XXL Nutrition

Nutrimax.be

Gewoon 1 van de boardsponsers gebruiken of workout.be
of zelf naar de winkel gaan is altijd een optie

wel na lezen van de commentare hier was ik al bang dat ik weken zou moeten wachten op men bestelling.
dinsdag besteld,vandaag ( donderdag ) gekregen. kreeg vandaag mailtje dat het onderweg was. gelukkig toch op tijd binnen gekregen.

bij deze NOOIT bij nutrimax bestellen,
laatste keer dat ik daar besteld heb ben ik ook persoonlijk mn geld gaan terugvragen

Eerlijk is eerlijk. Nooit problemen gehad met Nutrimax.
Van het pancakes poeder kan mijn vrouw wel geen mooie pannekoeken toveren maar soit, we gaan in het vervolg het pancakes poeder eens mengen met normaal pannekoekenbeslag.

Laatst bewerkt:
Eerlijk is eerlijk. Nooit problemen gehad met Nutrimax.
Van het pancakes poeder kan mijn vrouw wel geen mooie pannekoeken toveren maar soit, we gaan in het vervolg het pancakes poeder eens mengen met normaal pannekoekenbeslag.

XXL Nutriton nog geen ervaring ermee.maar genoeg vrienden bestellen daar en zijn goed tevreden over service. normaal bestel ik altijd bij body&fitshop ook super service.

gone

Laatst bewerkt:
Mijn eerste bestelling van supps ooit was bij Nutrimax.

Ik woon niet ver van Baarle Nassau en de levering werd gedaan door een man in een Citroën Xantia (of zoiets gelijkaardig). Dus ik denk dat een medewerker zelf de levering kwam doen gezien ik niet veraf woon.

Mijn whey kocht ik in de fitness zelf.

Nog een paar keer besteld bij Nutrimax en dan overgeschakeld op XXL nutrition. Daarna naar B&F, enkele jaren trouwe klant. En nu terug naar XXL en ook eens een pot whey bij Bodylab besteld ondertussen.

Inzake leveringen en service kan ik over geen enkele supplementen webshop mijn beklag doen!

gone

Laatst bewerkt:
Ik heb de pot geopend.(was nog wel verzegeld) De inhoud is 2 Kg, waarvan dat altijd 2 plastic zakjes zijn van 1 kg. DAAR stond de vervaldatum dus nog wel op. : 04/05/2014......... Kleine 9 maanden.
Vind dit echt misdadig en onverantwoord. Je bent tenslotte met voedingssupplementen bezig. Niet met meststoffen.

Ja dat is er redelijk over een vervallen product leveren.

Terug
Naar boven