MuscleMeat

Nos' cutlog

• Topic Starter Topic Starter
Ik denk dat je vet% op de beforefoto's wel een stuk hoger ligt dan 20%. Ik sta denk ik rond 20% op mijn meest recente foto's en mijn buik is een stuk minder groot (zeker vanaf de zijkant gezien).
Niet bedoeld om te zeiken dit trouwens :).

Je beforefoto's zijn wel goed, kan je prima mee vergelijken straks.
Goede massa verder zo te zien. Als het lukt om flink te cutten komt er zeker iets moois onder vandaan! Heel veel succes!

Ja en bedankt he ;)
Maar mijn buik heeft altijd al zo naar voren gestaan btw, ook toen ik nog 67 kilo woog. Ik heb het ooit eens laten meten met een tangetje en toen zat ik op 19% en toen scheelde het haast niks met zoals op de foto. Ik woog toen 97 kilo ofzo, nu dan 100 (tussenstand is 96.5 nu, maar ik zie er geen fl**ker van) en mijn spiermassa moet wel iets meer zijn dan toen ik gemeten werd. Ben wel een berg vocht kwijt ook denk ik. Voor ik op 10% zit moet ik wel 15 kilo totaal kwijt zijn ongeveer, waarvan 5 kilo vocht(ben iets teveel aangekomen met creatine) Ik zie nog geen verandering in de spiegel, maar als ik 6 weken bezig ben maak ik een foto en kan er beter geoordeeld worden.

Ok, was niet bedoeld als kritiek ;).
Het duurt inderdaad wel even voordat je er wat van ziet. Ik heb dat zelf ook dat ik vaak niet zoveel verschil zie bij mezelf ondanks een verschil in kilo's.

Nogmaals veel succes gewenst, gewoon lang volhouden dan komt het goed. Ben je echt van plan om vol te houden tot dat je op 10% staat? Dus gewoon 1 lange cut? Of ga je het in stapjes doen? Excuses als dat eerder in het topic al gevraagd is.

Als ik het kan halen voor begin maart (dat is de tijd die ik mezelf heb gegeven) zou ik heel blij zijn, maar als ik dat niet haal ga ik eerst weer een paar maanden bulken (want ik mis het nu al keihard) en dan half mei weer een anderhalve maand cutten. Tegen die tijd zal t wel weer benauwd zijn dus moet dan wel een beetje klaar zijn. Beetje beachproof worden :D Niet dat ik het voor de chicks doe, maar goed, beter dan die pens die ik nu heb nietwaar?

Als ik het kan halen voor begin maart (dat is de tijd die ik mezelf heb gegeven) zou ik heel blij zijn, maar als ik dat niet haal ga ik eerst weer een paar maanden bulken (want ik mis het nu al keihard) en dan half mei weer een anderhalve maand cutten. Tegen die tijd zal t wel weer benauwd zijn dus moet dan wel een beetje klaar zijn. Beetje beachproof worden :D Niet dat ik het voor de chicks doe, maar goed, beter dan die pens die ik nu heb nietwaar?

Ok, succes! :) Ben benieuwd hoe het eruit ziet na de cut.

Ik snap niet precies wat je met ':)' wil zeggen. Waarschijnlijk dat ik ook 'maar wat denk'. Maar ik reageer eigenlijk meer op het feit dat jij zei dat 'iedereen denkt dat hijzelf op 8-10% staat en dat ze bij anderen altijd denken dat het 5% hoger is'.

Zelf denk ik dat ik op 20% sta en ik denk dat TS inderdaad hoger dan 20% staat. Is dat verder belangrijk? Nee helemaal niet. Het gaat om de progressie en die kan je het beste zien in de spiegel. BF is maar een getal.
Als je echter van 20% naar 10% wil cutten, maar het blijkt dat je eigenlijk op 25% staat, dan duurt het cutten tot je doel wat langer.

Is het nu duidelijk? :D Voor de laatste keer, ik bedoel er verder niks mee en hou zelf ook niet van deze discussie. Ik heb alleen het gevoel dat je me verkeerd begrijpt quifix.

Nee, ik bedoel dat ze voor hun eigen zelf veel lager inschatten dan voor anderen, beetje voor hun e-status, snap je? Je mag best denken wat je wilt hoor, maar ik wou je er gewoon even op wijzen, nothing offensive :).

Ik hou ook niet discussies hoor brah :D.

