Fitness Seller

Noxipro of Jack3d oude formule?

Bezoekers in dit topic

borissje

Novice
Lid geworden
12 mrt 2014
Berichten
12
Waardering
1
Lengte
1m70
Massa
73kg
Vetpercentage
13%
Hallo allemaal!

Ik vroeg me af of iemand misschien weet hoe ik nog aan Noxipro of jack3d met de oude formule kan komen?
Ik heb het dan over de Noxipro of Jack3d met (MDAA) erin, die in Nederland niet meer word verkocht in webshops.
Ik heb al wat zitten rondneuzen op Amerikaanse webshops maar deze verzenden niet naar Nederland...
Graag hoor ik van jullie of jullie iets weten!

Alvast bedankt
 
60 eu en hij is van jou, ik heb hier nog 2 potten jack3d liggen :)

Semi srs
Srs
 
Hey,

Voor 50 euro wil ik wel 1 pot jack3d overnemen eventueel, en dan neem ik de verzendkosten ook op me.
mits het de oude formule betreft en ongeopend is.
laat maar even weten of je geïnteresseerd bent.

Mvg
 
Noxi oook nog te koop?:)
 
Ik heb nog een pot Noxipro (smaak raspberry lemonade).
 
Staan nog genoeg op ebay hoor, laatst nog een potje jack3d voor 40eu weten te bemachtigen.
 
noxi

Staan nog genoeg op ebay hoor, laatst nog een potje jack3d voor 40eu weten te bemachtigen.

heb ook al op ebay gekeken alleen zie alleen de "new formula".. en die hoef ik niet :P
 
heb nog wel 2 potjes noxi ongeopend oude formule voor 50eu p.s.
 
Wat voor belachelijke prijzen zijn dit nou? Als ik dat wist, zou ik ook inslaan :p
 
Wat voor belachelijke prijzen zijn dit nou? Als ik dat wist, zou ik ook inslaan :p

Er worden al bijna een jaar lang belachelijke prijzen gevragen voor Noxipro en jack3d.... Ik heb twee maanden geleden gelukkig nog via een "eerlijke" verkoper 6 potjes noxipro voor 27,50 euro per stuk kunnen kopen en via ebay nog 4 stuks besteld voor 28 euro per stuk. Ik kan er weer even tegenaan!:cool:
 
Er worden al bijna een jaar lang belachelijke prijzen gevragen voor Noxipro en jack3d.... Ik heb twee maanden geleden gelukkig nog via een "eerlijke" verkoper 6 potjes noxipro voor 27,50 euro per stuk kunnen kopen en via ebay nog 4 stuks besteld voor 28 euro per stuk. Ik kan er weer even tegenaan!:cool:

oh haha goede koop gedaan dus! Lucky you
 
Back
Naar boven