MuscleMeat

Nos' cutlog

• Topic Starter Topic Starter
Nog geen krachtverlies gelukkig, ondanks dat ik me minder "sterk"voel
De KT weer:
Squat in de smith: 6x80 90 overgeslagen voor 1x100, wel irritant.. hoorde me broek scheuren maar zag er niks van. Maar het haalt je wel uit je concentratie
Legpress (technogym) 6x220, volgende week maar 240 proberen
Stifflegged DL: 6x110
Kuiten op dezelfde legpress: 140-220 in 10/20/30/40
Legraises 8/8/10/10

Cardio: 410 kc en straks weer touwtje springen. Gister mezelf bewezen en over de 20 minuten gegaan. Wel 21, :)

Laatst bewerkt:
Succes met je log en doel.
Ik ga je volgen.

Wat is dat voor raar schema? Van alle oefeningen maar 1 set? En alles willen geven voor deadlift en dan maar 1 reppie doen?

Succes met cutten trouwens, sieg! ;)

Ging vandaag niet zo lekker, qua kracht hetzelfde als vorige week donderdag.
Alleen met bankdrukken ging het niet zo lekker, bij 5e x 110 moest ik bijgestuurd worden.
Maar denk dat t een beetje me eigen schuld is, sliep pas om 4 uur snachts.. lekker films kijken :p
Maar goed, volgende week beter hopelijk. Was me hardloopschoenen vergeten en ondanks dat toch geprobeerd hard te lopen op de threadmill, maar me heup ging als vanouds steken om me er aan te herinneren dat ik die schoenen niet meer moet vergeten ;) Dus de cardio maar gedaan op de elliptical en kwam rond de 400 kc uit. Voordeel is dat ik daarna 15/20 mins stevig doorfiets naar huis dus die calorieen verbrand ik zowiezo wel.
Touwtje springen ga ik niet meer doen s'avonds. Me knieën raken overbelast, dus ipv een half uur cardio na de KT doe ik voortaan 3 kwartier. En ik heb voor het eerst in 2 weken weer een toetje op na het avondeten bij mijn mams :) Vond dat het gewoon ff moest, bosvruchten yoghurt ijs van Hertog :p (klein beetje maar)

Dus zo leer ik weer dat je soms wel een plan kan maken, maar dat je het toch aan je eigen wensen/lichaam enzo aan moet passen zodat het beter werkt voor je.
Verder zie ik het morgen wel weer, lekker op tijd me nest in straks.

Net lekker getraind, geen negatieve veranderingen. 1x170 gedeadlift iig :p Doel weer bereikt, weekend :)
Cardio 45 mins maar 480 kc :( Maar goed, eerste x 45 mins dus volgende keer beter. Vanavond geen cashewnoten iig. Ben dan nu 2 weken bezig, zou over een week of 4 toch wel verschil moeten zien?

Net wel ok getraind, zelfde als vorige week, schuin bankdrukken na 5e x faal, dus iets minder dan. Military zelfs iets vooruit gegaan: 6x28kg.
Beetje last gekregen ongeveer bij achterkant schouder. Vorige week ook al maar had gehoopt er geen last meer van te hebben. Misschien toch iets overbelast :(

Cardio ging wel lekker: 550 kc

Vervelend is wel, als ik probeer hard te lopen krijg ik een steek in mijn heup. Vrij venijnig en ik kan daardoor niet verder gaan zodat ik naar de apparaten moet. Als iemand enig idee heeft wat het is en wat ik daar aan kan doen lees ik het graag :)

Net toch wel lekker getraind, benen worden toch nog steeds sterker gelukkig
pieken:
Squat in de smith: 6x90 daarna 2x100
Legpress (technogym) 6x210 (dit is wel iets minder maar heb echt alles gegeven bij de squat)
Stifflegged DL: 6x110, volgende week maar is 120 proberen want ik vond het wel makkelijk gaan dit keer.
Kuiten op dezelfde legpress: opbouwend van 160 naar 220 10/20/30/30
Legraises 10/10/10/10, spierconditie van buik neemt goed toe hier door merk ik :)

Dit schema nog 3 weken doen, dan doe ik het 2 maanden dus tijd voor een ander schema. Zit te denken aan 4-daagse split

Cardio: 550 kc

KT ging wel goed, dus de pieken na de pullups:
BB rows: 6x100, daarna 110 geprobeerd.. 3e x was t over
Hammer curls: 8x18
Recht bankdrukken: 5x110
Skullcrushers: 6x47,5
Side laterals: 6x16
reverse flys: 6x16

Kon weer niet hardlopen door mijn heup, maar al met al 530 kc met de cardio.
Nu net 21 mins touwtje gesprongen, dacht het zal wel gaan met die knieën dus vooruit met de geit. Als het kan, moet het gewoon.

