AndroidHealthClinic

OCT PCT Epistane

• Topic Starter Topic Starter
Kleine update

Startgewicht vrijdag 12-03 85 kilo --> 21-03 88,3 kilo :D Als ik dit tempo nu eens vol zou kunnen houden.....Vel rondom mijn buik voelt iets losser aan, ik verlies vet maar niet zoveel, dat is mijn keuze nu. Laatste stuk cutten komt eind mei wel.Als ik nog een cycle ga doen over een tijd doe ik het weer meteen na een periode van cutten.

Trainen ging net als vrijdag ochtend. Doe full upperbody en tijdens mijn kuurtje ben ik 3x per week dit gaan doen en 1x lowerbody. Dit is wel wat veel, ik kon nu net zo zwaar trainen als vrijdag ochtend maar voelde dat ik niet helemaal herteld was.

Volgende keer is benen dag, dus mijn bovenlijf krijgt nu even welverdiende rust.

Hoofdpijn is over, mijn lichaam raakt gewend denk ik aan 100mg finavol en 30 mg epi.

Moeheid; ik slaap niet zo goed als ik epi laat in meem daarom ben ik wat moe. Ik verdeel 5 pillen nu over 15 uur en neem niets meer een aantal uren voor ik slapen ga. Verder is het algemene gevoel dat ik juist energieker ben gedurende de dag. Vooral in de gym, geen noodzaak meer voor caffeine of wat voor booster dan ook. Knallen gaat vanzelf.

Laatst bewerkt:
Heb net borst gedaan en ging weer super! Weer een PR!
Ook weer wat langer door gegaan. Paar extra setjes.
Triceps ook weer een PR! En dat terwijl hij al vreselijk op z'n donder had gehad tijdens de borst oefeningen.
Schouders gingen ook lekker! Geen PR, maar dat is ook niet zo gek omdat ze al behoorlijk belast waren tijdens de andere oefeningen.

Dinsdag lichaamssamenstelling laten meten. Ik ben benieuwd!

Massa winst gaat dus goed Erik77!
Ben je met kracht al veel vooruit gegaan?

Weer sterker!
Het begint standaard te worden!
Ben net terug van beentraining en heb op elke oefening m'n PR verbroken.
Het meest trots ben ik op de legpress, waar ik mee begon.

Vorige week:
8x155
8x160
8x165

Drie dagen geleden:
8x160
8x165
8x170
8x175
8x180

Vandaag:
10x175
10x180
10x185
10x190!!!

Als ik het zo zie geloof ik het zelf bijna niet eens, maar het is toch echt zo...

Vorige week was wel de eerste keer sinds ongeveer een maand dat ik weer legpress met 2 benen deed (deed het voor de afwisseling een tijdje met 1 been tegelijk), dus misschien dat ik ook weer een beetje moest wennen. Of misschien scheelt het toch iets dat ik het nu op m'n sokken doe ipv met platte schoenen want de vorige keer beviel dat goed (maar dat deed ik 3 dagen geleden dus ook en toen kwam ik maar tot de 180). De epi zal sowieso ook een bijdrage aan de extra kracht leveren.
Nouja, wat de reden ook is, ik wordt sterker en dat is mooi!

Zit nu trouwens op ruim 3500 Kcal (soms zelfs tegen de 4000 aan). Morgen wegen en meten...

Mooi dat het goed gaat ;) keep us posted

Update hier: Totale winst tot nu toe zit in men laatste week nu nog altijd 2kg word wel alleen maar droger. Denk dat ik nu rond de 10% zit. Nu men doel voor deze zomer was 80kg 8-9% dus we gaan rustig eten zoals we bezig zijn en hard blijven trainen. Nu van Augustus vorig jaar van 73kg en 16% naar 82kg 10-11% denk dat ik niet kan klagen.

Nu ik merk wel dat men hoofd wat roder is dan anders iemand enig idee of dit kan of beeld ik dit in ? :)

Laatst bewerkt:
Hoge bloeddruk ? Maar dat zijn flinke gains gozer in een zeer korte periode ;)

Gaat lekker hier jongens!

Update benendag:

130 kilo deadlift had ik ooit 1 rep gedaan, vandaag 2 sets van 3 reps. Legpress na een aantal sets van 240 kilo 1tje van 260. Op sokken dat gaat inderdaad echt beter. Leg extension zat ik op de 90 kilo met 12 herhalingen, dat is 15 meer dan normaal en met leg curl op de 65 dat is 10 meer dan normaal.

Morgen neem ik denk ik eens een rustdag, dat is best moeilijk heb zoveel meer zin in trainen.

@Lucky Luckass
Lange sets en veel volume doe jij op leggpress! Lekker he die PR's op al die oefeningen :)
@knighty een roder hoofd, heb ik ook. Moet je bloeddruk zijn. Wellicht ken je iemand met een thuismeet apparaat voor bloeddruk?

Kan inderdaad bloeddruk zijn zou ook de extreme vasculariteit verklaren met momenten :)

@TheMistery was gestopt met trainen maar had een verleden dus zit ook een groot stuk spiergeheugen bij :)

Laatst bewerkt:
@Erik77
Ja, die benen gaan lekker nu! (De rest ook trouwens!)
Nog een klein beetje erbij en dan zit ik op de max van het apparaat (202,5kg).
We hebben sinds een week ook een andere leggpress. Die is uitgebreider instelbaar en kan tot 260kg. Toch gaat deze wel makkelijker dan onze originele. Na m'n PR van gisteren kon ik nog redelijk makkelijk 3 setjes van 10 echt trage herhalingen doen op 220kg.

