Fitness Seller

Nutrimax.be

AiR

Cool Novice
Waardering
1
Iemand al eens bij nutrimax een bestelling geplaatst?

Ik heb de 15 feb. een bestelling geplaatst, automatisch incasso betaald maar tot op heden nog niks ontvangen. Geen reactie op mailtjes of tel.
Verder gezocht opinternet bleek er een soortgelijke klacht van een ander klant te zijn.

Heb niet zo'n zin voor de 4 tientjes een hoop rompslomp aan werk te doen om m'n geld terug te halen. Ben gewoon van plan persoonlijk ernaartoe te rijden en ze bij de oren te pakken.

Is er iemand hier die toevallig uit de buurt baarle-nassau komt en die weet hoe en wat voor een zaak het is?

gr

Iemand al eens bij nutrimax een bestelling geplaatst?

Ik heb de 15 feb. een bestelling geplaatst, automatisch incasso betaald maar tot op heden nog niks ontvangen. Geen reactie op mailtjes of tel.
Verder gezocht opinternet bleek er een soortgelijke klacht van een ander klant te zijn.

Heb niet zo'n zin voor de 4 tientjes een hoop rompslomp aan werk te doen om m'n geld terug te halen. Ben gewoon van plan persoonlijk ernaartoe te rijden en ze bij de oren te pakken.

Is er iemand hier die toevallig uit de buurt baarle-nassau komt en die weet hoe en wat voor een zaak het is?

gr
Ik kan je niet helpen, maar : www.XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
zal m'n volgende bestelling bij XXLnutrition plaatsen.
Ben alleen op zoek naar iets wat zij niet op hun site hebben staan namelijk de syntha6 RTD pakjes.

gr

Nutrimax klacht

Ik heb VORIGE week vrijdag een bestelling geplaatst bij nutri max voor eiwitten te kopen.

Nu maken ze overal reclame dat " voor 16u besteld, morgen geleverd is ".

Dus ik legde er mij bij neer dat ik vrijdag avond had besteld en dus zeker tot maandag zou moeten wachten.

Nee natuurlijk geen pakje ontvangen, ... Ondertussen al naar dat nederlands telefoon nummer gebeld, ;
--> reactie : Dinsdag wordt het geleverd.

NU we zijn ondertussen DONDERDAG, dus 6 dagen later.
En wat krijg ik toe geleverd ?

Een aluminium ZAK met whey poeder, terwijl ik een DOOS had besteld,
en ook natuurlijk (voor degene die denken dat het aan mij ligt) met een andere productCODE, totaal fout dus. :hamer:

Ben dan ook de prijs gaan opzoeken van zo een zak, en die is natuurlijk goedkoper dan zo een grote doos !

Nu, net gebeld naar die hollandse dame.
Heel vriendelijk natuurlijk.
Reactie : ik zal het voorleggen aan de mensen van de afdeling en wij sturen u een e-mail...

-_- WTF, ik vroeg dan of ik het JUISTE product zou krijgen toegestuurd en hoelang dat zou duren en wanneer ik die email zou ontvangen blabla..:eek:

reactie: nou, daar kan ik u geen antwoord op geven.

MET ANDERE WOORDEN : KOOP NOOIT bij nutrimax, want als er iets fout loopt, VERGEET het dan maar ^^ !

Eerste en laatste keer dus ..:mad:

??? PS: wat zouden jullie nu doen ?
gewoon die aliminium zak op gebruiken, of wachten op iets dat misschien niet zal komen ? Ik heb in totaal 3 euro meer betaald dan die zak werkelijk waard is.

Als je er nog meer tijd in gaat steken dan zal dat vooral uit principe moeten zijn, want de tijd en telefoontjes zullen snel meer dan 3 euro kosten. In elk geval zijn anderen nu gewaarschuwd op dit forum.

Bestel dat ook bij de boardsponsors.

Offtopic: zijn er btw een paar bekende web-supp winkels in belgie?
of komt het beste weer uit Nld ;)

Laatst bewerkt:
1x besteld nooit meer bijna 2weken moeten wachten achter mijn supps , prijsverschil is ook groot tov de boardsponsors.

Ze hebben wel het Q-Shop keurmerk. Kun je bij die instantie niet aangeven wat er allemaal misgaat.

2 maal besteld op x-tremepower.be

Was er wel tevreden van en kunt er altijd langsrijden.

Offtopic: zijn er btw een paar bekende web-supp winkels in belgie?
of komt het beste weer uit Nld ;)

de bekentste zijn de nederlandse he... daar mag alles worden verkocht, hier in Belgie moeten de producten een NUT-nr hebben, tenzij het product geen toegevoegde stoffen heeft.
www.prosupshop.be/shop is nieuw online.

on-topic: ik heb nog geen ervaring met nutrimax, ze lijken me toch goed te verkopen?

Laatst bewerkt:
je kan veel beter bij de nederlands kopen! heb een enkele keer bij nutrimax besteld.. en er komt echt geen volgende keer! + nutrimax is ook ietsjes duurder!

had ik dat maar geweten over nutrimax. wantik heb gister een bestelling geplaats van 50euro.er staat voor 21u besteld,bestelling direct verstuurd. we zijn nu de dag erna momenteel nog niks gekregen.ik heb ze zowieso al gemaild of ze me iets konden zeggen over de bestelling,maar geen reactie.dus ff afwachten.

Yo andress, Ik heb er tijdje geleden ook besteld. In het begin krijg je op alles meteen een antwoord, zeggen ze dat je bestelling verstuurd is. Na een week had ik nog niets, en kreeg ik geen antwoord op mijn mails. Heb ze gewoon zelf op gebeld, en wat druk op de ketel gehouden. Toen ging het ineens wel vlot en ik denk een 10tal daagjes na mijn bestelling had ik het bij mijn thuis. Ze hebben bijna geen producten op voorraad, en doen hun inkopen pas nadat jij bij hun besteld hebt zo zitten ze nooit met teveel stock. Ik bestel er in iedereen geval nooit meer, wat een klote service ! Ik raad je aan ze even op te bellen, en er genoeg achter blijven zitten, je zal het wel toe krijgen maar kan lang duren...
Grtz

Terug
Naar boven