Fitness Seller

OCT PCT Epistane

• Topic Starter Topic Starter
Gebruik je iets voor bloeddruk en heb je je bloeddruk onlangs nog gemeten?.

Ja ik gebruik die hawtorn berries (meidoorn op zn Hollands) Nee on cycle heb ik het nog niet gemeten. Zou goed kunnen dat bloeddruk wat hoog is nu. goed punt, zal eens rondvragen wie zo'n thuismeter heeft bij mij in de buurt.

Nog iemand enig idee voor een goede fatburner. Ik heb o.a veel reviews gezien Diamonds labs ECA 30+, Stackers, ECAY-stack van Metabolic Pharmaceuticals. Maar welke werkt nou het best in jullie opinie en blijft ook het langst werken dat je er niet met een week of 2 aan gewend bent. Natuurlijk in combinatie met cardio en degelijke voeding.

Links van de producten mag je PMen

Update:

Heb gisteren een tijd zitten denken wat te doen met die vooruitgang die echt helemaal stil staat nu. Punt 1 ik ga meer eten, gooi er 1000kcal aan gemalen havermout/whey/halfvolle melk bovenop. Punt 2 ik ben gestopt met epi, gisteren laatste dosis. Ik ga 2 of 3 weken m drol doen @20mg en tren 100mg. Samen met die extra carbs en kcal's hoop ik toch nog een kilo of 3-4 te kunnen pakken.

40 mg epi deed niks meer extra's en hoeveel slechter zou 20mg mdrol nu zijn vergeleken met 40mg epi?

Houd jullie op de hoogte.

Jeetje Erik, je gaat nu wel vanalles door elkaar gebruiken hoor, ik vraag me ten zeerste af of dat goed is voor je gesteldheid. Ik zou alleen voeding omhoog gooien en afwachten.

Waarom nu lopen kloten? Je kan altijd nog een kuurtje pakken na de zomer..

Jeetje Erik, je gaat nu wel vanalles door elkaar gebruiken hoor, ik vraag me ten zeerste af of dat goed is voor je gesteldheid. Ik zou alleen voeding omhoog gooien en afwachten.

Waarom nu lopen kloten? Je kan altijd nog een kuurtje pakken na de zomer..

Hoezo door elkaar? Ik vervang epi door m-drol en pak zelf een vrij lage dosis met 20mg. Zo gek is een bridge van epi naar mdrol niet. En een totale cycle duur van 6 weken is ook niet buiten proporties, 6 weken was ik bovendien vanaf het begin al van plan. Daar kwam alleen tussendoor dat de vooruitgang echt stil stond. Dit is de laatste poging om te kijken wat ik in 2 weken nog kan bereiken.

Laatst bewerkt:
Hoezo door elkaar? Ik vervang epi door m-drol en pak zelf een vrij lage dosis met 20mg. Zo gek is een bridge van epi naar mdrol niet. En een totale cycle duur van 6 weken is ook niet buiten proporties, 6 weken was ik bovedien vanaf het begin al van plan.

Nou, zoals ik het zeg. Natuurlijk is een bridge niet gek, maar ik zou het persoonlijk niet zo doen. Dat je niet de resultaten hebt behaald met epi vind ik overigens ook raar, hoeveel kg ben je nu in totaal aangekomen? Met epi en x-tren zou je toch aardig wat moeten pakken. If not is er wat mis met je voeding imo.

Update:

Heb gisteren een tijd zitten denken wat te doen met die vooruitgang die echt helemaal stil staat nu. Punt 1 ik ga meer eten, gooi er 1000kcal aan gemalen havermout/whey/halfvolle melk bovenop. Punt 2 ik ben gestopt met epi, gisteren laatste dosis. Ik ga 2 of 3 weken m drol doen @20mg en tren 100mg. Samen met die extra carbs en kcal's hoop ik toch nog een kilo of 3-4 te kunnen pakken.

40 mg epi deed niks meer extra's en hoeveel slechter zou 20mg mdrol nu zijn vergeleken met 40mg epi?

