Fitness Seller

OCT PCT Epistane

Thanks jongens!
Ik ga de Kcals eens flink opschroeven.
I'll keep you posted!

• Topic Starter Topic Starter
Thanks jongens!
Ik ga de Kcals eens flink opschroeven.
I'll keep you posted!

Ik ook, wat had ik een honger gisteren. Niet voldoende eten mee naar mijn werk. Ga nu echt om 2 uur wat eten. Zeker op dagen dat ik thuis ben. (net pannekoekenmix gemaakt :D) Tijd voor wat meer massa, vet kwijtraken is leuk maar er mag ook wel een kilo of 4-5 bij als het lukt.

Benentraining was eigenlijk net als upperbody een dag eerder. Kon meer volume aan, 6 oefeningen alle een set extra. En ik liep gewoon normaal de trap af vanochtend terwijl ik doorgaans lichamelijk gehandicapt lijk na benentraining. zou nog meer hebben kunnen doen.

Miss wat voor sommige hier word sterk afgeraden als eerste cycle maar hevig goedje de meeste gainen er echt hard op

http://www.cheapuksupplements.com/shop/product.php/828/x_tren

Kan goedkoper dan daar!

Xtren=finavol=19-Norandrosta 4, 9 Diene 3, 17 Dione

Alleen finavol is 60x50 mg en x tren 90x30 mg Als je 90 mg opbouwend naar 120 mg per dag wil is x tren handig. Ik ga gewoon 2x50 mg doen naast epi.

Gisteren samen met een ander voor hem gekeken wat voor hem goed zou zijn (hij wil echt bulken en zet moeilijk massa aan)
Hij gaat p mag @50mg per dag en finavol @100mg/dag Beide echt meer bulk dan cutten of recomp.

Ga m misschien wel proberen, had ook zoiets gezien als creme. Was wel aardig prijzig.

Kan goedkoper dan daar!

Alleen finavol is 60x50 mg en x tren 90x30 mg Als je 90 mg opbouwend naar 120 mg per dag wil is x tren handig. Ik ga gewoon 2x50 mg doen naast epi.

Gisteren samen met een ander voor hem gekeken wat voor hem goed zou zijn (hij wil echt bulken en zet moeilijk massa aan)
Hij gaat p mag @50mg per dag en finavol @100mg/dag Beide echt meer bulk dan cutten of recomp.

Ik zag je topic al op het andere forum ;) maar had geen idee dat finavol hetzelfde was en eerlijk gezegt ook niet naar gekeken

Ga m misschien wel proberen, had ook zoiets gezien als creme. Was wel aardig prijzig.

Creme? Je bedoeld dit ? Die producten geloof ik niet zo in persoonlijk.
Goed artikel over de PH tren trouwens "TREN is not trenbolone, nor will it ever convert to trenbolone. But its molecular structure and activity is damn close." De naam tren is verwarrend, het een precursor van dienolone en niet trenbolone. Verslag van een onderzoek hier Lees ook het besluit van de FDA. 4 Januari 2010, m.a.w ik denk dat je snel moet zijn met tren kopen. "19-nor-4,9(10)-androstadienedione are
anabolic steroids."

---------- Toegevoegd om 17:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:33 ----------

Ik zag je topic al op het andere forum ;) maar had geen idee dat finavol hetzelfde was en eerlijk gezegt ook niet naar gekeken

Ja ik kom rot uit omdat finavol nog niet aangekomen is, met 90 caps epi kom ik tekort om finavol nog een redelijke tijd te kunnen gebruiken. Maar met een potje epi extra lukt dat wel, 37 dagen epi@ 30mg waarvan 30 met finavol @100mg. Gebruik nu 110 ipv 90 caps epi.

Laatst bewerkt:
Kan goedkoper dan daar!

Heb het topic niet helemaal gevolgd, maar wanneer begin je ermee, als ik vragen mag?
Ben erg benieuwd hoe dat gaat inslaan.

Heb het topic niet helemaal gevolgd, maar wanneer begin je ermee, als ik vragen mag?
Ben erg benieuwd hoe dat gaat inslaan.

Epi ben ik vorige week vrijdag begonnen, finavol morgen of vrijdag afhankelijk van de postbode. Tot 18-04 heb ik uitgerekend.

Ik ben zeer benieuwd hoe je daar opgaat hou ons op de hoogte

Stelletje leipo's :D

Ik ben trots op jullie.

Kerel, gefeliciflapstaart met het vaderschap!!!!!!!!!1! :)

Wat betreft je cycle: 1.5kg en een stuk droger is zeker niet slecht. Een stuk droger klinkt als "veel droger". En nog zwaarder ook? Denk nog eens na ;)

Dank je.
Ik vind de winst echt minimaal dit had ik zonder ook kunnen bereiken.
Veel droger valt mee ik ben ook cleaner gaan eten en vaker gaan trainen dan krijg je dat ook he.
Zou ik een non responder zijn? Ik ga toch hard twijfelen en heb nog 3 potjes staan.

Laatst bewerkt:
Dank je.
Ik vind de winst echt minimaal dit had ik zonder ook kunnen bereiken.
Veel droger valt mee ik ben ook cleaner gaan eten en vaker gaan trainen dan krijg je dat ook he.
Zou ik een non responder zijn? Ik ga toch hard twijfelen en heb nog 3 potjes staan.

De bedoeling is toch écht dat je je oude trainingspatroon aan gaat houden. Buiten dat, is het de bedoeling dat je je kcal opschroeft en je makkelijk aan de 3 á 4 gram eiwit per lichaamskg. moet komen.

---------- Toegevoegd om 12:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:12 ----------

Je weet het he:

-Rust is groei, krijg je waarschijnlijk te weinig van.
-Bulken is kcal opschroeven, krijg je waarschijnlijk te weinig van.

Vrij makkelijk, zou je nog niet als non-responder bestempelen :)

Opbouwen is toch niet nodig?

In mijn ogen is nolvadex wel nodig net zoals bij andere AAS. Waarom zou het nu niet moeten? Prohormonen zijn in mijn ogen een totale geldverspilling. De gains zijn gewoon niet kwalitatief. Als je dan toch een aanslag pleegt op je lichaam neem dan ineens iets waaraan je zeker iets hebt, ook na een paar maanden nog.

Opbouwen is toch niet nodig?

In mijn ogen is nolvadex wel nodig net zoals bij andere AAS. Waarom zou het nu niet moeten? Prohormonen zijn in mijn ogen een totale geldverspilling. De gains zijn gewoon niet kwalitatief. Als je dan toch een aanslag pleegt op je lichaam neem dan ineens iets waaraan je zeker iets hebt, ook na een paar maanden nog.

Epistane/Havoc is geen prohormoon. Het is een roid ;)

Nog een update:

Nu en dan hoofdpijn geen idee of het sides zijn, erg is het niet.
Gewicht voorlopig hetzelfde maar oog vandaag toch een heel stuk droger zie adertjes die ik anders alleen tijdens het trainen zag. (Schouders en Borst dan)
Trainingen gaan echt keihard heb nu al twee dagen een keiharde pump van men borsttraining voelt maar raar. Zie er vandaag toch groter uit of andere dagen kunnen ook men gedachten zijn.
Vanaf morgen ga ik op 40mg zitten voor de laatste 9 dagen. Voorlopig toch tevreden met de resultaten tot nu toe.
Om een idee te geven van wat ik bedoel met aders en droog ff snel men voorarm getrokken.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Zal na de nakuur voor en na foto's hier gooien ;)

Terug
Naar boven