- Waardering
- 776
- Lengte
- 1m50
- Massa
- 40kg
Kleine update
Startgewicht vrijdag 12-03 85 kilo --> 21-03 88,3 kilo
Als ik dit tempo nu eens vol zou kunnen houden.....Vel rondom mijn buik voelt iets losser aan, ik verlies vet maar niet zoveel, dat is mijn keuze nu. Laatste stuk cutten komt eind mei wel.Als ik nog een cycle ga doen over een tijd doe ik het weer meteen na een periode van cutten.
Trainen ging net als vrijdag ochtend. Doe full upperbody en tijdens mijn kuurtje ben ik 3x per week dit gaan doen en 1x lowerbody. Dit is wel wat veel, ik kon nu net zo zwaar trainen als vrijdag ochtend maar voelde dat ik niet helemaal herteld was.
Volgende keer is benen dag, dus mijn bovenlijf krijgt nu even welverdiende rust.
Hoofdpijn is over, mijn lichaam raakt gewend denk ik aan 100mg finavol en 30 mg epi.
Moeheid; ik slaap niet zo goed als ik epi laat in meem daarom ben ik wat moe. Ik verdeel 5 pillen nu over 15 uur en neem niets meer een aantal uren voor ik slapen ga. Verder is het algemene gevoel dat ik juist energieker ben gedurende de dag. Vooral in de gym, geen noodzaak meer voor caffeine of wat voor booster dan ook. Knallen gaat vanzelf.
Startgewicht vrijdag 12-03 85 kilo --> 21-03 88,3 kilo
Als ik dit tempo nu eens vol zou kunnen houden.....Vel rondom mijn buik voelt iets losser aan, ik verlies vet maar niet zoveel, dat is mijn keuze nu. Laatste stuk cutten komt eind mei wel.Als ik nog een cycle ga doen over een tijd doe ik het weer meteen na een periode van cutten. Trainen ging net als vrijdag ochtend. Doe full upperbody en tijdens mijn kuurtje ben ik 3x per week dit gaan doen en 1x lowerbody. Dit is wel wat veel, ik kon nu net zo zwaar trainen als vrijdag ochtend maar voelde dat ik niet helemaal herteld was.
Volgende keer is benen dag, dus mijn bovenlijf krijgt nu even welverdiende rust.
Hoofdpijn is over, mijn lichaam raakt gewend denk ik aan 100mg finavol en 30 mg epi.
Moeheid; ik slaap niet zo goed als ik epi laat in meem daarom ben ik wat moe. Ik verdeel 5 pillen nu over 15 uur en neem niets meer een aantal uren voor ik slapen ga. Verder is het algemene gevoel dat ik juist energieker ben gedurende de dag. Vooral in de gym, geen noodzaak meer voor caffeine of wat voor booster dan ook. Knallen gaat vanzelf.
Laatst bewerkt:

keep us posted