Houd jullie op de hoogte.
Waarom nu pas dan?

Nou, zoals ik het zeg. Natuurlijk is een bridge niet gek, maar ik zou het persoonlijk niet zo doen. Dat je niet de resultaten hebt behaald met epi vind ik overigens ook raar, hoeveel kg ben je nu in totaal aangekomen? Met epi en x-tren zou je toch aardig wat moeten pakken. If not is er wat mis met je voeding imo.

Zoals ik eerder schreef 5 kilo en daar ben ik tevreden mee zeker omdat ik vet kwijt ben. Maar ik had de hoop op 8 kilo en dat probeer ik nu te bereiken met een tandje extra erbij zetten wat voeding betreft en een "milde" dosis m drol ipv epi. Wat er mis zou kunnen zijn aan mijn voeding is mijn werk in de zorg, als ik werk is netjes om de 3 uur eten nauwelijks te doen. Andere verzorgen gaat dan boven mezelf verzorgen. Nog meer havermout whey is net te doen omdat ik dat zo snel klaar kan maken en wegklok.

Ik dacht trouwens dat jij het gelezen had als ik tren epi en mdrol samen zou nemen omdat je schreef alles door elkaar. Dat doe ik dus niet.

---------- Toegevoegd om 12:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:47 ----------

Omdat ik al zoveel at en omdat het onder mijn werk zo ontzettend lastig is. Heb bijvoorbeeld nooit pauze ben de hele dag aan het verzorgen. Maar omdat alleen een mdrolletje ertegenaan gooien niet helpen zal ga ik nog wat extra mijn best doen met eten.

Je lichaam heeft tijd nodig om te herstellen van epistane, ik denk niet dat het goed is om je hormonen op een andere manier om te gooien met mdrol, ook al is het op een lage dosis. Voor die 3 kilo extra zou ik niet zo moeilijk gaan doen om alles om te gooien.

Als je geen tijd hebt om te eten tussendoor het werk, (2 minuten werk om een wheyshake met havermout te maken, misschien niet handig als je moet opereren of iets dergelijks, maar ik neem aan dat je verpleger bent?) zou je meer kunnen eten op de momenten dat je wel tijd hebt.

Ik laat jullie wel weten wat de vorderingen zijn, ik denk zelf niet dat het echt onverantwoord is wat ik nu doe mits ik me echt aan de max totale cycle van 6 weken blijf houden en niet te hoog ga zitten met die m-drol. Zodra ik echt sides krijg kap ik er direct mee. Die 5 kilo tot nu is zo slecht nog niet en de krachtgains die ik heb zijn tot nu toe al rond uit geweldig:) En een leermomentje voor de volgende keer, ik kan denk ik meer bereiken als ik nog meer eet. Dat is lastig maar ook een kwestie van inventief zijn en nog meer mijn best doen.

Laatst bewerkt:
Ik laat jullie wel weten wat de vorderingen zijn, ik denk zelf niet dat het echt onverantwoord is wat ik nu doe mits ik me echt aan de max totale cycle van 6 weken blijf houden en niet te hoog ga zitten met die m-drol. Zodra ik echt sides krijg kap ik er direct mee. Die 5 kilo tot nu is zo slecht nog niet en de krachtgains die ik heb zijn tot nu toe al rond uit geweldig:) En een leermomentje voor de volgende keer, ik kan denk ik meer bereiken als ik nog meer eet. Dat is lastig maar ook een kwestie van inventief zijn en nog meer mijn best doen.

@WilliamSB ik ben leerling verpleegkundige zit weer opnieuw deeltijd op school.
Dat is zeker zo, tijdens een kuur moet je eten tot je er bij neervalt, je pakt dan veel meer massa.

Merk ook wel dat de epistane bij mij d'r inknalt, lijkt wel of m'n huid in de fik staat, trainingen gaan makkelijker en als ik maar even vagina's denk heb ik gelijk een tent in m'n broek.
Begingewicht was 118.2 (nuchtere maag), zie al dat er wat massa bij is, denk nu al 120 oid dat ik weeg.
Maar ga me pas wegen als ik m'n pct pak.

