Fitness Seller

OCT PCT Epistane

Nog even en je hebt je eigen landkaart

Ziet er goed uit!
Maar zijn de aders niet gewoon beter zichtbaar door de verhoogde bloeddruk?

Ik zit nu op dag 10 en merk nog steeds bar weinig.
Vandaag borst en triceps getraind. In m'n armen kreeg ik een goeie pomp, maar bij m'n borst viel het wel mee (niet meer dan normaal). Ben wel wat langer doorgegaan (paar setjes meer), maar had dat denk ik ook gekund zonder epi.

Verder inderdaad zo nu en dan lichte hoofdpijn.

Overigens vreet ik me nu wel helemaal een ongeluk, dus groeien zal ik! Dat kan niet anders. Dinsdag ga ik m'n lichaamssamenstelling weer meten. Die dag ga ik tevens naar de 40 mg. Ben benieuwd naar wat er nog gaat komen!

Vanochtend gaf mijn eigen weegschaal 76.9 kg aan (ipv de 75.5 kg van een paar dagen terug)!
Dat is wel een flinke stijging zo ineens.
Misschien is een deel darm/buik inhoud omdat ik meer ben gaan eten de afgelopen 2 dagen. We zullen zien of het blijft zitten. Hoe dan ook geeft het een goed gevoel! Misschien slaat de epi eindelijk in!

• Topic Starter Topic Starter
Gisteren met dumbbell press en met pull down echt een paar kilo zwaarder kunnen pakken. Vooral bij borst training is dit een doorbraak, zat al heel lang vast op een plateau. Ik ben ook iets anders gaan trainen. Deed 1x LB en 2x UB en doe nu 3x UB en 1x LB. Vreet als een afrikaanse vluchteling met een lintworm. Had al wat los vel bij mijn buik van het cutten maar dat wordt nog losser.

Ben twee kilo aangekomen in een week maar voor een deel zijn dat carbs die vocht vasthouden. Moet wel want kwam van cutten af. Was van 90 naar 85 gegaan voor ik met epi begon. Zit nu op 87

Sides: ik weet nu wat backpumps zijn maar een lepel taurine oplossen in een glas wat helpt. Ik zit denk ik op een gram of 5 per dag nu. Zoals ik eerder van Pietje als reactie op Bekjam las, caffeine heeft denk ik ook invloed op backpumps (afbraak van taurine) Ik let wat meer op hoeveel caffeine ik neem nu. Verder voel ik licht mijn gewrichten in mijn schouders en ellebogen, doet geen pijn ofzo. Hoofdpijn was alleen een beetje de eerste drie dagen. Ik denk niet dat mijn bloeddruk hoog is nu, met de ECA stack voelde ik dat mijn bloeddruk hoger was dan nu. Verder had ik problemen met slapen als ik epi net voor het slapen in nam. Ik doe het nu op 18.00 en neem maria distel en NAC vlak voor het slapen. Tenslotte, de eerste paar dagen had ik last van mijn prostaat, was daar al bang voor. Moeite met naar toilet gaan maar Saw Palmetto helpt, nergens meer last van nu. Libido is prima, waarschijnlijk van korte duur als afga op logs van andere op tren. Mijn libido gaat vanaf vandaag tot half april op vakantie ben ik bang.

Pakketje Finavol ligt bij TNT ga er vanmiddag heen. Vandaag 50 mg finavol, vanaf morgen 100 mg per dag.

@Scorio; zonde heb geen idee waar het aan ligt, zoals je schrijft lijkt me voeding en training in orde bij jou, was je wellicht heel druk met je aankomende vaderschap. Je weet wel eat like a horse sleep like a baby grow like weed. Zou het aan rust hebben kunnen liggen?
@knighty; heftig, als ik dat opeens zou krijgen zou het wel heel opvallend worden dat ik een kuurtje zou doen. Heb je altijd al die aanleg van aders zien? Ik helemaal niet namelijk.
@LuckyLuckass; hoop dat 40 mg bij jou een beter resultaat gaat geven. Vreemd is dat ik zit pas een week op 30 en er is al zoveel te merken.

