Nosferatu010
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 107
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 15%
Ik denk dat je vet% op de beforefoto's wel een stuk hoger ligt dan 20%. Ik sta denk ik rond 20% op mijn meest recente foto's en mijn buik is een stuk minder groot (zeker vanaf de zijkant gezien).
Niet bedoeld om te zeiken dit trouwens.
Je beforefoto's zijn wel goed, kan je prima mee vergelijken straks.
Goede massa verder zo te zien. Als het lukt om flink te cutten komt er zeker iets moois onder vandaan! Heel veel succes!
Ja en bedankt he

Maar mijn buik heeft altijd al zo naar voren gestaan btw, ook toen ik nog 67 kilo woog. Ik heb het ooit eens laten meten met een tangetje en toen zat ik op 19% en toen scheelde het haast niks met zoals op de foto. Ik woog toen 97 kilo ofzo, nu dan 100 (tussenstand is 96.5 nu, maar ik zie er geen fl**ker van) en mijn spiermassa moet wel iets meer zijn dan toen ik gemeten werd. Ben wel een berg vocht kwijt ook denk ik. Voor ik op 10% zit moet ik wel 15 kilo totaal kwijt zijn ongeveer, waarvan 5 kilo vocht(ben iets teveel aangekomen met creatine) Ik zie nog geen verandering in de spiegel, maar als ik 6 weken bezig ben maak ik een foto en kan er beter geoordeeld worden.

.
Niet dat ik het voor de chicks doe, maar goed, beter dan die pens die ik nu heb nietwaar?