MuscleMeat

Nos' cutlog

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag het schema wat ik vrijdags doe gedaan, net als gister wat ik normaal donderdags doe. Dit omdat de sportschool morgen om 1 uur sluit en ik dat k*t vind. Maar ik merk gewoon dat 4 dagen ub/lb achter elkaar icm 3 kwartier cardio te veel is. Was net echt met tegenzin bezig en dat is niet de bedoeling. Gelukkig nu lekker 3 dagen er tussen uit en als het nodig is de maandag ook nog er bij. Trainen ging wel goed op zich maar mentaal was ik niet zoals ik normaal gesproken ben.
Deadlift 170 kg ging wel, maar ik maakte m niet netjes af vond ik. Maar alsnog, ik merk nog geen krachtverlies sinds ik cut. Ben alleen vooruit gegaan/gestagneerd met bepaalde dingen. Op naar de 6e week! Ik ga morgen lekker geen **** doen, oud en nieuw zonder alcohol en vette troep en denk gewoon op tijd me bed in

Cardio 535 kc

Net maar op de weegschaal gaan staan, maar weeg nog net zoveel als vorige week.. 96 kilo
Ik heb echt geen rare dingen gegeten ofzo, maar ja, misschien volgende week beter

waarom zoweinig eiwitten tegen over koolydrahten je zit echt hoog in Koolydraten vind ik voor een cut

waarom zoweinig eiwitten tegen over koolydrahten je zit echt hoog in Koolydraten vind ik voor een cut

Ik zat er na afgelopen donderdag ook al aan te denken omdat er amper wat af was en nu je het zegt bevestigt het wel een idee. Daarom heb ik nu voor de gein in het voedselschema me brood en appel er uit gehaald en vervangen door kwark. Komt er op neer dat ik een kilo kwark per dag eet terwijl ik normaal een halve kilo heb.
Kom daarmee op 40% eiwit en 35% Kh. Kijken of dat wat beter werkt

Nieuw schema begonnen vandaag, maar echt zwaar k*t geslapen en was lichtjes draaierig tijdens het trainen???. Volgende week beter. Had eigenlijk gister al moeten beginnen maar lang verhaal kort; ik schuif alles deze week 1 dag op. Pieken:

Bankdrukken: 6x110 met moeite
Flyes: 6x18
CGBP: 6x90
Rope pulldowns (technogym vierkant ding) 6x40
Legraises: 10/10/10/10/10
Schuine crunches 20/20

Cardio: 530 kc

KT pieken weer:
T-bar ding:6x100
pullups:5x zonder hulp
BBrows: 6x100
Barbell curls:6x42,5
Hammer curls:6x18

Cardio: 540 KC

Conditie gaat wel vooruit, moet nu harder gaan op die crosstrainer om tussen de 135-140 te blijven

Squat in smith: beetje afgeraffeld, voel me de hele week al gaar. 5x90, 3x100
Deadlift: 1x170, en dat ging goed dit keer :)
SLDL: 6x110, 4x120
Kuiten: 140-230 in 10/20/30/40
Military in smith: 6x35 kilo aan elke kant (dus totaal 80 ongeveer)
Side raises: 6x16
Reverse flyes: 8x18

Dit deel van het schema duurt blijkbaar het langst, zal waarschijnlijk dingen aan gaan veranderen. Ben voor mijn gevoel te lang bezig op 1 dag om daarna dan nog 3 kwartier cardio te doen. Was een uur en een kwartier bezig met de KT. Das een kwartier langer dan ik met het UB/LB schema deed. Daarom de cardio maar gehouden op 35 mins om het een beetje te compenseren en daarmee 410 KC verbrand.

Ff ter informatie; wat ik dus nu eet op een dag dat ik train (op rustdagen eet ik minder, want dan doe ik minder)

Ontbijt: 500 ml melk, 1 banaan, 50 gram brinta (hop de blender in)
10 uur: 250 gram kwark
Lunch: 2 gekookte eieren, 2/3 plakken gegrilde kipfilet
Preworkout (rond 14:00): 250 ml melk, 20 gram whey, mueslibar of banaan (snelle kh dus)
Tussen KT en cardio: 20 gram whey in water
Avondeten: 25 gram rijst(ongekookt weegt het 25 gr)150 gram kipfilet, 1 ui
snack: 250 gram kwark, 50 gram nootjes, 2/3 plakken kipfilet
Voor het slapen gaan: 500 gram kwark,100 ml melk ongeveer, 20 gram whey (blenden,klaar)

2700 kcal, E/K/V 40/35/25
Dit is mijn 6e week, zaterdag laatste dag van de week (duh, maar ook van "mijn" week), woog net 94.5 kg en nog steeds vet als bagger. Krijg wel meer definitie, maar denk dat ik idd wat hoger vet% had. Ik schat het nu rond de 19%. Denk dat ik zondag of anders de week daar op foto's maak en op dit log zet. Ik vraag me af wat er van me over gaat blijven na de cut :p

Natuurlijk blijft er wel wat van over.
Maar wat denk je zelf, je verliest geel wat kilo's vet. Dan wordt je sowieso kleiner:)

Maar lekker blijven doorknallen beest:)

Natuurlijk blijft er wel wat van over.
Maar wat denk je zelf, je verliest geel wat kilo's vet. Dan wordt je sowieso kleiner:)

Maar lekker blijven doorknallen beest:)

Ik ga door!

