Fitness Seller

NOX Pump is back!

• Topic Starter Topic Starter
hehe blij als een klein kindje wanneer het pakket is aangekomen ... ik ken het gevoel!
Ik denk dat ik vanavond weer eens een zakje NOX ga openscheuren :-)

Ja echt super.
Ik krijg van NOX pump niet zo'n pomp als met superpump250, maar daar tegenover staan wel: Meer kracht, meer uithouding, beterre focus, geen extreem opgefockt gevoel, geen enorme dip na de training.
Voor mij stond superpump echt altijd op nr1, en heb dat ook echt lange tijd genomen zonder hevige productgewenning, maar moet er toch eigenlijk van afwijken en noxpump op 1 zetten.

1. noxpump
2. superpump250 (icm size on)
3. Nanoploxil
4. Nos Ether
5. NoXplode
6. Plasmajet

Ik ga vanaf morgen Nox pump met megagrow als post wo stacken.

Besteld!! Ben benieuwd!!

welke is nou de echte versie , er zijn er 2 op de site

ik had eergister een zakje van de maxi force geprobeert omfg ik ging echt TE hard gewoon, zo ontzettende focus, alleen 1 nadeel ik kon dus echt niet slapen die nacht!

Het is nou nog niet duidelijk welke van de 2 de extreme versie is?
Is het die van ultralife of die van Yates zelf?

die van Yates NIET. Die hebben de rechten niet.

Zowel ultralife als vyomax zijn de oude originele yates nox pump.

---------- Toegevoegd om 23:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:59 ----------

vyomax nox pump

Ultralife nox pump extreme

Nog mensen dat de vyomax versie geprobeert hebben?
http://www.xxlnutrition.nl/Vyomax-M118/Nox-Pump-Maxi-Force-P753

Namelijk een training achter de rug met deze nox pump en heb zo het gevoel dat ie minder aanslaat als vroeger???
Had wel een goede training en voelde degelijk meer energie maar vroeger liep ik er werkelijk op te trippen ^^

Maat vn mij heeft 1,5 zakje genomen (neemt eig nooit préworkouts) en voelde er niet echt iets van... 8-)

de oude komt dus niet terug zoals ik lees dus ik ga het niet kopen :)

Ik lees bij de beschrijving van NOX (ultralife) dat er ook aminozuren in zitten, ze bedoelen toch geen EAA/BCAA?
en hoeveel gram stof zit er in zo'n sachet?

Ik lees bij de beschrijving van NOX (ultralife) dat er ook aminozuren in zitten, ze bedoelen toch geen EAA/BCAA?
en hoeveel gram stof zit er in zo'n sachet?

Dat zal niet veel zijn.. een zakje is niet zoveel. Zal morgen even kijken op de doosjes. Het lijkt of ik harder ging op de ultralife dan vyomax maar moeilijk te zegge nog. Heb ook nog een doos NOX Pump van Yates staan en spul geeft het zelfde gevoel, de geur, kleur en smaak zijn ook precies hetzelfde als de van ultralife. Wat zeker is dat, Ultralife de producent was van de oude NOX Pump van yates. Heb een mail van de producent met een uitleg over de situatie met Yates.

Ultralife Ltd was the manufacturer and product developers of the Dorian Yates Product range, owning all rights to the formulas, Unfortunately back in May 2009 Ultralife Healthcare Ltd went into Administration and were bought out by Ultralife Healthcare Ltd, purchasing all rights and continuing to run the business as previously ran only with new management/ Ownership.
Dorian Yates decided to not continue his branding when this change over happened and as a result we have now produced the new branding known now as the Ultralife Performance range. This range is exactly the same as originally used and manufactured, due to Ultralife Healthcare Ltd being the legal owners of the formulas. I hope this is of help to you.

• Topic Starter Topic Starter
de oude komt dus niet terug zoals ik lees dus ik ga het niet kopen :)

De versie van Ultralife heb ik een paar maanden terug al geprobeerd (ik heb dit topic gestart) en kan je bevestigen dat dat the real deal is, zonder twijfel. Zelfde gore smaak, zelfde brute workouts! Aangezien het goed werkt kan de smaak me eigenlijk niet schelen :-)
De andere versie van Vyomax heb ik zelf nog niet geprobeerd. Er zullen nog wel genoeg reviews binnenstromen...

Gisteren noxx pump genomen
en geloof me :d wauw ...
krachttoename !
benchte 90 kg 3 x alleen
terwijl ik de week ervoor al problemen had met 80kg 4 keer te doen
dus voor mij die noxx pump :d toch wel een knallerke
behalve de dip erna vooor mij was het goed

Gisteren noxx pump genomen
en geloof me :d wauw ...
krachttoename !
benchte 90 kg 3 x alleen
terwijl ik de week ervoor al problemen had met 80kg 4 keer te doen
dus voor mij die noxx pump :d toch wel een knallerke
behalve de dip erna vooor mij was het goed

oo dat ging lekker dan!

Erg goed pre workout product inderdaad! (Vyomax) Alleen met late training (na 18u) wel oppassen, want ik merk wel aan mezelf dat ik er minder goed van slaap.

Terug
Naar boven