MuscleMeat

Nos ether / JP8 / test hardcore

• Topic Starter Topic Starter
Training 7
Hey jongens, nou weeral training 6.
Zelfde verhaal als gister, begint nu alleen wel irritant te worden.
Je krijgt gewoon niet het gevoel dat je kapot bent, waar je eerder wel je genoegen uit haalde is nu niet meer aanwezig. Toch gemotiveerd blijven :)

Vanavond heb ik een rustdagje..
Zondag gaat ik weer wegen ;)

Training 8

Was erg moe gister, had een lange dag op school en daarna nog een koopavond gewerkt. 's Ochtends door de regen gefietst en had verder hele dag een nat pak. Niet erg ideaal dus.
Wederom 3 scoops, en 3 scoops NOS daarna. Ik begin steeds meer te geloven dat het de NOS is die verantwoordelijk is voor de krachtsteiging.

Pak gemiddeld 10kg meer op alle oefeningen, minder verzuring en sneller herstel. Nooit meer spierpijn ook =)

Dus jij neemt 3 scoops NOS totaal op trainingsdagen?

Merk weinig van 2 voor en 2 na training met 88kg. Dacht aan verhogen dosis maar op de pot staat dat je het dan weer moet gaan verdelen op de dag. Vind dat altijd zo'n gedoe.
Mss dat ik om te proberen ook 3 voor en 2 na ga nemen dan.

lol geld weg ! zonde van je geld vind ik dan creatine mono werkt perfect =)

Training zoveel

3 Scoops JP8 voor training, 3 scoops NOS ETHER na training.
Voel me steeds sterker worden, weet nu 100% zeker dat het door de NOS ETHER komt, en niet door de JP8. Zonder JP8 train ik net zo lekker als met.
Ben dus ongevoelig voor JP8, zitten nog 2 doseringen in, die maak ik wel op.
Inmiddels 3kg erbij, maar of dat te wijten is aan 1 van de supplementen vraag ik me sterk af.

respect dat je die JP8 zo vaak hebt kunnen innemen zonder te kotsen

Haha ach ja, het is gewoon wennen. Denk maar eens aan je eerste bak magere kwark (naturel dan he ;)), die was waarschijnlijk ook niet zo lekker als nu :p
Vanavond weer aan de bak, heb gister een extra rustdagje ingelast, had een drukke dag met school en werk..

3kg is toch supernetjes, zeker al voor iemand die geen beginner is, zo te zien aan je stats!
Ben je tevreden over de NOS? En was die eeen beetje te drinken?
greetz

hoe gaat het nu ?

Ja heb een beetje druk weekend gehad, heb vrijdagavond wel getraind, ging best lekker gewichten gaan nog steeds omhoog. Zonder blessures wel, dat vind ik vooral een voordeel. Vanavond gaan we er weer tegen aan, ik denk dat er nog 3 á 4 doseringen JP8 over zijn, wel 3 scoops dus dan gaat het erg snel. De NOS is een blijvertje voor mij, krachtwinst is best lekker. Ik denk in totaal 20 á 30% verhoging van de gewichten sinds dat ik begonnen ben.
Vanavond is weer een rugtraining aan de beurt, deadliften, pullups etc.
Update ik morgen weer ;)

Gewicht is trouwens 97,4 nu. Wel een %'tje vet erij, maarja het is december ;)

---------- Toegevoegd om 17:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:44 ----------

3kg is toch supernetjes, zeker al voor iemand die geen beginner is, zo te zien aan je stats!
Ben je tevreden over de NOS? En was die eeen beetje te drinken?
greetz

Wat ik al eerder zei, erg tevreden over NOS, een blijvertje ;)
In het begin is de smaak echt niet te harden, maar hoe meer je het drinkt, hoe lekkerder het eigenlijk wordt. Ik neem 3 scoops in een bekertje water, en dat is best veel, maar toch erg lekker na de training..

Training 8? 9? 10?
In ieder geval, maandag een belabberde training gehad, weinig zin en daarom ook weinig kracht. Had van het weekend de gourmet aangezet, sinterklaas was immers in het land. Echt een zure training dus.

Training 11
Een goede training, schouders waren aan de beurt, en dat hebben ze geweten. Goede pomp, helaas wat last van de aanhechting links. Heel erg jammer, verder nog wat legpresses gedaan.
Goede training ;)

Donderdag ga ik even niet op de JP8, ik heb een No Beta sample gekregen van XXL Nutrition bij mijn bestelling van 5kg bulk whey. (aardbei ;))
Erg lekker die ook trouwens :)

Die test hardcore neem je er ook nog bij?

Goeie, nee ben ik mee gestopt.
Elke dag 6 van die vieze brokken naar binnen gooien op een lege maag viel toch flink tegen. De 'pillen' zijn groter als een grote honderbrok, ik denk zo'n 1 bij 2,5cm.

Zal van de week weer eens wegen..
Vanavond rustdag, morgen weer knallen :)

Hmmm, misschien dat ik die nos ether toch eens ga proberen :D

Hoeveel doseringen zitten erin als je 3 scheppen neemt?

Jezus vraag je me wat, ik denk een stuk of 30.

heb je die test hardcore nog? . ik wil hem wel van je overnemen

Ziet er toch wel veelbelovend uit hoor
Heb net zelf nos tabbs gekocht samen met test 2010
Ik slik 2 van die grote pillen te gelijk in 1 slok geen probleem dus
Ben benieuwt wat het voor mij doet

Terug
Naar boven