Het regent. Het waait zo hard dat je beter kan lopen. Dus dan fiets je naar de sportschool.
KT pieken van daarnet
Schuin drukken: 4x100, deze week zit t er gewoon niet in
Skullcrushers: 4x47.5
upright rows: 6x60
Chinups: 5 zonder hulp
Biceps met ez bar op schuine bank (ben naam kwijt): 6x42.5, daarna 4x47.5
Legpress:6x230, daarna 3x260

Cardio: 535 kc

KT van vandaag:
bankdrukken: 5x110, 6e zat er niet in. 1x120 dan weer wel
Military press: 6x80
Flyes: 6x20
cgbp: 5x100
rope pulldown: 6x40
legraises en crunches: genoeg

Cardio: 540 kc

Heb progressiefoto's bij de beginpost ge-edit

KT:
T-bar apparaat: 6x100
pullups: 5x zonder hulp
bbrow: 4x110
Side raises: 5x18
reverse flyes: 6x18
barbell curls: 6x42,5
hammer curls: 6x18

Cardio : 485 Kc (ff ander apparaat voor de verandering)

Hoe vind je zelf dat het cutten gaat? Valt het mee of tegen? Had je al wat meer progressie verwacht?

Hoe vind je zelf dat het cutten gaat? Valt het mee of tegen? Had je al wat meer progressie verwacht?

Nou, het is meer dat ik mijn vetpercentage heb onderschat volgens mij. Op de foto's zie ik wel dat er verschil is, als ik in de spiegel kijk zie ik niet zoveel. Ik weeg ondertussen wel 6 kilo minder, dus ff kijken hoe lang ik dit tempo vol kan houden. Zolang het net zo vlot blijft gaan zoals het nu gaat ga ik door. Maar na bijna 7 weken cardio na de KT word ik er wel een beetje hersendood van :( Meestal denk ik dan weer aan mijn doel en ga ik gewoon door. Wel grappig, kwam er een oudere man naar me toe: Hoe val jij zoveel af? Ik: Hoe weet je dat? Hij: Ja zie ik gewoon, je bent dun geworden.
Dat soort dingen motiveren me dan weer :)

Nou, het is meer dat ik mijn vetpercentage heb onderschat volgens mij. Op de foto's zie ik wel dat er verschil is, als ik in de spiegel kijk zie ik niet zoveel. Ik weeg ondertussen wel 6 kilo minder, dus ff kijken hoe lang ik dit tempo vol kan houden. Zolang het net zo vlot blijft gaan zoals het nu gaat ga ik door. Maar na bijna 7 weken cardio na de KT word ik er wel een beetje hersendood van :( Meestal denk ik dan weer aan mijn doel en ga ik gewoon door. Wel grappig, kwam er een oudere man naar me toe: Hoe val jij zoveel af? Ik: Hoe weet je dat? Hij: Ja zie ik gewoon, je bent dun geworden.
Dat soort dingen motiveren me dan weer :)

Meestal zie je het zelf inderdaad niet zo goed. Je bekijkt vrijwel dagelijks lichaam in spiegel natuurlijk. Dan vallen de veranderingen niet op.
Zelf maak ik om de twee weken foto's van mij zelf, dan zie je meer veranderingen.

Meestal zie je het zelf inderdaad niet zo goed. Je bekijkt vrijwel dagelijks lichaam in spiegel natuurlijk. Dan vallen de veranderingen niet op.
Zelf maak ik om de twee weken foto's van mij zelf, dan zie je meer veranderingen.

over een week of 7 komen er weer nieuwe :D weer bij de beginpost ge-edit. Dan moet mijn romp toch wel goed plat zijn

Oke nice buddy. Lekker door beuken.
Ben echt benieuwd man. Onder dat beetje vet, moet toch wel een monster zitte

Hehe thanks, nou ja we zullen zien. Ik heb het idee dat ik pas bij de 85 kilo op 10% zal komen dus dat word nog wel een week of 6 er aan plakken zolang het goed gaat :D

KT:
Squats: 3x100
DL: 1x170
SLDL:4x120
Kuiten: 140-230 in 10/20/30/40

Cardio: 540 KC

Dat was dan weer week 7, ben nu op de helft van de tijd die ik heb uitgetrokken. Maar volgens mij is t pas op 1/3. Ik ga mijn schema nu ma/di/do/vr doen, op vrijdag geen legpress er bij. 3 dagen nonstop sportschool is gewoon te veel. Zondag ga ik voor het ontbijt ff wegen. Ben tot nu toe wel tevreden over het gewicht dat er af is, en de vorm van mijn buik vergeleken met 7 weken geleden.

KT van dr net:
Schuindrukken: 4x100 (maat kwam te laat, geen spotter)
Skulls:6x47,5
Upright rows: 6x60
chinups: 5 zonder hulp
Biceps op schuine bank: 5x47,5

Cardio: 535 KC

Vanochtend gewogen, 93 kilo nu :)
Tot morgen!

Terug
Naar boven