna neuk?
Stranger: ?
You: lol
You: asl?
Stranger: 28 / f / korea
You: korea sux
You: kim yong ill is da illestr
Stranger: Korean?
You: ?
Stranger: kim yong ill -> Korea Name
You: yes
You: he is the leader of north korea
You: he will atom bomb south korea
You: BOOOOM

Stranger: ah
You: you havent heared of him?
Stranger: i south korea
Stranger: kim jang ill?
You: do you like atom bomb from north korea?
Stranger: hmm
Stranger: For security guarantees and diplomatic bargaining chip
Stranger: I think so.
You: no
You: i mean when he lets it explode in south korea
You: he will do that soon

Stranger: war is difficult.
Stranger: I do not have the ability to be a country at war
You: you will be raped by north korean soldiers
You: ****y ****y!
Stranger: hmmm
Stranger:
where r u from?
You: im from europe
You: im save
You: did you mean by 'hmmmmmm' that you like to be raped in war?
Stranger: Fear about the war in Korea, but
You: but?
You: in the but?
Stranger: Crisis and it's not always been
You: do you want to be raped or not?
Stranger: After the war, will die before the rape.
You: no you will be raped during the war
Stranger: It is not simply a matter of rape
You: how can you tell
Stranger: Others do not rape it's not polite to say such is death.
You: do you want to be raped hard or polite?
Stranger: Because of the sensitive nature of the topic to use words I can understand the emotional, but a little careful, please
Stranger: Went to first.
Your conversational partner has disconnected.

De Noord-Koreanen zijn als volk weliswaar armoedig maar wél homogeen en gedisciplineerd dankzij het Aziatisch Communisme. Die tijd is in het decadente Europa allang voorbij..

Laat je niets wijs maken, er valt weinig te romantiseren aan een maatschappij waarin een enkeling het voor het zeggen heeft en het volk uit angst in de pas loopt en klapt op commando.

Volgens mij zijn ze gewoon jaloers op onze overvloed aan mooi germaans vrouwelijk schoon. Wat zou er gebeuren als we die leiders eens ongelofelijk mooie vrouwen zouden toesturen en dat we die vrouwen de opdracht geven om hun complimentjes te geven over hun size?

Je hebt zeker nog nooit van de koude oorlog gehoord?

Omdat er afspraken zijn tussen Noord-Korea en Amerika die zeggen dat er geen kernproeven meer gedaan worden in ruil voor hulp vanuit amerika met hun economie, en dit dus een overtreding is van die afspraak.
Amerika brak de afspraak, Noord-Korea reageerde(zoals verwacht), met een atoomproef.

Het is heel grappig hoe iedereen zo pro-amerikaans is, terwijl Amerika de echte terrorist is op deze planeet. Bekijk maar eens in hoeveel landen Amerika oorlog heeft gehad in de laatste 50 jaar.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven