MuscleMeat

Aankondiging Finale Sterkste man Van België

Waarom zo vijandig? De opmerking van Youri was helemaal niet negatief naar Jeffrey toe bedoeld...

YouriDeLoore, ik wil wel eens zien hoeveel karakter jij nog zou hebben als je 2 keer je bicep afscheurt en zonder enige voorbereiding aan een wedstrijd zou meedoen. Jeffrey heeft al meer wedstrijden gewonnen en betere resultaten geboekt dan jezelf. En hij zal heel graag met jou de uitdaging aangaan volgend jaar bij de voorronde. En hij is 36 jaar, dus voor je iets neerzet moet je de feiten wel goed hebben.
Beste jaws, je begrijpt mijn reactie verkeerd. Ik gebruikte Jeffrey - die bekend staat als één van de sterkste deelnemers - als ijkpunt om aan te halen dat Peter duidelijk een heel goede wedstrijd gedraaid en grote vooruitgang geboekt heeft. Dit relateerde ik in één beweging aan het feit dat Peter één van de oudste deelnemers is bij de NSMB-wedstrijden. De clue zijnde dat Peter de afgelopen twee jaar door harde en intelligente training vooruitgang geboekt heeft die door weinigen geëvenaard wordt, ondanks de moeilijkheden aangaande recuperatie en trainingstijd die typisch zijn voor mensen ouder dan 25 (en wat dat betreft in monotone afname voor recuperatievermogen).

Aangaande die leeftijd, zinspeelde ik dus op Peter, niet op Jeffrey. ;)

Ik ben absoluut niet in de positie op Jeffrey te bekritiseren, aangezien hij in de twee wedstrijden waaraan we beiden deelnamen vorig jaar zich overtuigend voor mij wist te plaatsen. Zelfs indien ik me wel in die positie zou bevinden, zou het uiteraard nog van zeer slechte stijl getuigen om een goede medestrongman te bekritiseren.
Bovendien heb ook ik afgelopen jaar opgepikt dat Jeffrey met ernstige blessures te kampen had. Ik heb dan uiteraard ook respect voor het feit dat hij er desalniettemin stond.

Hopelijk heb ik me deze keer wel duidelijk uitgedrukt.

Overigens: de uitdaging is er sowieso, en die zal ook ik graag aangaan. Ik hoop dat Jeffrey tegen dan volledig hersteld is, en sterker dan ooit. Ik probeer hetzelfde te verwezenlijken. :)

Nope. Ik wacht nu op Steven daar voor. Pat had ze niet.

Als ik ze niet heb tegen volgende week heb, dan zal ik alles monteren zonder scores vrees ik... Ik zal wel binnen de 24u trailers klaarstomen en zorgen dat alles bij Tv-Oost ligt ter promotie... Maar als je op een ander moet wachten voor zoiets simpels ???

Ik heb de uitslagen en alles lijkt aanwezig te zijn. Ik probeer ze vanavond of morgenavond op de website te zetten, maar mijn weekend zit vrij gevuld dus schiet mij niet af als het pas maandag is.

Ik heb de uitslagen en alles lijkt aanwezig te zijn. Ik probeer ze vanavond of morgenavond op de website te zetten, maar mijn weekend zit vrij gevuld dus schiet mij niet af als het pas maandag is.
Da's goe nieuws, dan kan de DVD verder afgemaakt worden.
Ben benieuwd :)

idd peteris gaat de dvd over alle deelnemers ? ik zou mezelf toch graag eens zien kloten

Het is zeker niet zo, al je niet in de trailer voor komt, dat je niet op de dvd staat ;)
Integendeel, alle events en iedereen hun beurten zijn gefilmd en komen op de dvd.
In principe heeft Jimmy het minste minuten film omdat hij alles te snel doet :D

Tevens, als je de dvd koopt mag je uw onderdelen eruit halen en bv op Youtube plaatsten. Ook gaat de opbrengst naar de organisatie!

• Topic Starter Topic Starter
Ik wil ook een DVD !!

Al was het da ik er ma 6min in kom omdat ik zo snel ben, wil hem hebben.

Ma dat van die opbrengst van de DVD naar de federatie, daar weet ik niks van ???

De Secretaris van de federatie mag op zen minst toch ingelicht worden. En ook klote dat je zo lang moest wachten op de uitslag lijst. Als ik er ni ben en ik doe het ni, dan loopt da daar toch soms triestig vindt ik zene :s

De uitslag staat online: [Link niet meer beschikbaar]

Tel bij twijfel gerust de punten na. Ik heb de punten zelf nog moeten optellen aangezien ik die niet had. Ik tel geen gedeelde 2de plaats, maar de volgorde die bij de bekers gebruikt is, komt overeen met de punten, dus geen probleem. Volgens mijn telling wel een gedeelde 5de plaats, weet niet of dat zo gezegd was. Maakt voor de finale plaatsen alleszins ook niet uit :)

Laat eventuele fouten maar weten.

De uitslag staat online: [Link niet meer beschikbaar]

Tel bij twijfel gerust de punten na. Ik heb de punten zelf nog moeten optellen aangezien ik die niet had. Ik tel geen gedeelde 2de plaats, maar de volgorde die bij de bekers gebruikt is, komt overeen met de punten, dus geen probleem. Volgens mijn telling wel een gedeelde 5de plaats, weet niet of dat zo gezegd was. Maakt voor de finale plaatsen alleszins ook niet uit :)

Laat eventuele fouten maar weten.
Thanks Woopy.
Ivm 5e plaats, Andreas heeft 4 van de 6 onderdelen van me gewonnen dus terrecht number five:)

Ik wil ook een DVD !!

Al was het da ik er ma 6min in kom omdat ik zo snel ben, wil hem hebben.

Ma dat van die opbrengst van de DVD naar de federatie, daar weet ik niks van ???

De Secretaris van de federatie mag op zen minst toch ingelicht worden. En ook klote dat je zo lang moest wachten op de uitslag lijst. Als ik er ni ben en ik doe het ni, dan loopt da daar toch soms triestig vindt ik zene :s

Jimmy bij u ist 20 sec per onderdeel + 2minuten show erbij :p

En over de opbrengst (als die er is, want dan zullen er meer dan 30 verkocht moeten worden) ga ik er vanuit dat deze naar de federatie gaat of toch terug naar de organisatie avn SMVB. Als ik mij hierover verkeerd heb uitgedrukt, sorry dan!

De dvd word ook meestal gekocht door de atleten zelf of echte liefhebbers van de Strongman competitie.

En het wachten valt uiteindelijk nog mee, kan nu lekker verder monteren. :D

Als de Dvd half zo goed wordt als de trailer, dan wordt het een hit :D

Vond de trailer echt enorm mooi gemaakt.

Wat mij betreft is de telling correct. Gedeeld 2e /3e
Raf: 8+10+10+9.5+9+11
Karel: 11+5+11+9.5+11+10
Karel wint meer onderlinge duels en is dus 2e

Dus toch een telfoutje door mij inderdaad :) Meteen even aanpassen.

Heb dit ook snel eens nageteld en blijkt inderdaad te kloppen...

Ik heb net van Ivanos vernomen dat de dvd's bij Pat's activity center liggen en vanaf volgende week beschikbaar zijn! :) Pat zou nog tot zondag op vakantie zijn.

AHA! Hoe worden deze besteld of dergelijke

Ik zal maandag eens met Pat contact opnemen om te kijken hoe dat gaat. De makkelijkste manier zal alleszins zijn om hem zelf te gaan afhalen, maar zal eens horen of via post ook kan :)

Terug
Naar boven