AndroidHealthClinic

Aankondiging Finale Sterkste man Van België

@Youri: succes met je coïtusamens alvast

@Peter: ons kleintje is altijd nerveus voor een wedstrijd hoor, maar dat gaat ie nooit toegeven :D

@Steve: laat gauw uit, 't zit nu al genoeg sterk volk tussen

@Madman: mogow zeg batoet, ge meugt zaoterdah sjette gevn, nu moej kalm bluvn; en bedankt voor die ranking maar na het kwakkeljaar en drie weken niet meer trainen en huizen zoeken ben ik vooral benieuwd wat er nog van gaat over schieten, denk da'k al kaduuk gaan zijn na den truckpull met mijn totaal gebrek aan conditie
ik peisn 1 Jimmy 2 Karel (als hij niks overgehouden heeft aan zijn farce op de voorrondes) 3 Raf (maar dat gaat spannen denk ik, raf z'n log is veel beter)
ook Porreye niet onderschatten
ik denk, en ik reken mezelf er ook bij, dat dit een wedstrijd wordt van berekende risico's en diegene die het best is in wiskunde wint (dus dan zie ik mezelf al zakken :D:D:D:D)

we zullen zien zei de blinde... en hij stapte in de hondedrol

toffe speech david ze zeggen altijd bloemen aan de meet ;-)

jupla vandaag is het zover mannen ik wens iedereen een sterke en blesuur vrije finale toe tot straks grtz

zet hem op mannen!

jimmy gefeliciteerd :P

ik was er ook hele dag. wou naar Champion League in Zevenaar om de internationale toppers ook te zien en 3 nederlanders maar moest voor de kleine nog met een RC auto terug naar Essen Belgie dus vanuit daar maar door gereden naar Sint Niklaas. was best een leuke dag. eerst wat gegeten en gedronken..toen de tribune op waar toen als enige die kolossale man zat die ook bij jambers was..ben even zijn naam kwijt.

zag whoopi? (johan) nu waar ik ooit een keertje mee wou komen trainen
jimmy won alles veel te makkelijk. hoe zit het sterkste man in belgie. in Nederland was jarno altijd al oppermachtig. maar vandaag leek het verschil tussen de belgische jarno hams (haha) nog veel groter dan Jarno tegenover zijn "concurrenten".
net als jarno doet jimmy de meeste of alle onderdelen met een lach op zijn gezicht. jammer dat we geen max deadlift te zien kregen. met 320 was hij iedereen al de baas en dat was een eitje

zag dat 1 man duidelijke problemen had met de truck...wat was toen het probleem? dacht hij dat iemand op de rem stond????

Ik ben benieuwd naar de uitslag :)

die op de tribune vanboven was florent veldeman

Ik hoor verhalen over mooie prestaties van verschillende personen. Een gedeelte van de eindstand heb ik al kunnen samenpuzzelen met flarden van berichten:

1 The Beast
2 Raf
3 Karel
4 Andreas
5...
6...
7...
8 Madman
9...
10 Woopy
11 Bulck
12...

Kan iemand aanvullen?

In ieder geval proficiat aan alle deelnemers voor de geleverde prestaties. Ik vind het ontzettend jammer dat ik er niet bij kon zijn*. Maar zo te zien gaat het ondanks alle problemen toch de goede kant op met het Belgische strongmangebeuren! :)

-------
* Maar heb wel goed kunnen studeren vandaag voor het examen dat de reden is dat ik niet kon meedoen. :)

1 Ons kleintje
2 Raf
3 Karel
4 David
5 Andreas
6 Peter
7 Jeffrey
8 Ignace aka madman
9 Filip
10 Woopy
11 Bulck
12 Dirk

Mijn verslagske

4e plaats op de Sterkste Man van België dit jaar. Gezien de omstandigheden: bicepsproblemen, spierscheur enkele weken terug, huizenjacht, mentale op-en-afs,... mag ik zeker niet klagen!

Begon al slecht dat ik als eerste op de truckpull moest, ik haat dat event, kost mij elke keer weer punten :p Op het einde het touw zelf laten vallen, was misschien goed om te starten maar hinderde meer eens er snelheid inzat (maar dat kan ook gebrek aan techniek zijn)

Evenaring log PR 135kg, met training voortgezet had 140 er zeker ingezeten, nu durfde ik niet hoger gaan.

Farmers walk gebrek aan snelheid, 140 gedropt maar wel opgepakt en uitgelopen, even pijn in de borst maar niks ernstigs

Deadlift 260-280 easy,bij 300 kwam de bar los van mijn schenen, nog boven de knieschijven stilgelegd maar dat was hopeloos, met training had die er zeker ingezeten.

