AndroidHealthClinic

NSFW, gruwelijk! Boa eet een kuikentje op.

Prachtig!!!
wat een k*tbeest met z'n irritante gepiep.

lief kuikentje dit, lief kuikentje dat, zeurzeurzeur.... En wie denkt er aan die arme anaconda die allemaal gruwelijke interne verwondingen oploopt door het scherpe snaveltje van dat pleuriskuikentje? NIEMAND! Nou, ik ben als kind wel eens in mijn lip gebeten door een kuiken op de kinderboerderij, hel op aarde was het. Arme anaconda :(

@ Boerenkool: :eek: nederlandse duizendpoten zijn nog best leuk om over je vinger te laten lopen, of in de loop van je windbuks en dan tegen de muur aan schieten. Dat gaat met deze niet.

Laatst bewerkt:
Waarom vinden jullie dit afschuwelijk? Het is gewoon de natuur... die slang moet toch ook eten zeker... En dit is dan nog maar een konijntje (heb het filmpje niet gezien) maar er zijn er die geven hun piranha's muizen en hun slangen grote reuzencavia's etc... get over it.

zie topic+link titel ;)

btw, het is geen boa, maar een tijgerpython.

btw, er bestaan filmpjes waar je mensen varkensvlees enzo ziet eten! :eek: ziek hoor, die mensen die dat gefilmt hebben. :(

• Topic Starter Topic Starter
Levende varkens? :rolleyes:

Wat een gejank. We hebben hier op school materiaal liggen van hele honden en antilopen die naar binnen worden gerast,vervolgens uitgekotst om daarna nogmaals lekker van te genieten.

You got to love the aroma.

Wat een gejank. We hebben hier op school materiaal liggen van hele honden en antilopen die naar binnen worden gerast,vervolgens uitgekotst om daarna nogmaals lekker van te genieten.

You got to love the aroma.

Aroma????

MAn man man

:rolleyes:

ja zit een apart smaakje en geurtje aan.

lief kuikentje dit, lief kuikentje dat, zeurzeurzeur.... En wie denkt er aan die arme anaconda die allemaal gruwelijke interne verwondingen oploopt door het scherpe snaveltje van dat pleuriskuikentje? NIEMAND! Nou, ik ben als kind wel eens in mijn lip gebeten door een kuiken op de kinderboerderij, hel op aarde was het. Arme anaconda :(

:lol:

Pff, mijn slangen eten konijnen....zo'n kuikentje is voor hun niet meer dan een kriebel onder de neus.

Dit kan nooit de bedoeling zijn, heb zelf zat slangen gehad maar dit slaat alles...Wat een luie ''wurgslang''...Zo te zien is het kuikentje er ook flink pist om:roflol:...

Over varkens gesproken...:eek:
piggy

Laatst bewerkt:
Wel benieuwd hoe lang dat kuikentje nog doorgepiept heeft, duurt toch wel even volgens mij voordat het kuikentje echt het loodje legt.

Het maagsap van een slang is zeer sterk....duurt niet lang dus

zo zielig... volgens mijn zit er zelfs nog een rat in ze bek ofniet.. (staart)

geeft zo'n beest dan een rat fzo ....
enorme pijpsmoel da zo'n beest eeft :D

Ik vroeg mij al af wanneer dat kuikentje nou eindelijk zijn snavel zou houden :D

Terug
Naar boven