Laatst bewerkt:
@LuckyLuckass; hoop dat 40 mg bij jou een beter resultaat gaat geven. Vreemd is dat ik zit pas een week op 30 en er is al zoveel te merken.

Ja, ik ben rustig begonnen. Wilde eerst weten hoe ik op epi zou reageren. Was de eerste keer dat ik iets anders nam dan gewone supps. Daarom misschien iets te rustig opgebouwd. Zit nu op dag 11 en neem vandaag pas voor de 5e keer 30mg. Misschien dat het daardoor langer duurt voordat het echt begint te werken. Hoop in ieder geval dat m'n weegschaal gelijk heeft en dat het nu eindelijk inslaat.

Zo benen trainen. We zullen zien!

Laatst bewerkt:
Ja, ik ben rustig begonnen. Wilde eerst weten hoe ik op epi zou reageren. Was de eerste keer dat ik iets anders nam dan gewone supps. Daarom misschien iets te rustig opgebouwd. Zit nu op dag 11 en neem vandaag pas voor de 5e keer 30mg. Misschien dat het daardoor langer duurt voordat het echt begint te werken. Hoop in ieder geval dat m'n weegschaal gelijk heeft en dat het nu eindelijk inslaat.
Zo benen trainen. We zullen zien!

Het is trouwens ook mijn eerste cycle, ik had 10,20,20,30,30,30,30.....dat zal het zijn. Hoe lang duurt jou cycle trouwens? Gisteren was voor het eerst heel duidelijk een verschil merkbaar en groter dan ik verwacht had. Je mag het waarschijnlijk niet zo stellen maar dat was met cumulatief gezien 150mg epi.

Houd ons op de hoogte hoe het loopt :)

Laatst bewerkt:
Mijn cycle loopt 4 weken:

10 10 20 20 20 20 30
30 30 30 30 30 30 30
40 40 40 40 40 40 40
40 40 40 40 40 40 40

Maar zowaar! Vandaag voor het eerst echt duidelijk resultaat in de gym!
Net 5 min. terug van beentraining en het ging super!

Vorige been training begon ik met 8x155, 8x160 en 8x165 kg legpress. De 170 kreeg ik toen niet meer weg. Vandaag dacht ik: laat ik op de 160kg beginnen, dan krijg ik die 170 misschien weg. De 160 en 165 gingen moeizaam. Ik was vergeten m'n platte gympies aan te doen en droeg nu dus m'n gewone sportschoenen (renschoenen). Omdat dit moeilijker drukt vanwege de aflopende zool (zool is dik onder de hiel en dun bij de neus), heb ik m'n schoenen na de 165 uit gedaan. Tot m'n verbazing ging de 170 toen best makkelijk, dus ging ik door. 8x175 en 8x180 lukte toen ook nog! :D
Slecht een keer eerder heb ik de 180 weg gekregen toen ik een paar maanden terug een 5x5 schema deed. Dit is dus een nieuw PR!

Daarna ook nog wat extra gewicht gedaan bij de curls. Daarbij lukte een extra setje ook nog @90kg!
Zwaarder had misschien ook nog wel gegaan, maar deze voerde ik mooi gecontroleerd uit en ik wilde niet gaan zwaaien met m'n benen.

Kuiten gingen normaal. Gewoon lekker. Wel m'n oude PR gehaald, maar dit niet verbeterd.

En dit alles ondanks dat ik vanochtend suf en moe was... Zat maar een beetje voor me uit de staren. Voelde me niet energiek en dan toch dit resultaat! Super!

Kijken of het morgen bij de rug en biceps weer zo lekker gaat. Ben benieuwd!

Dat was ik dus vergeten in het winkelcentrum net. Wilde van die nep allstars halen. Ik train ook op hardloopschoenen en herken je probleem.

