Fitness Seller

Breaking News NSMB Vergadering 2009

squatbeast

Advanced Bodybuilder
Waardering
30
Lengte
1m93
Massa
160kg
Hallo Iedereen,

Zoals gebruikelijk is er ieder jaar een leden vergadering van onze federatie NSMB ( National Strong Man Belgium ) en hier voor nodigen we jullie uit.

De vergadering zal plaats vinden op zaterdag 19 december in "Pat's activitycenter" ( de zetel van de federatie ) hoogstraat 45 Bazel 9150.

Het start om 14u en iedereen mag komen. (Liefst zeker komen ;))
Wat bedoelen we daar mee ? Als volgt :

- Active leden.
- Non active leden.
- Mensen die lid willen worden en vragen hebben.
- Mensen die een wedstrijd willen organiseren met de NSMB.
- Mensen die intresse hebben in de sport en willen sponseren.

Wat staat er op de agenda:

* Financieel - 2009

* Wedstrijden - 2009

* Wedstrijden voor 2010 - De voorrondes van België ( B/C )
- De finale van België
- Sterkste man van Vlaanderen ( B )
- Open strong man cup Belgium ( A )
- Open Strong Woman cup Belgium
- New commers cup of the NSMB ( C )
- Open vrachtwagen kampioenschap van België
- Highlander challange 2010

* Reclame & Sponsors

* Leden

Dit zal het ongeveer zijn, de vergadering zal toch een kleine 3 uur duren omdat de leden en de mensen aanwezig ook hun zeg mogen doen over het verleden en toekomst.

Op deze vergadering worden dus ook nieuwe leden aangenomen en bestaande leden hun lidmaatschap verlengd.

Het lidgeld bedraagt 35 euro per jaar + verzekering inbegrepen.

Voor meer info kan u terecht bij :

Jimmy Laureys:cool:, Patrick De Wiest:D, Stefan Van der Ha:eek:.

of gaat u gewoon een kijkje nemen op onze web site : www.desterkstemanvanbelgie.be

Met vriendelijke groeten

NSMB
National Strong Man Belgium

Verkapte, kom allen bier zuipen post.

Ik kan moeilijk komen, maar ik schrijf me wss wel terug weer in. Toch een extra wedstrijd waaraan ik kan meedoen (newcomers cup). Dezelfde wedstrijden van vorig jaar doe ik natuurlijk ook mee :)

Als ik tegen dan iemand kan vinden met wie ik kan meerijden vanaf een of ander station, kom ik :)

'k zal ook maar komen zeker :D

He Jimmy mogen wij bv meedoen aan die open strongman cup of moeten we dan 35 E betalen?

He Jimmy mogen wij bv meedoen aan die open strongman cup of moeten we dan 35 E betalen?
Ik ben Jimmy niet, maar ter info:

Neen, dat geld enkel voor Belgische atleten omdat zij lid moeten zijn van de federatie en hierdoor verzekerd zijn.

is sterkste man van vlaanderen geen open wedstrijd meer Jimmy ?

is sterkste man van vlaanderen geen open wedstrijd meer Jimmy ?
Ik ben Jimmy niet :D, maar ter info:

Sterkste man van Vlaanderen zal idd geen open wedstrijd meer zijn.
De wedstrijd die nu zal plaats vinden in Bazel is de Open Strongman cup.

Ze hebben de hulp van 'ons' niet meer nodig. :sad:
Wel een teken dat het goed gaat met de strongman bij onze Zuiderburen. Ga zo door mannen. :thumbup:

Ze hebben de hulp van 'ons' niet meer nodig. :sad:
Wel een teken dat het goed gaat met de strongman bij onze Zuiderburen. Ga zo door mannen. :thumbup:
Enkel de voorrondes, de finale en Vlaanderen zijn niet toegankelijk voor buitenlanders.
Alle andere wedstrijden wel ;-)

• Topic Starter Topic Starter
Inderdaad er zijn 8 wedstrijden in het totaal en 3 wedstrijden zijn enkel voor de nationale atleten, dus we kunnen nog altijd bij de andere wedstrijden nederlands talent gebruiken of startend talent.

Internationale atleten moeten inderdaad niet betalen, als daar vragen rond zijn kun je de antwoorden terug vinden op de web site of kom gewoon even naar de vergadering.

Het is 1 keer per jaar en dat moeten jullie gebruiken, want dat is het moment dat jullie jullie hart kunnen luchten en dat jullie mening in de groep word gesmeten en dat de bestuursleden je kunen helpen en antwoorden verschaffen.

Mensen die komen, dat kan in hun voordeel spelen ...

Laatst bewerkt:
Op internet je hart luchten kan makkelijk hoor Jimmy, mss wel makkelijker als het face to face voor een 160 kg zware belg te moeten doen he.

lol, dat kan zijn ...

Maar ik ben de NSMB niet, ik maak er een deel van uit en de federatie mag mijn roem delen ;)

Dus er zijn nog 5 ander bestuurs leden om "face to face" te doen :)

weeg het beest al 160kg?:eek!::bang:

idd, den steffi, den 'destroyer' (rara) en ikzelve zullen ook beschikbaar zijn voor een fas-a-faske, voor wie schrik heeft van het beest (maar ge moet er genen schrik van hebben zenne, diep van binnen is het een knuffelbeer :eek: )
@Gijsianowski: eigenlijk zijn alle Vlaamse 'laten we eens samenkomen voor...'-topics verkapte excuses om bier te zuipen :cool: (op forzaforum bv was er ergens sprake van een maxrepdeadliftmeet en er kwamen direct diverse bieren als postworkout naar voren :D )
maar als ons bier te straf is voor jou willen we wel wat cécémel halen als je komt ;)

---------- Toegevoegd om 05:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 05:58 ----------

'hij weegt ondertussen geen 160 meer' is correcter denk ik ;)

Is er iemand van wie ik de bewuste dag een lift kan krijgen vanaan het station in St Niklaas? Ik kan eventueel ook naar Lokeren (Stefan?) of Gent (David?) komen, is toch dezelfde trein. Ik zal de vrijwilliger dan wel op een pint trakteren :)

Ik kan u ophalen in Sint-Niklaas np.

Moet je wel zeggen hoe laat je er bent.

Ik weet ni of Stef het makkelijker kan dan ik, maar wij moeten er iets vroeger zijn dan normaal (voorbereidingen en zo)

Terug
Naar boven