- Waardering
- 1.341
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 110kg
Ik kan me iig niet voorstellen dat je met 75kg al moet gaan cutten![]()
haha
ik ook niet!Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik kan me iig niet voorstellen dat je met 75kg al moet gaan cutten![]()
ik ook niet!Thanks jongens!
Ik ga de Kcals eens flink opschroeven.
I'll keep you posted!

Thanks jongens!
Ik ga de Kcals eens flink opschroeven.
I'll keep you posted!
) Tijd voor wat meer massa, vet kwijtraken is leuk maar er mag ook wel een kilo of 4-5 bij als het lukt. Miss wat voor sommige hier word sterk afgeraden als eerste cycle maar hevig goedje de meeste gainen er echt hard op
http://www.cheapuksupplements.com/shop/product.php/828/x_tren
Kan goedkoper dan daar!
Xtren=finavol=19-Norandrosta 4, 9 Diene 3, 17 Dione
Alleen finavol is 60x50 mg en x tren 90x30 mg Als je 90 mg opbouwend naar 120 mg per dag wil is x tren handig. Ik ga gewoon 2x50 mg doen naast epi.
Gisteren samen met een ander voor hem gekeken wat voor hem goed zou zijn (hij wil echt bulken en zet moeilijk massa aan)
Hij gaat p mag @50mg per dag en finavol @100mg/dag Beide echt meer bulk dan cutten of recomp.
maar had geen idee dat finavol hetzelfde was en eerlijk gezegt ook niet naar gekekenGa m misschien wel proberen, had ook zoiets gezien als creme. Was wel aardig prijzig.
Ik zag je topic al op het andere forummaar had geen idee dat finavol hetzelfde was en eerlijk gezegt ook niet naar gekeken
Heb het topic niet helemaal gevolgd, maar wanneer begin je ermee, als ik vragen mag?Kan goedkoper dan daar!
Xtren=finavol=19-Norandrosta 4, 9 Diene 3, 17 Dione
Alleen finavol is 60x50 mg en x tren 90x30 mg Als je 90 mg opbouwend naar 120 mg per dag wil is x tren handig. Ik ga gewoon 2x50 mg doen naast epi.
Gisteren samen met een ander voor hem gekeken wat voor hem goed zou zijn (hij wil echt bulken en zet moeilijk massa aan)
Hij gaat p mag @50mg per dag en finavol @100mg/dag Beide echt meer bulk dan cutten of recomp.
Heb het topic niet helemaal gevolgd, maar wanneer begin je ermee, als ik vragen mag?
Ben erg benieuwd hoe dat gaat inslaan.

Nice, ik ga het zeker bijhouden.Epi ben ik vorige week vrijdag begonnen, finavol morgen of vrijdag afhankelijk van de postbode. Tot 18-04 heb ik uitgerekend.
Dank je.
Ik vind de winst echt minimaal dit had ik zonder ook kunnen bereiken.
Veel droger valt mee ik ben ook cleaner gaan eten en vaker gaan trainen dan krijg je dat ook he.
Zou ik een non responder zijn? Ik ga toch hard twijfelen en heb nog 3 potjes staan.

Opbouwen is toch niet nodig?
In mijn ogen is nolvadex wel nodig net zoals bij andere AAS. Waarom zou het nu niet moeten? Prohormonen zijn in mijn ogen een totale geldverspilling. De gains zijn gewoon niet kwalitatief. Als je dan toch een aanslag pleegt op je lichaam neem dan ineens iets waaraan je zeker iets hebt, ook na een paar maanden nog.