- Waardering
- 39
Er is eeen verschil tussen afbranden en kritiek of een mening geven. En ik vind dat er hier eigelijk toch bijzonder weinig word afgebrand. En sorry dat ik het zeg maar als er afgebrand word er meestal afgebrand door iemand van de NSMB zelf.
Want zoals Jan zegt, de NMBS verdraagt weinig of geen kritiek. Het lijkt erop dat als het wat warm word de NMBS niet meer wil reageren of zich uitermatend verdedigend opstelt.
Kijk maar wat er is gebeurd met mijn topic "sterkste man van Merchtem 2010" (deel 1 wel te verstaan) plotseling, zonder dat de topicstarter iets had gevraagd stond er een slotje op het topic, gewoon omdat er wat kritiek kwam tegen de NSMB. Ik geef wel toe dat Patkrachtser zijn post (zowel hier als in het ander topic) nogal stevig is. Maar voor wie de situatie echt goed kent, begrijpt hem maar al te goed en zal moeten toegeven dat hij eigelijk wel gelijk heeft.
Een gefundamenteerd standpunt...hoe sneller hoe liever ! ! ! ! ! ! ! ! ! Ik ben er al lang op aan het wachten, en ik niet alleen denk ik.
uw topic over sterkste man van merchtem is een slotje opgezet omda het alleen maar uitdraaide op t zelfde als dit topic, hele hoop gezeur en gedoe omtrent de regels van NSMB, ging dus niet meer over waar het topic oorspronkelijk bedoeld was en vandaar slotje, zou maar te gek zijn moesten ze eerst aan elke topicstarter vragen om slotje te mogen zetten op topic!
voor de rest: ga eens samen zitten aan een tafelke in plaats van hier altijd maar hele lappen tekst neer te zetten...