Fitness Seller

Oats en whey

Bezoekers in dit topic

Ano_1992_64

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
2 jan 2011
Berichten
624
Waardering
19
Oke dit zal overkomen als troll, maar dit is serieus, dus alleen serieuze antwoorden aub..

Ik heb echt moeite met vast voedsel te eten, ik krijg het wel binnen maar zit soms een uur lang als een koe te kauwen.

Daarom drink ik de hele dag door 4-5 shakes met 150 gr haver gemixt, 30 gr whey, en 10 gr casseine, en 500 ml melk.
Ongeveer 750-800kcal per shake, s'morgens neem ik een multi vitamine, vis olie en gluco voor gewrichten.

Als (niet elke dag) er nog plaats is eet ik een stuk fruit soms 2-3 per dag soms geen..

Ik heb op dit moment wel vooruitgang in de gym en qua gewicht maar ergens twijfel ik dat dit gwn beginners gains zijn.. Heb al getraind en omdat het echt een hel was om de hele dag vast voedsel werd ik gedemotiveerd en gaf ik het op.. Het is niet dat ik me niet pushte want dat deed ik echt wel, maar op de duur kijk je tegen elke maaltijd op..

Dit schema lukt mij met gemak, die shakes heb ik binnen het kwartier op.

Graag had ik jullie mening geweten, wat ik wel al weet is dat dit schema niet de nodige vitaminen en mineralen heeft, daarom eet in af en toe fruit en ook dat whey te snel opgenomen wordt waardoor je met gaten zit qua proteine..

Wat vinden jullie hiervan?

Ps: voor het slapen eet ik alleen 500 gram magere yoghurt(kwark heet het dacht ik)
 
Men maakt zich teveel zorgen over voeding... Beginners vooral. Het is natuurlijk makkelijker om je zorgen te maken om voeding aangezien dat makkelijker is dan hard trainen, maar je zorgen maken over 'gaten qua proteine' is nergens voor nodig.

Hoe lang train je al? (ik heb het over serieus trainen)
 
Nee, is niet erg blijf gewoon doorgaan zo. Na tijdje snak je wel naar andere voeding (eetlust neemt dan toe).
 
Men maakt zich teveel zorgen over voeding... Beginners vooral. Het is natuurlijk makkelijker om je zorgen te maken om voeding aangezien dat makkelijker is dan hard trainen, maar je zorgen maken over 'gaten qua proteine' is nergens voor nodig.

Hoe lang train je al? (ik heb het over serieus trainen)

Wel eigenlijk nog maar 1 maand terug en toch wel serieus naar mijn mening, volg rippetoe schema en heb nog geen plateau behalve bij press maar die gaat elke 2de training vooruit..

Ergens deel ik jou mening, daarom dat ik beslist heb whey en havermout en we zien wel..

Heb ongeveer 1-2 jaar terug een half jaar getraind, ben van 60 kg naar 75 gegaan maar de voeding stak me de keel uit, en ik had zo de mentaliteit van als ik niet kan eten hoef ik ook niet te trainen. (streng op mezelf)

Maar miste trainen echt wel en toen ik 65 op de weegschaal zag wist ik dat het terug tijd is om erin te vliegen..

Lang verhaal kort :p wanner hoef ik me dan echt zorgen te maken om voeding?
 
Lang verhaal kort wanner hoef ik me dan echt zorgen te maken om voeding?

Als je zou willen afvallen... Of als je zwaar aan ondergewicht lijdt.

Maar je 'echt' zorgen te maken hoeft niet per se.
 
Nee, is niet erg blijf gewoon doorgaan zo. Na tijdje snak je wel naar andere voeding (eetlust neemt dan toe).

Dit is hetgeen ik zocht.. Dat was ergens mijn bedoeling, een nieuwe eetlust te creëren, en het werkt wel want soms kan er nog een stuk fruit bij de laatste dagen..
 
Je lichaam trainen om meer te eten denk ik?
Veel water drinken om zo gewend te geraken aan steeds vol zitten (hielp bij mij)
 
Elke twee uur iets eten, in het begin maakt het niet eens zoveel uit wat (als je maar niet minder eet dan je al deed).
Daarna steeds meer per eetmoment gaan eten.
 
Back
Naar boven