Maar het slaat dus in bij jou. De rest van de cycle lekker hard trainen en eten, ben benieuwd hoe ver je komt.

Over kuiten; heb weleens gelezen dat dit soort stoffen vooral werken op spiergroepen die verhoudingsgewijs veel fast twitch cellen hebben. Kuiten dus niet biceps en borst dus wel. Blijkbaar klopt dat met jou ervaring.

Laatst bewerkt:
Even een kleine update;

Het ging vandaag echt super lekker, had geen spiergroepen meer over om te trainen vandaag, maar het kriebelde zo om de gewichten te pakken dat ik toch nog gegaan ben.

Echt een super training gehad, rug+biceps alle oefeningen hoger kunnen pakken dan eerder deze cycle, en stug doorgaan he, mn armen stonden zo strak dat ze bijna uit hun vel sprongen.

Voor het eerst deze cycle dat ik ECHT het idee heb dat er wat gebeurt, eerder was het allemaal erg mild, en leek het meer op placebo, maar nu is het echt :) Helaas ben ik al op de helft van de cycle, misschien toch waar wat bij bestellen, wat jullie?

Ben nu 2 weken bezig met een 30/30/30/30 cycle van 4 weken dus..

Gelukkig maar, zondag wegen!

Laatst bewerkt:
@knighty; heftig, als ik dat opeens zou krijgen zou het wel heel opvallend worden dat ik een kuurtje zou doen. Heb je altijd al die aanleg van aders zien? Ik helemaal niet namelijk.

Zag soms eens één ader als ik trainde anders totaal niet veel vasculariteit. Alhoewel ik totaal niks van vel kan vastnemen bijna. Het wordt trouwens alleen maar erger but i like it :d

@Erik77
Op je sokken traint het dus ook prima! Daar kwam ik vanochtend achter.

Hard trainen is nooit een probleem. Voeding blijft het meest lastige. Dat vereist het meest discipline en is soms lastig voor me ivm ploegendiensten (waaronder ook nachtdiensten). Maar we gaan er voor!

Kuiten... tja... Dat blijft sowieso een spiergroep die gewoon moeilijk tot groeien aangezet wordt. Bij mij tenminste. Las laatst dat je kuiten sneller groeien als je de bloedtoevoer verminderd (door bijvoorbeeld een riem boven je knieën om je been te binden en dan je kuiten te gaan trainen). Vind het persoonlijk een beetje freaky...

@WilliamSB
Mooi dat het bij jou nu ook eindelijk goed merkbaar is! Bij mij duurde het dus ook lang! Zat ook al te denken om bij te bestellen en de cycle te verlengen. En als ik dan toch bij moet bestellen, dan meteen maar stacken!

Heb ook gespeeld met de gedachte om een X-tren kuurtje oid te starten in de laatste week van m'n epi kuurtje (eerder kan niet omdat ik het niet eerder in huis kan krijgen) om zo nog een maandje door te trekken, maar ik weet niet of dat wel zin heeft. Misschien ook niet zo lekker voor m'n lichaam.

Lees echter dat de gains e.d. na 4 weken epi behoorlijk afnemen, terwijl de sides dan juist veel erger worden. Denk dus dat ik de epi toch maar gewoon bij deze vier weken houd. Met andere middelen wacht ik dan ook maar gewoon. Eerst de PCT. Daarna minimaal nog een maand even geen gekke middeltjes zodat m'n lichaam goed hersteld.
Wie weet na de zomer nog een kuurtje en dan stacken. Als ik weer voor epi ga, ga ik trouwens wel veel sneller opbouwen. Zo snel mogelijk naar de 40mg denk ik. Of 30mg als ik ga stacken. Dat lijkt me dan wel voldoende.
Nou, we zullen zien.