Medley: yoke peanuts, had minimaal 20kg meer opgemogen:D:D:D:D:D:D
sled dragging is een sl*t als je geen conditie hebt, punt!:o

Heb vooral punten laten liggen op de events op conditie en snelheid. Ik ben van alles tevreden behalve de stones, 135kg net niet in de circle en batterijen leeg... Kracht verlies ik dus niet snel bij gebrek aan training, maar dat beetje uithouding des te meer, maar dat weet ik nog uit mijn judo-periode :-)))) THX TO ALL MY FANS ;-) en stop met die grappen over veggie-burgers nu, het is leuk geweest, ik eet ook tofu en quorn en seitan en zo :cool:

o ja en for the record, nieuw PR: ik heb kunnen pissen terwijl de dopingcontroleur er op stond te kijken (nadat die ecologisch verantwoord zo'n 70l water liet stromen om mij te inspireren), dat wou ik ook nog even delen

o ja deel 2: er was ook een romantisch moment bij de prijsuitreiking, meer daarover op TV Oost :D:D:D:D:D:D:D:D

Laatst bewerkt:
De uitslagen liggen nog bij Patrick, heb ze deze keer niet mee na de wedstrijd. De uitslagen komen dus online van zodra hij ze mij doorgemaild heeft ;)

De uitslagen liggen nog bij Patrick, heb ze deze keer niet mee na de wedstrijd. De uitslagen komen dus online van zodra hij ze mij doorgemaild heeft ;)
Knappe prestaties, David. Het zag er tijdens een groot deel van de aanlopende periode naar de finale redelijk zuur uit voor jou, maar ondanks de tegenslagen dus goed gepresteerd (met duidelijke aanduiding van werkpunten :D).
Ook goed dat je voor Andreas bent geëindigd; hij mag het niet te gemakkelijk krijgen. :p

En Peter vóór Jeffrey; volgens mij is hij stiekem 25 jaar oud en doet hij alleen maar alsof hij oud en versleten is. Fijne uitdagingen voor mij! :D

En Peter vóór Jeffrey; volgens mij is hij stiekem 25 jaar oud en doet hij alleen maar alsof hij oud en versleten is. Fijne uitdagingen voor mij! :D

Laten we eerlijk zijn Youri, Jeffrey is gekwetst geweest dus niet 100% in orde, Ignace zit met schouderproblemen.
Maar toch ben ik apetrots op mijn resultaten van zaterdag hoor. :D

Verder wil ik anderen inspereren om niet te snel te denken dat je te oud bent om er voor te gaan.
In herinner me nog toen in 18 was, dat er een gast bij me in de zwemclub veteraan werd omdat hij 21 jaar was. Nu gaan zwemmer toch al makelijk mee tot 30 jaar. Zie eveneens in het wielrennen, momenteel is George Hincapie op zijn 39é bezig aan zijn 17é ronde van Frankrijk.
Zie ook maar eens naar Mark Felix, 46 jaartjes oud en nog steeds top.

bompa, proficiat met uw 6e plaats, kbegin schrik te krijgen voor vlaanderen :O

Van mezelf kan ik enkel zeggen dat ik een enorm slechte dag had. Truck amper van zijn plaats gekregen, grootste moeite met een 110kg log, deadlift 240kg niet gehaald,... Ik heb op Vlaanderen heel wat goed te maken.
Heb daarintegen wel mooie dingen gezien van de andere deelnemers! Filip stond 1 plaats voor mij, maar het puntenverschil was 32 tegen 16 ofzo. Of ik een plaats hoger zou gehaald hebben mocht ik een betere dag gehad hebben, weet ik dus nog zo niet.
De organisatie was ook weer top, zoals we gewend zijn :)

IS raf dan toch 2de geworden? Hij stuurde gisteren naar mij dat hij 3de was met evenveel punten als karel maar minder onderlinge duels gewonnen?

het belangrijkste was allemaal aanwezig, zon en genoeg eten en drinken :-)

YouriDeLoore, ik wil wel eens zien hoeveel karakter jij nog zou hebben als je 2 keer je bicep afscheurt en zonder enige voorbereiding aan een wedstrijd zou meedoen. Jeffrey heeft al meer wedstrijden gewonnen en betere resultaten geboekt dan jezelf. En hij zal heel graag met jou de uitdaging aangaan volgend jaar bij de voorronde. En hij is 36 jaar, dus voor je iets neerzet moet je de feiten wel goed hebben.

Terug
Naar boven