Nosferatu010
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 107
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 15%
Vandaag het schema wat ik vrijdags doe gedaan, net als gister wat ik normaal donderdags doe. Dit omdat de sportschool morgen om 1 uur sluit en ik dat k*t vind. Maar ik merk gewoon dat 4 dagen ub/lb achter elkaar icm 3 kwartier cardio te veel is. Was net echt met tegenzin bezig en dat is niet de bedoeling. Gelukkig nu lekker 3 dagen er tussen uit en als het nodig is de maandag ook nog er bij. Trainen ging wel goed op zich maar mentaal was ik niet zoals ik normaal gesproken ben.
Deadlift 170 kg ging wel, maar ik maakte m niet netjes af vond ik. Maar alsnog, ik merk nog geen krachtverlies sinds ik cut. Ben alleen vooruit gegaan/gestagneerd met bepaalde dingen. Op naar de 6e week! Ik ga morgen lekker geen **** doen, oud en nieuw zonder alcohol en vette troep en denk gewoon op tijd me bed in
Cardio 535 kc
Deadlift 170 kg ging wel, maar ik maakte m niet netjes af vond ik. Maar alsnog, ik merk nog geen krachtverlies sinds ik cut. Ben alleen vooruit gegaan/gestagneerd met bepaalde dingen. Op naar de 6e week! Ik ga morgen lekker geen **** doen, oud en nieuw zonder alcohol en vette troep en denk gewoon op tijd me bed in
Cardio 535 kc

. Volgende week beter. Had eigenlijk gister al moeten beginnen maar lang verhaal kort; ik schuif alles deze week 1 dag op. Pieken:

Meestal denk ik dan weer aan mijn doel en ga ik gewoon door. Wel grappig, kwam er een oudere man naar me toe: Hoe val jij zoveel af? Ik: Hoe weet je dat? Hij: Ja zie ik gewoon, je bent dun geworden.
weer bij de beginpost ge-edit. Dan moet mijn romp toch wel goed plat zijn