PCT wordt dus perfect cycle, Advanced PCT, Lean FX en crea.
Heb ook nog overwogen om daar Hard FX en Mass FX aan toe te voegen, maar dan wordt het misschien wat overdreven (en duur). Weet ook niet of die producten wel echt werken. Dergelijke producten doen meestal niet veel bij mij...

Nou, ik ga nu slapen. Morgen rug en biceps. Ik ben benieuwd of ik daar ook weer een verschil merk!

wil graag dit als pct nemen na mijn 4 weken full cycle havoc kuur

Mass FX
Primal Male
Green Bulge
White blood
ZMA

Maar wat vinden jullie van mass fx om in de pct te nemen

Als ik het goed begrijp is het eigenlijk gewoon een testbooster (correct me if i'm wrong). En in de beschrijving staat dat je Hyperdrol (Hard FX) er eigenlijk bij moet nemen om je oestrogeen onder controle te houden. Of dat echt nodig is weet ik niet. Ik heb zelf geen ervaring met die producten.

Volgens mij doet Primal Male het zelfde (ook gewoon een testbooster), alleen reguleert die ook meteen je oestrogeen. Tenminste, zo lees ik het. Als je dit neemt hoef je Mass FX er volgens mij niet bij te nemen.

Als je toch voor een Anabolics Xtreme product wil gaan, ga dan voor Advanced PCT. Die is er speciaal voor gemaakt.

White blood is gewoon een arginine product en zorgt alleen voor een pomp. Voor je PCT heb je dat niet nodig want het heeft geen invloed op spier en kracht behoud. Van Green Bulge krijg je ook al een grote pomp en als je er iets bij wil nemen zou ik zelf voor een goed pre-workoutsupp gaan waar arginine in zit. Maar dat is persoonlijk natuurlijk.

ZMA is op zich prima.

Verder valt me op dat je geen liversupport neemt, terwijl je lever toch wel aardig wat de verduren krijgt tijdens de kuur. Je zou perfect cycle (van AX) of bijvoorbeeld Detox-one (van XXL) kunnen overwegen.

Tot slot wordt vaak ook aangeraden iets te nemen om je cortisol onder controle te houden. Zelf ga ik daar Lean FX voor nemen.

Kortom ik zou de mass FX en Primal Male vervangen door een specifiek PCT product. Bijvoorbeeld 6 oxo, Advanced PCT, PCT assist of een dergelijk product.

Verder zou ik White Blood er uit halen en een liversupport product en cortisolcrusher toevoegen.

Of heeft de rest andere ideeën?

Als ik het goed begrijp is het eigenlijk gewoon een testbooster (correct me if i'm wrong). En in de beschrijving staat dat je Hyperdrol (Hard FX) er eigenlijk bij moet nemen om je oestrogeen onder controle te houden. Of dat echt nodig is weet ik niet. Ik heb zelf geen ervaring met die producten.

Volgens mij doet Primal Male het zelfde (ook gewoon een testbooster), alleen reguleert die ook meteen je oestrogeen. Tenminste, zo lees ik het. Als je dit neemt hoef je Mass FX er volgens mij niet bij te nemen.

Als je toch voor een Anabolics Xtreme product wil gaan, ga dan voor Advanced PCT. Die is er speciaal voor gemaakt.

White blood is gewoon een arginine product en zorgt alleen voor een pomp. Voor je PCT heb je dat niet nodig want het heeft geen invloed op spier en kracht behoud. Van Green Bulge krijg je ook al een grote pomp en als je er iets bij wil nemen zou ik zelf voor een goed pre-workoutsupp gaan waar arginine in zit. Maar dat is persoonlijk natuurlijk.

ZMA is op zich prima.

Verder valt me op dat je geen liversupport neemt, terwijl je lever toch wel aardig wat de verduren krijgt tijdens de kuur. Je zou perfect cycle (van AX) of bijvoorbeeld Detox-one (van XXL) kunnen overwegen.

