- Waardering
- 1.341
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 110kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In een blikje Red Bull zit 32 mg, is dus bijna gelijk aan 5 blikjes Red Bull.
Een goede PWO zonder caffeine: Plasmajet van Gaspari.

Okay, ik heb in de maand december nog tweederde pot Dark Rage en éénderder Supercharge. Als deze op zijn toch maar eens op ebay kijken![]()
Nou jongens, mocht het echt zo zijn dat de oude formule van NOX Pump weer te krijgen is: bestel meteen, dit product is ZIEK![]()
Zijn een heleboel sites uit de UK die hem verkopen en op ebay vindt je het ook. Ik heb hem van ebay...
Via ebay kan ik alleen de nieuwe vinden. Waaronder de extreme versie die vergelijkbaar moet zijn met de oorspronkelijke nox pump. Of bedoel je die ook?
In de UK supps bestellen is wel allemaal veel goedkoper merk ik. vooral de whey ook bij bulkpowders bijvoorbeeld. Maar helaas geen nox daar te koop.
En de nox pump is hier in NL weer leverbaar vanaf Januari. iig bij XXL nutrition werd aangegeven.
"Cafeïne zit in veel voedingsmiddelen zoals koffie, thee of chocolade. Een blikje Red Bull Energy Drink bevat 80 mg cafeïne. Dit is ongeveer het equivalent van een kopje filterkoffie. Cola bevat ongeveer 35 mg cafeïne per blikje van 33 cl. Cola Light heeft een hoger cafeïnegehalte van ongeveer 47 mg per blikje van 33 cl."
BRON: http://www.redbull.nl/nl/ProductPage.Ingredients/htmlProductPage.action?ingredientIndex=2

netjes!
en wat ga je doen? eentje houden en eentje verkopen aan woekerprijs of toch alle 2 lekker hamsteren?
Ik heb nog 3/4e pot Unleash V2 staan dus als die op is ga ik pas volle gas aan de NOX pump extreme :-)
Xtreme zou de oude versie zijn. Gewone een iets mildere versie.
Denk 1tje verkopen.
Meestal achter 1 doos zijn die boosters uitgewerkt!
---------- Toegevoegd om 17:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:44 ----------
Trouwens, wat is het verschil tss de extreme versie en de gewone nox pump?
---------- Toegevoegd om 17:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:51 ----------
Tot wnr is de jouwe goed? ook 01-2011?
Je zegt nou toch precies hetzelfde als ik, maar dan uitgebreider? Of ligt dat aan mij.. Want zo bedoelde ik het dus ook. (edit:lees net dat je bij punt 2 precies hetzelfde hebt gepost )zucht...
De extreme versie is identiek aan de oude NOX Pump van Dorian Yates.
Er is ook een milde versie van Ultralife inderdaad, maar dat is niet dezelfde als de 'extreme'. Er zijn dus TWEE versies.
De nieuwe versie van Yates die uitkomt is nog een totaal ander verhaal.

Je zegt nou toch precies hetzelfde als ik, maar dan uitgebreider? Of ligt dat aan mij.. Want zo bedoelde ik het dus ook.
Dus ik zucht even met je mee.. En hoop dat mijn doosje morgen op de mat ligt![]()