Gaat het nog steeds naar wens Nos?:)

Gaat het nog steeds naar wens Nos?:)

Hmm... zie nog geen verschil :( Geduld is een schone zaak zeggen ze, nu moet je het alleen nog hebben ;)
Volgens de weegschaal wel iets meer dan 2 kilo kwijt, dus ik schat dat de helft daarvan vocht moet zijn omdat ik geen creatine meer gebruik. Over een paar weken foto's maken, dan is t beter te zien volgens mij. Maar goed, van eventueel 20% naar 19% zal je niet zo snel zien denk ik :D Denk dat vooral het mentale gedeelte het belangrijkst is. Ik mis dat beetje extra power van goed eten en creatine, denk dat dat ook de reden is dat ik met borst ietsjes minder pak. En het motiverende gevoel dat je hebt als je kracht vooruit gaat. Gaat ook wel een beetje vooruit hier en daar gelukkig :D Net die laatste 2 reps:rolleyes:
Als het uiteindelijk goed blijkt te gaan over een week of 3 wil ik van deze week af er nog 10 weken tegen aan plakken en dan weer ff een paar maanden bulken, dan voor de zomer nog een week of 6 cutten.

Succes met cutten! Jij hebt niet zo van die zwembandjes, lucky bastard :D

Net getraind in een soort hardcore gym waar een maat van me traint.
Kreeg de 170 niet omhoog met deadlift dit keer. Ben ook niet gewend s'avonds te trainen maar verder wel lekker getraind. Voor het eerst gesquat vanuit een squatrack. Ik had het niet moeilijker dan met de smithmachine, alleen op balans letten. Voor de zekerheid geen 100 kilo geprobeerd maar 5x90 is ook niet slecht voor een eerste keer normaal squatten. Kuiten op een soort apparaat gedaan, was wel lekker. Ik denk dat dit mijn sportschool word volgend jaar, maar ik zit nog vast aan het contract bij de huidige sportschool tot maart. Vond ook dat er meer een soort sfeer hing. Meer testosteron :D
Iets minder cardio gedaan, 475 kc. Daar tegenover wel wat minder gegeten vandaag, dus wat er niet aan komt hoeft er ook niet af. Komt omdat ik vanmiddag geslapen heb, en vanavond mijn eetschema in de war moest om te trainen. Dus eenmalig ff k*tten zal toch niet zoveel schade doen lijkt me. Nu lekker weekend, zondag voor het ontbijt proberen een half uurtje touwtje te springen. Op naar de 4e week

Ik denk dat je vet% op de beforefoto's wel een stuk hoger ligt dan 20%. Ik sta denk ik rond 20% op mijn meest recente foto's en mijn buik is een stuk minder groot (zeker vanaf de zijkant gezien).
Niet bedoeld om te zeiken dit trouwens :).

Je beforefoto's zijn wel goed, kan je prima mee vergelijken straks.
Goede massa verder zo te zien. Als het lukt om flink te cutten komt er zeker iets moois onder vandaan! Heel veel succes!

Laatst bewerkt:
Ik denk dat je vet% op de beforefoto's wel een stuk hoger ligt dan 20%. Ik sta denk ik rond 20% op mijn meest recente foto's en mijn buik is een stuk minder groot (zeker vanaf de zijkant gezien).

Goede massa verder zo te zien. Als het lukt om flink te cutten komt er zeker iets moois onder vandaan! Heel veel succes!

Is gewoon 20% hoor... Iedereen gokt meteen 5% hoger en zelf hebben ze altijd maar 8-10% :roflol:.

Is gewoon 20% hoor... Iedereen gokt meteen 5% hoger en zelf hebben ze altijd maar 8-10% :roflol:.

Als je goed leest zie je dus dat ik zelf denk dat ik ook op 20% sta op dit moment :).
De foto's van de TS laten een stuk hoger BF zien dan wat ik op dit moment heb. Maargoed, ik hou er zelf ook niet van als mensen in discussie gaan over BF eigenlijk, daarom vermeld ik het zelf ook nooit bij mijn foto's. Dus ik zal het hier ook bij laten.
Excuses voor de topicvervuiling, zo was het niet bedoeld.

Nogmaals succes!

Als je goed leest zie je dus dat ik zelf denk dat ik ook op 20% sta op dit moment :).
De foto's van de TS laten een stuk hoger BF zien dan wat ik op dit moment heb. Maargoed, ik hou er zelf ook niet van als mensen in discussie gaan over BF eigenlijk, daarom vermeld ik het zelf ook nooit bij mijn foto's. Dus ik zal het hier ook bij laten.
Excuses voor de topicvervuiling, zo was het niet bedoeld.

Nogmaals succes!
:)

Ik snap niet precies wat je met ':)' wil zeggen. Waarschijnlijk dat ik ook 'maar wat denk'. Maar ik reageer eigenlijk meer op het feit dat jij zei dat 'iedereen denkt dat hijzelf op 8-10% staat en dat ze bij anderen altijd denken dat het 5% hoger is'.

Zelf denk ik dat ik op 20% sta en ik denk dat TS inderdaad hoger dan 20% staat. Is dat verder belangrijk? Nee helemaal niet. Het gaat om de progressie en die kan je het beste zien in de spiegel. BF is maar een getal.
Als je echter van 20% naar 10% wil cutten, maar het blijkt dat je eigenlijk op 25% staat, dan duurt het cutten tot je doel wat langer.

Is het nu duidelijk? :D Voor de laatste keer, ik bedoel er verder niks mee en hou zelf ook niet van deze discussie. Ik heb alleen het gevoel dat je me verkeerd begrijpt quifix.

Terug
Naar boven