Tot slot wordt vaak ook aangeraden iets te nemen om je cortisol onder controle te houden. Zelf ga ik daar Lean FX voor nemen.

Kortom ik zou de mass FX en Primal Male vervangen door een specifiek PCT product. Bijvoorbeeld 6 oxo, Advanced PCT, PCT assist of een dergelijk product.

Verder zou ik White Blood er uit halen en een liversupport product en cortisolcrusher toevoegen.

Of heeft de rest andere ideeën?

Ja klopt je hebt wel gelijk.

Ga de mass fx eruit halen, primal malen en white blood.

Dit wordt nu mijn pct

Novedex xt
Get Diesle Test Hardcore
Green Bulge
ZMA

Dit is mijn tweede havoc kuur. Bij de eerste had ik helemaal geen pct genomen en had geen problemen ondervonden.

En neem bewust geen liver support in de pct. Volgens mij wordt dan de werking van novedex xt en get diesel minder.

Ga liversupport pas na mijn pct nemen

Net rug en biceps getraind.
Ging SUPER!!!

Dat spul werkt nu eindelijk echt goed!
Breed optrekken ging het eerste setje gewoon 10x (vorige keer bleef ik op 7 hangen). 2e setje 8 en derde setje 7. Dit is gelijk aan mijn oude PR, maar dat heb ik al een tijd niet meer gehaald, dus ik ben zeeer tevreden!

Deadlift ging gewoon lekker. Het zelfde gewicht als de vorige keer, maar volgens mij wel een mooiere uitvoering. Trouwens totaal geen last van backpumps ofzo. En gebruik helemaal geen taurine en wel wat cafeïne.

Biceps ging ook heerlijk! Wederom mijn oude PR van een paar maanden geleden gehaald. En dit nadat ik al wat extra rugoefeningen had gedaan, die ik ook nog zwaarder deed dan normaal, dus m'n biceps waren al extra hard aangepakt en daarna dus alsnog m'n oude PR. Stuk sterker dan de laatste keer!

Hoop dat dit zo door gaat!

Dit is mijn tweede havoc kuur. Bij de eerste had ik helemaal geen pct genomen en had geen problemen ondervonden.

Heb je al je gains (gewicht en kracht) toen kunnen behouden, of ben je toch weer gedeeltelijk teruggevallen?

Neem je tijdens je kuur trouwens wel liversupport?

Gisteren voor het eerst finavol erbij genomen. Goed spreiden is belangrijk, van finavol of de combinatie van gaat mijn bloeddruk echt omhoog. Zou niet finavol en epi samen willen nemen. Nu is het zo om de drie uur een capsule beginnend met epi en dan om en om. Was gisteren wel zo eigenwijs om gelijk 100 ipv de eerste dag 50 te nemen. Ik voel dat mijn lijf moet wennen aan de dosis. En het klopt zoals op de verpakking staat, je moet VEEL drinken bij finavol. Had koppijn vanmiddag en die was meteen weg na een hele liter water.

En over liver support, ik neem toch maar een beetje maria distel tijdens mijn kuur, ik weet dat de meningen erover verdeeld zijn. Tijdens PCT met nolva neem ik het 4 weken niet en daarna in een wat hogere dosis. En novedex xt lijkt me een prima pct van wat ik gelezen heb als je alleen epi neemt. Het is omdat ik finavol en epi neem dat ik maar nolva neem.
Morgen weer trainen, laat dan weten hoe dat is.

Laatst bewerkt:
Gisteren voor het eerst finavol erbij genomen. Goed spreiden is belangrijk, van finavol of de combinatie van gaat mijn bloeddruk echt omhoog. Zou niet finavol en epi samen willen nemen. Nu is het zo om de drie uur een capsule beginnend met epi en dan om en om. Was gisteren wel zo eigenwijs om gelijk 100 ipv de eerste dag 50 te nemen. Ik voel dat mijn lijf moet wennen aan de dosis. En het klopt zoals op de verpakking staat, je moet VEEL drinken bij finavol. Had koppijn vanmiddag en die was meteen weg na een hele liter water.