Heb trouwens ook moeite met rust houden. Vind het zonde nu het zo lekker gaat. Weet wel dat het goed is om te rusten, maar toch... Doe nu een 3 daagse split. Herstel natuurlijk wat beter door de epi, dus op zich kan het denk ik niet zo'n kwaad om maar 1 rustdag per week te pakken (of in de 10 dagen). Heb nu ook amper spierpijn meer.
Backpumps beginnen zo nu en dan wel lichtelijk op te komen. Heel irritant. Gelukkig komt vandaag als het goed is m'n taurine binnen.

Ik zie op dit moment in dit topic door de bomen het bos niet meer.

Ik ben van plan Epi te gaan bestellen, en de nodige Taurine. Is het nodig om na te kuren of is dit alleen nodig in geval van bijwerkingen? En wat is dan een goede nakuur?

Sorry voor mijn lekenvragen, dit wordt mijn eerste aanraking met AAS.

Ik ben van plan Epi te gaan bestellen, en de nodige Taurine. Is het nodig om na te kuren of is dit alleen nodig in geval van bijwerkingen? En wat is dan een goede nakuur?

Kijk even een paar pagina's terug daar staan verschillende producten. Nolva achter de hand een must. Maar sommige doen het goed op een test-booster en sommige doen alleen nolva.

Hoe wil je gaan doseren etc plaats anders het gehele voorstel er zijn meer mensen die je kunnen helpen ;)

Nakuur is een must!
Mijn voorkeur is reversitol dosis zoals op verpakking of anders novedex XT zoals op verpakking. Als je het zonder nolva kan redden zou ik dat doen met een epi only cycle maar idd wel kopen en achter de hand houden zou ik doen. Als je toch nolva pakt, dosis is 20,20,10,10 En overweeg ook een corisol blokker als lean x-treme na je cycle en het gebruik van een lever support als milk thistle en ZMA voor herstel van je test na de cycle. Een nakuur is dus een must, de rest is ter overweging voor jou.

En laat je schema eens zien, hoe lang welke dosis en welke supps gebruik je ernaast. En ter overvloede hoop ik, je weet dat alcohol en methylated orals niet samen gaan?

Laatst bewerkt:
Gisteren met dumbbell press en met pull down echt een paar kilo zwaarder kunnen pakken. Vooral bij borst training is dit een doorbraak, zat al heel lang vast op een plateau. Ik ben ook iets anders gaan trainen. Deed 1x LB en 2x UB en doe nu 3x UB en 1x LB. Vreet als een afrikaanse vluchteling met een lintworm. Had al wat los vel bij mijn buik van het cutten maar dat wordt nog losser.

Pakketje Finavol ligt bij TNT ga er vanmiddag heen. Vandaag 50 mg finavol, vanaf morgen 100 mg per dag.

@Scorio; zonde heb geen idee waar het aan ligt, zoals je schrijft lijkt me voeding en training in orde bij jou, was je wellicht heel druk met je aankomende vaderschap. Je weet wel eat like a horse sleep like a baby nu grow like weed. Zou het aan rust hebben kunnen liggen?

Ik sliep minimaal 8 uur per dag, nu mag ik blij zijn als ik 8 haal,
eten was goed ik heb wel de 110 aangetikt maar dat was savonds
ik zit nu op 108 kilo s'ochtends op een lege maag maar sta niet meer zo droog natuurlijk, gewoon goeie massa laat ik maar zegge:D
de reacties die ik kreeg wezen wel op een groeistagnatie misschien heb ik
teveel verwacht. Zelfs me vader zei nog dat ik niet teveel kwark moest eten hehe.
echt veel krachtgains heb ik niet gemaakt pff zelfs van creatine ga ik zowat harder.
Ben wel benieuwt wat finavol bij jouw toe gaat voegen.
Ik heb gelezen dat furazadrol ook erg goed samengaat met epi is toch wat anders als finavol?

Eigenlijk best interessant, Epistane.

Op p5 van dit topic had ik het over formex: "Formex on the other hand elicits just enough of an anabolic effect that it does not suppress, yet also decreases estrogens, prevents hair loss and other unwanted androgenic effects by blocking 5a-Reductase, and decreases SHBG to raise your test levels higher than any other PCT product available! "http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=115550201

Nu kwam ik een artikel tegen geschreven door IBE zelf waar ze het einde van Formex aankondigen, vandaar dus dat het overal in de aanbieding was. "we come out with a better formestane that gets rid of the need for a transdermal, we make it less toxic than a 17a methyl compound, and make it better absorbed and end up being forced to stop selling it to be safe."
http://anabolicminds.com/forum/ibe-technology/140695-future-formex.html#post2222572

Wie wil het lezen en zijn mening erover geven? Volgens mij komt het neer op twee opties; formex is A) Illegal, or B)Bio unavailable. Ik ga voor optie A. Die meneer LakeMountD draait zo om de hete brij heen dat het zeker meer is dan verkeerde nomenclatuur van de formule.

Laatst bewerkt:
Als ik het goed lees zijn ze bang dat dit product een discussie zou kunnen openen over de legaliteit ervan. Voor de zekerheid halen ze het dus maar van de markt.

Tenminste, zo lees ik het dus.
Maar of dat dan ook de echte reden is weet ik niet. Ik vind die LakeMountd maar vaag.

Maarrr... hij zegt ook:
"with the recent tension in the PH market"
Moeten we ons zorgen gaan maken? Ze gaan PH's toch niet verbieden hoop ik?

Snel nog even het een en ander inslaan dus voor de zomer :)

Nouja het zal wel niet van de een op de andere dag zijn ;)

Terug
Naar boven