Hoop iig op de 125 te belanden, al zal dat niet makkelijk worden.

als ik maar even vagina's denk heb ik gelijk een tent in m'n broek.

Dan toch maar tren nemen dan is dat zo over :(

Ik was net trouwens 90.8 eindelijk weer eens wat er bij 8 ons. En voor het eerst de 32 kilo dumbbells bij d. press en 132.5 bij pull down ipv 120. Het kan de m drol nog niet zijn zo in 1 dag maar vandaag ging weer eens lekker :) Wellicht heeft de citruline malate een beetje geholpen, ben daar vandaag mee begonnen weer evenals beta alanine. Creatine komt over een ruime week weer.

Laatst bewerkt:
Bekjam van de partij! Jou ga ik ook volgen mattie! :thumb:

Bij vragen weet je het he??

Je lichaam heeft tijd nodig om te herstellen van epistane, ik denk niet dat het goed is om je hormonen op een andere manier om te gooien met mdrol, ook al is het op een lage dosis. Voor die 3 kilo extra zou ik niet zo moeilijk gaan doen om alles om te gooien.

Goede inbreng. Ben ik het 100% mee eens.

@Erik77: Vergeet ook niet de aanslag op je lever. Als je je lever opnieuw wilt prikkelen met een ander product, zoals M-Drol, kan het best zijn dat dit too much voor je lever zal zijn.

The bottom line is: Je lever heeft niet eens de kans om te herstellen van het ene vergif en je gooit er weer ander vergif in.

Ik ben van mening dat je nu écht met je gezondheid gaat spelen. Dit is het niet waard.

@Erik77
Ben bang dat ik me ook bij Pietje en William aan moet sluiten. Zelf zou ik stoppen en het eventueel over een tijdje (als je lichaam hersteld is) nog een keer proberen.

@Cools
Als ik het goed begrijp zou je van de foute epi dus ook gewoon moeten groeien? Zelf ben ik eigenlijk niet tevreden over mijn resultaten. Weet niet of het hier iets mee te maken heeft, maar het zou me niets verbazen.

@Iedereen
Heb maandag mijn laatste dosis epi genomen en ben sindsdien bezig met m'n pct. Dinsdag weer gewogen en gemeten.
In de 4 weken dat ik epi heb gebruikt zijn dit de uiteindelijke resultaten die ik over die gehele periode behaalt heb:

3.7 kg zwaarder waarvan 1.8 kg vet, 1.4 kg vocht en dus 0.5 kg spier.

De manier van meten is niet super nauwkeurig, maar veel zal de werkelijkheid er niet vanaf zitten denk ik.

Al met al heeft epi dus geen ruk voor me gedaan. Ik heb betere resultaten geboekt met een goeie creatine.

Qua kracht ben ik ietjes vooruit gegaan, maar niets abnormaals in een normale bulk. De meeste oefeningen gewoon 1 tikkeltje zwaarder, maar niet eens op alle oefeningen ben ik vooruit gegaan. Wederom ben ik in het verleden met een groeie creatine veel meer vooruit gegaan.
Alleen met m'n benen ben ik behoorlijk vooruit gegaan. Denk zelf echter dat het er toch ook mee te maken heeft dat ik de legpress tegenwoordig op m'n sokken doe. Ook heb ik voor de epi cycle de legpress een tijdje met 1 been tegelijk getraind, dus toen ik weer met 2 benen begon te trainen moest ik misschien weer even wennen aan de oefening. Mogelijk heeft dat er ook mee te maken dat ik iedere keer weer vooruit ging.

Qua sides had ik zo nu en dan wat hoofdpijn en soms een merkbaar verhoogde bloeddruk. Verder was ik soms wat vermoeid, maar dat kan ook met wat stress m'n werk te maken hebben gehad, want kwam uit een drukke periode. Later werd dit ook minder. Sinds ik met de pct bezig ben merk ik nog geen verschil. Misschien is het libido iets beter, maar dat kan ook aan het weer liggen... Libido was overigens niet slecht, maar was gisteren een groot gedeelte van de dag gewoon geil.