En over liver support, ik neem toch maar een beetje maria distel tijdens mijn kuur, ik weet dat de meningen erover verdeeld zijn. Onder nolva neem ik het 4 weken niet en daarna in een wat hogere dosis. En novedex xt lijkt me een prima pct van wat ik gelezen heb als je alleen epi neemt. Het is omdat ik finavol en epi neem dat ik maar nolva neem.
Morgen weer trainen, laat dan weten hoe dat is.

Ben heel benieuwd naar de resultaten!

Heb je al je gains (gewicht en kracht) toen kunnen behouden, of ben je toch weer gedeeltelijk teruggevallen?

Neem je tijdens je kuur trouwens wel liversupport?[/QUOTE]

Ben qwa kracht niks terug gegaan.

En er is wel een kilo eraf gegaan. Ben in totaal met mijn eerste havoc kuur 5 kilo aangekomen.

En ben bezig met mijn tweede en zit nu al op 3 kg. Dus gaat goed:)

En neem geen liversupport tijdens de kuur.

Dan wordt de werking van havoc minder. Zo zie ik dat

Ben qwa kracht niks terug gegaan.

En er is wel een kilo eraf gegaan. Ben in totaal met mijn eerste havoc kuur 5 kilo aangekomen.

En ben bezig met mijn tweede en zit nu al op 3 kg. Dus gaat goed:)

En neem geen liversupport tijdens de kuur.

Dan wordt de werking van havoc minder. Zo zie ik dat

Netjes hoor!

Hoe ver zit je nu in je kuur?

Tja en over die liversupport denkt iedereen anders. Zelf heb ik er voor gekozen om het zowel tijdens de kuur als tijdens de PCT te nemen. Of het de opname/werking van de epi en PCT producten verminderd weet ik niet. Daar hoor ik verschillende verhalen over.

Ik heb trouwens wel nog steeds last van lichte hoofdpijn. Dit ondanks dat ik toch behoorlijk veel water drink... Daarnaast merk ik ook dat ik me, bijvoorbeeld op m'n werk, minder goed kan concentreren dan normaal. Vandaag was ik na m'n training ook een beetje onrustig. Tot slot merk ik dat ik vermoeider ben, of gewoon minder energy heb sinds ik epi gebruik (afgezien van de gym, want daar sta ik gewoon te knallen).
Het is allemaal niet heel ernstig, maar het valt toch op.
Hebben jullie dat ook?

Netjes hoor!

Hoe ver zit je nu in je kuur?

Tja en over die liversupport denkt iedereen anders. Zelf heb ik er voor gekozen om het zowel tijdens de kuur als tijdens de PCT te nemen. Of het de opname/werking van de epi en PCT producten verminderd weet ik niet. Daar hoor ik verschillende verhalen over.

Ik heb trouwens wel nog steeds last van lichte hoofdpijn. Dit ondanks dat ik toch behoorlijk veel water drink... Daarnaast merk ik ook dat ik me, bijvoorbeeld op m'n werk, minder goed kan concentreren dan normaal. Vandaag was ik na m'n training ook een beetje onrustig. Tot slot merk ik dat ik vermoeider ben, of gewoon minder energy heb sinds ik epi gebruik (afgezien van de gym, want daar sta ik gewoon te knallen).
Het is allemaal niet heel ernstig, maar het valt toch op.
Hebben jullie dat ook?

Ik zit bijna op de 3e week.

Zo ziet mijn 2e kuur eruit.

10,20,30,40,40,40,40
40,40,40,40,40,40,40
40,40,40,40,40,40,40
40,40,40,40,40,40,40

Over dat hoofdpijn daar heb ik nooit last van.

Maar over dat vermoeider dat heb ik ook wel eens weet niet wat het is ben soms al om acht uur sávonds kapot.

Terug
Naar boven