TheMistery
Huge Freak
- Waardering
- 356
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 15%
Ik zit niet zo gek hoger als jou hoor, De meeste hier op dbb gooien 100kg erbij op hun stats..
Sommige miss maar niet iedereen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zit niet zo gek hoger als jou hoor, De meeste hier op dbb gooien 100kg erbij op hun stats..

Ik kan nog niet veel zeggen, vrijdag 10 mg epistane. Zaterdag en zondag 20 mg en vandaag 30 mg. Vrijdag een perfecte training gehad maar dat kan de werking van de pil niet zijn maar slechts de mindset van er vol voor willen gaan. Weekend gewerkt en vanavond voor het eerst naar de sportschool. Finavol komt hopelijk woensdag.
Nu ben ik waarschijnlijk lang zo sterk niet als sommige hier, maar alleen eerlijke stats hebben zin dus bij deze mijn niveau:
Begin gewicht is 85 kilo
deadlift 4x120 kilo
legpress 5x240 kilo
dumbbell press: 5x26 kilo
military press 4x50 kilo

Gewicht doet er niet toe. Je mag anders wel een keer meekomen trainen ghehe

Updates volgen zo om de paar dagen in dit topic, ik ga geen eigen log maken. Dit topic functioneert zo prima.

Updates volgen zo om de paar dagen in dit topic, ik ga geen eigen log maken. Dit topic functioneert zo prima.
Wel leuk op deze manier 
**** kracht, een goed fysiek gaat het om
TheMistery gaat je afbeulen, ik hoor het al
Jij ook niet he?![]()
. En afbeulen in de gym waar ik train gaat nogal moeilijk maar alsnog kan ik me voor heel even nog wel redden.
Training gaat lekker vandaag, kan lang doorgaan en ben iets sterker als normaal. Rug en biceps dag vandaag, morgen ben ik verrot. Moest ik toch nog even melden. Nog 8km fietsen en dan zit het erop voor vandaag..

Mwa nee ik denk dat mijn statts niet erg bijzonder zijn, maar voor mij is kracht belangrijker dan mijn fysiek, ik ga dan ook voor een massief fysiek met vast niet erg veel definitie. En afbeulen in de gym waar ik train gaat nogal moeilijk maar alsnog kan ik me voor heel even nog wel redden.

Training ging heel lekker, ook ik was iets sterker maar kon vooral veel meer volume aan. Totale bovenlichaam gedaan en een set of 40 terwijl het normaal bij 30 ophoud. (Train 2x upperbody 1x benen en 1x hardlopen/zwemmen per week)
Over die bananen, dat gaat om de kalium Spinazie en tomaat is ook goed maar het zit in van alles wat wij BB-er toch al veel eten [Link niet meer beschikbaar]
Vraagje voor een studiegenoot, die in tegenstelling tot mij moeilijk massa aanzet en helemaal geen vet heeft. Hij zag Finavol als niet methyl PH erg zitten en vroeg waarmee dit te stacken. Ik neem dus epi maar wat is het best voor een ecto (naast nog meer eten) h-drol m-drol M1-4AD of net als ik epi. Ik dacht m1-4AD en finavol. Klopt dit? (m-drol valt vanwege hepatoxiciteit af voor hem)
Mijn eerste week otc pct zit erop van 4 weken epi 20,30,40,40
Heb de laatste week van de cycle diesel test hardcore gepakt maar daar werd ik agressief van? Nu de eerste week pct met blue up vervolgd.
Kracht is hetzelfde libido hetzelfde, in het begin wel wat moodswings maar dat komt omdat me slaappatroon drastisch verandert is want in de laatste week van me cycle ben ik papa geworden.
Naast Blue up neem ik st janskruid ben ik begonnen met zma tribulus en creatine esther.
Tijdens de cycle heb ik geen liver support gebruikt maar visolie met knoflookextract, en gestopt met alchol.
De totale winst valt zwaar tegen slechts 1,5 kilo erbij maar wel een stuk droger geworden.
Wel grappig in de 2e week mn cycle vroeg de eigenaar van de sportschool of ik bezig was met een kuurtje.
kwa kracht is er iets bij maar nix drastisch.
al met al ben ik teleurgesteld in epi, de volgende keer meer eten en hoger doseren langer doortrekken en misschien nog wel stacken hangt af van ons proefkonijn![]()

Proficiat dat je vader geworden bent. 1.5kg erbij en droger worden vind ik nu zo slecht nietHangt er vanaf hoeveel % dan
![]()

Training ging heel lekker, ook ik was iets sterker maar kon vooral veel meer volume aan. Totale bovenlichaam gedaan en een set of 40 terwijl het normaal bij 30 ophoud. (Train 2x upperbody 1x benen en 1x hardlopen/zwemmen per week)
Over die bananen, dat gaat om de kalium Spinazie en tomaat is ook goed maar het zit in van alles wat wij BB-er toch al veel eten [Link niet meer beschikbaar]
Vraagje voor een studiegenoot, die in tegenstelling tot mij moeilijk massa aanzet en helemaal geen vet heeft. Hij zag Finavol als niet methyl PH erg zitten en vroeg waarmee dit te stacken. Ik neem dus epi maar wat is het best voor een ecto (naast nog meer eten) h-drol m-drol M1-4AD of net als ik epi. Ik dacht m1-4AD en finavol. Klopt dit? (m-drol valt vanwege hepatoxiciteit af voor hem)
Voor wat ik gelezen heb kan hij ook voor de M1 4ADD gaan daar gainen de meeste ook flink op. Maar in combi met die finavol geen idee. Maar in het lapje tekst van pietje was m14add wel 1 van de giftigste en belastende van allemaal wat ik toch enigzins raar vind want aan all cycle logjes van andere mensen ondervinden ze bijna tot geen sides.
Iemand ervaring met dit product als cycle support?
http://www.bodybuilding.com/store/ai/cycle.html

Epistane kun je in de cut, recomp en bulk gebruiken. Ik denk dat dat tangetje niet klopt. Die spiegel zegt in jouw geval meer. Het kan zijn dat jij onder de non-responders valt, maar als ik jouw verhaal zo hoor, is dit denk ik nvt
Als je voor massa wil gaan, omhoog die kcals
Succes bro, hoor graag een update.