- Waardering
- 3.868
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 82kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beste jaws, je begrijpt mijn reactie verkeerd. Ik gebruikte Jeffrey - die bekend staat als één van de sterkste deelnemers - als ijkpunt om aan te halen dat Peter duidelijk een heel goede wedstrijd gedraaid en grote vooruitgang geboekt heeft. Dit relateerde ik in één beweging aan het feit dat Peter één van de oudste deelnemers is bij de NSMB-wedstrijden. De clue zijnde dat Peter de afgelopen twee jaar door harde en intelligente training vooruitgang geboekt heeft die door weinigen geëvenaard wordt, ondanks de moeilijkheden aangaande recuperatie en trainingstijd die typisch zijn voor mensen ouder dan 25 (en wat dat betreft in monotone afname voor recuperatievermogen).YouriDeLoore, ik wil wel eens zien hoeveel karakter jij nog zou hebben als je 2 keer je bicep afscheurt en zonder enige voorbereiding aan een wedstrijd zou meedoen. Jeffrey heeft al meer wedstrijden gewonnen en betere resultaten geboekt dan jezelf. En hij zal heel graag met jou de uitdaging aangaan volgend jaar bij de voorronde. En hij is 36 jaar, dus voor je iets neerzet moet je de feiten wel goed hebben.

De uitslagen liggen nog bij Patrick, heb ze deze keer niet mee na de wedstrijd. De uitslagen komen dus online van zodra hij ze mij doorgemaild heeft![]()
Da's goe nieuws, dan kan de DVD verder afgemaakt worden.Ik heb de uitslagen en alles lijkt aanwezig te zijn. Ik probeer ze vanavond of morgenavond op de website te zetten, maar mijn weekend zit vrij gevuld dus schiet mij niet af als het pas maandag is.

Thanks Woopy.De uitslag staat online: [Link niet meer beschikbaar]
Tel bij twijfel gerust de punten na. Ik heb de punten zelf nog moeten optellen aangezien ik die niet had. Ik tel geen gedeelde 2de plaats, maar de volgorde die bij de bekers gebruikt is, komt overeen met de punten, dus geen probleem. Volgens mijn telling wel een gedeelde 5de plaats, weet niet of dat zo gezegd was. Maakt voor de finale plaatsen alleszins ook niet uit
Laat eventuele fouten maar weten.

Ik wil ook een DVD !!
Al was het da ik er ma 6min in kom omdat ik zo snel ben, wil hem hebben.
Ma dat van die opbrengst van de DVD naar de federatie, daar weet ik niks van
De Secretaris van de federatie mag op zen minst toch ingelicht worden. En ook klote dat je zo lang moest wachten op de uitslag lijst. Als ik er ni ben en ik doe het ni, dan loopt da daar toch soms triestig vindt ik zene :s