Denk dat afgelopen vrijdag me heeft geinspireerd ofzo, ging vandaag echt lekker!
Ik had echt dat van: BAM! zo knalle!
Vorige week was shit dus deze dag had ik echt nodig

De pieken:
Schuin bankdrukken: 4x100, had nog wel over, maar donderdag wil ik tot faillure gaan
Cable cross: 6x35, toen nog 40 geprobeerd maar ik ging teveel k*tten
Military met smith: 6x80
CGBP: 6x90, daarna 5x100
T-bar app Technogym: 6x100, daarna nog 15 kilo er bovenop, 4x
6 chinups met 10 kilo hulp, daarna 5 chinups zonder hulp (technogym)
Barbell curls: 6x42,5, toen met spotter 5 x 45

Edit: net nog ff dik 20 mins touwtje gesprongen
Cardio ging wel ok: 550 kc. In het nieuwe jaar begint de aanvullende verzekering dus lekker ff naar de fysio voor me heup. Wil echt graag normaal kunnen hardlopen.

Laatst bewerkt:
Relax getraind, ondanks dat ik slecht heb geslapen.
De pieken:
Squat in de smith: 4x100
Legpress (technogym) 5x230
Stifflegged DL: 6x110, daarna 3x120
Kuiten op de legpress: 140-230 in 10/20/30/30
Legraises 10/10/10/10/10

Cardio 530 kc

Heel sterk broeder ;)

Gaat lekker heh Nos?

Sucses kerel, fijne feestdagen en een super 2011.:)

De KT pieken weer:
Lekker pullups gedaan, zelfs nog 5 x zonder hulp
BB rows: 6x100, daarna 4x110
Tussendoor had ik zin in chinups, laatste set zonder hulp
Hammer curls: 6x18 (licht smokkelen
Recht bankdrukken: 6x110, 1x120
Skullcrushers:8x47,5
Side laterals: 6x16
reverse flys: 6x16

Cardio: 530 KC, terugweg naar huis waaide t weer lekker hard dus denk ook het nodige daarmee verbrand denk ik. Lekker bij me ma 2 cordon bleus opgevreten en een klein beetje bosvruchtenroomijs. Denk vanavond nog ff touwtje springen als me knieën het ok vinden :p

20 mins gedaan net :)

Laatst bewerkt:
De KT pieken weer:
Frontsquat: 4x90
Deadlift: 1x170, kwam er nog een tjap die 1 x in de zoveel tijd daar werkt ouwehoeren omdat ik m liet stuiteren. Ja is goed, doei.
Legcurls: 8x100
Kuiten op legpress 150-240kg 10/20/30/40
Crunches: geen idee

cardio: 550 kc

Haha,met dat deadliften had ik vorige week precies hetzelfde verhaal,maakte teveel herrie:P
Verder lekker bezig hoor,ga zo door.

KT was vandaag beetje matig, weinig puf.. slecht geslapen.
Had geen spotter bij me ook en geen zin om t te vragen, ik piek wel een andere keer.
Maar goed, niks veranderd en 530 kc verbrand en vanavond nog ff touwtje springen.
Afgelopen weken elke week tussen 500/600 gram lichter geworden

De pieken:
Squat in de smith: 100 overgeslagen voor 1x110
Legpress (technogym) 5x230
Stifflegged DL: 6x120 met mixed grip
Kuiten op de legpress: 140-230 in 10/20/30/30
Legraises 10/10/10/10/10

Voelde me wel weer flauw, weer k*t geslapen. Word tegenwoordig rond 4 uur wakker om te pissen en kan dan niet meer slapen. Denk dat ik het drinken al vóór acht uur ga doen en daarna niet meer en me kwark om half 10. Misschien dat ik dan alles al uit heb gepist voor ik ga slapen rond 12.

Cardio 530 kc

Voelde me wel weer flauw, weer k*t geslapen. Word tegenwoordig rond 4 uur wakker om te pissen en kan dan niet meer slapen. Denk dat ik het drinken al vóór acht uur ga doen en daarna niet meer en me kwark om half 10. Misschien dat ik dan alles al uit heb gepist voor ik ga slapen rond 12.

Heb ik ook last van Nos, het helpt wel als je drinken na 20.00 uur een beetje mindert, maar toch......
Take care, komt wel weer goed man!:)

We moeten toch wat te zeiken hebben? Of niet dan?:D

Zeikerd :o

KT ging goed vandaag, nog steeds slecht geslapen maar word aan gewerkt:rolleyes:

de piekjes
Pullups zonder hulp een hele set
BB rows: 6x110
Chinups hele set zonder hulp
Hammer curls: 6x18
Recht bankdrukken: 6x110, 1x120 helemaal zonder hulp **** yea
Skullcrushers:6x47,5
reverse flys: 6x18

Cardio 540 kc, vanavond nog ff touwtje springen

Zeikerd :o

KT ging goed vandaag, nog steeds slecht geslapen maar word aan gewerkt:rolleyes:

de piekjes
Pullups zonder hulp een hele set
BB rows: 6x110
Chinups hele set zonder hulp
Hammer curls: 6x18
Recht bankdrukken: 6x110, 1x120 helemaal zonder hulp **** yea
Skullcrushers:6x47,5
reverse flys: 6x18

Cardio 540 kc, vanavond nog ff touwtje springen

:thumbs:

Terug