Sionnach
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 67
wat een rond de pot gedraai allemaal...
jullie zijn duidelijk concurrentie van elkaar.
en jij bent? iemand met een duidelijk gefundeerde visie zo te zienVolg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wat een rond de pot gedraai allemaal...
jullie zijn duidelijk concurrentie van elkaar.
en jij bent? iemand met een duidelijk gefundeerde visie zo te zienHehehe, wat een lap tekst, maar ik heb hem aandachtig doorworstelt
Dit stuk viel me op:
Is dit zo joeri? Dan zie ik echt niet waarom je dit topic hebt opgestart...
Ik heb altijd achter Merchtem gestaan en dat weet je normaal, dit topic en het vorige stemmen me gewoon triest, zeker nu er eindelijk eens iets moois aan't openbloeien is in het belgische strongmanwereldje
Zet u eens met de NSMB aan tafel en praat het gewoon uit, zoals het nu draait draait het gewoon vierkant en het kan met een beetje goede wil zo mooi rond draaien![]()
Moet ik nu echt zeggen dat dat sarcastisch is bedoeld. Een sarcastisch knipoogje zoals Sionnach dat beschrijft.
Iemand (Sionnach) die zo een mooie tekst kan schrijven en die zo zijn best doet, zou dat toch moeten weten. En ik dacht ook dat hij dat wist want hij heeft nooit het rekeningnummer gegeven maar alé. Het is een sarcastisch knipoogje zoals Sionnach dat beschrijft.
Waarom stemt dit topic je triest? Omdat de federatie waar je aangesloten bent negatieve kritiek krijgt? Kritiek die ze makkelijk hadden kunnen vermijden. En kritiek die zeker niet alleen van mij komt maar in feite van zowat iedereen die niet is aangesloten bij de NSMB. Maar wel terechte kritiek en dat weet jij zo goed als ik.
Waarom? Omdat het allemaal via het internet moet gaan en IRL meng je je niet in een discussie, vind ik best wel triestig eigenlijk
Ik heb vorig jaar zelf ook de regel in vraag gesteld maar naderhand me er gewoon bij neergelegd

Nee dat is niet zo. Want als ik lid zou zijn geworden dan mocht iedereen meedoen en zou dit topic niet bestaan hebben, wat toch wel logisch is.
Dus als jij lid bent is alles opgelost?
Wat met de lokale deelnemers die willen mee doen?
35euro voor 2uur fun tijdens de plaatselijke KERMIS.....!
Mag dat dan wel doorgaan? Moet je geen andere datum nemen?
Wat met de deelnemers van de nsmb die willen mee doen en volgens het bestuur van de nsmb te ver gevorderd zijn en geen groen licht krijgen?
[/QUOT
Nee dat is niet zo. Want als ik lid zou zijn geworden dan mocht iedereen meedoen en zou dit topic niet bestaan hebben, wat toch wel logisch is.
Dus als jij lid bent is alles opgelost?
Wat met de lokale deelnemers die willen mee doen?
35euro voor 2uur fun tijdens de plaatselijke KERMIS.....!
Mag dat dan wel doorgaan? Moet je geen andere datum nemen?
Wat met de deelnemers van de nsmb die willen mee doen en volgens het bestuur van de nsmb te ver gevorderd zijn en geen groen licht krijgen?
[/QUOT
Das een goede opmerking. Dat zou in feite ook geen oplossing zijn. Van mij persoonlijk mogen de lokale deelnemers meedoen, zonder lid of lidgeld, maar dat druist dan weeral in tegen de regels van de NSMB en zo is het altijd wel iets. Maar dit probleem stelt zich niet want ik ben toch geen lid.
Is dit een antwoord op uw vraag?
In het kort gezegd...van mij mag iedereen overal deelnemen, lid of geen lid.

??Of voelt de"STERKSTE MAN VAN BELGIE"zich bedreigd want ik zie hier alleen maar jaloezie!!!!!!!
??Belachelijk, verder zal ik er maar niet me mening bij zetten...... heeft dit verder nog gevolgen voor Merchtem, aangezien er nu weinig mensen over zullen blijven.

Als ze niets durven zeggen zou ik dat spijtig vinden. Zo iets kan niet de bedoeling zijn.
Ik zou ook graag mee doen in Merchtem en ik ben zeker niet bang om zo iets te zeggen maar dan zou ik graag een aantal onderdelen zien veranderen naar officieële onderdelen. Zodanig dat dit voor mij een voorbereidingswedstrijd zou zijn naar de Finale toe.Natuurlijk moet je dan ook bij de NSMB komen hé
Is puur persoonlijke mening
).