Het artikel van ergogenics bewijst maar weer dat je met PH en DS gewoon niet weet wat je gebuikt. Het zijn veelal nieuwe producten die maar een paar jaar op de markt blijven en die niet getest zijn. We gaan af op de logjes van gebruikers, maar in feite weet je niet precies wat het met je gaat doen.

Denk toch dat als je voor zoiets wilt gaan, dat je beter echte, beproefde aas kan overwegen. Daarvan weet je tenminste precies wat het doet en wat je ervan kan verwachten (ook daar reageert iedereen anders op natuurlijk, maar toch). Voor mij voorlopig in ieder geval geen PH en DS meer. Eerst sowieso weer een half jaartje natural en dan zien we wel weer verder.

Fout anabool in IBE's Epistane (Drug Test Anal. 2009 Nov;1(11-12):518-25.)

http://www.ergogenics.org/anabolica239.html#1

Minder leuk,anders wel goed anabool als er inzit wat er moest inzitten.

Is oud nieuws, dat was een oude batch, een partij die de verkeerde versie had. De maker van die batch is ok vervangen door een andere maker. Dat van phera klopt wel, epi kan zichzelf afbreken tot phera, had laatst een stuk geplaatst over epi daar stond beide ook in.[Link niet meer beschikbaar] Het punt blijft alleen waarom er zoveel non responders zijn, in dit topic al twee die veel minder massa aanzetten vergeleken met wat normaal is. Dat 2b 3b verhaal zou daar een verklaring voor kunnen zijn, maar zit dat dan in alle of in sommige potjes?????? En over dat probleem met phera is vooral dat het illegaal is in de VS en daarmee heeft IBE een potentieel groot probleem in een heel groot afzetgebied waar juist door het wegvallen van tren en bold een gat in de markt zit.

---------- Toegevoegd om 14:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:23 ----------

@Erik77: Vergeet ook niet de aanslag op je lever. Als je je lever opnieuw wilt prikkelen met een ander product, zoals M-Drol, kan het best zijn dat dit too much voor je lever zal zijn.

Nee ik vergeet mijn lever niet, ik was van plan een cycle van 6 weken te doen en dat doe ik nu ook. Ik vervang 40 mg epi voor 20 mg mdrol en maak de inschatting dat de halve dosis mdrol tov epi wel meevalt. Ik neem ook echt meer milk thistle dan eerst. Ik stack geen twee methylproducten, ik houd me aan een normale dosis en een normale totale cycle duur. En nu houd ik op met mezelf verantwoorden naar jullie, goed? Nog twee weken/ anderhalve week knallen en dan kijken wat het resultaat is.

Nee ik vergeet mijn lever niet, ik was van plan een cycle van 6 weken te doen en dat doe ik nu ook. Ik vervang 40 mg epi voor 20 mg mdrol en maak de inschatting dat de halve dosis mdrol tov epi wel meevalt. Ik neem ook echt meer milk thistle dan eerst. Ik stack geen twee methylproducten, ik houd me aan een normale dosis en een normale totale cycle duur. En nu houd ik op met mezelf verantwoorden naar jullie, goed? Nog twee weken/ anderhalve week knallen en dan kijken wat het resultaat is.

Roid rage!! :eek:

Just trying to help :rolleyes:

Roid rage!! :eek:

Just trying to help :rolleyes:

Rage, ik ??? Nee hoor nooit. En natuurlijk bedankt voor de hulp. Iedereen in deze log bedankt voor het meelezen en reageren en het schrijven van eigen ervaringen. Ik ga alleen niet steeds uitleggen waarom ik het niet zo onverantwoord vind. Wel meer op het randje dan standaard 4 weken epi maar niet onverantwoord imo. Besef me wel heel goed dat ik hierna een hele tijd moet herstellen. Volgende cycle zal pas in augustus of later zijn.

Update: 91,1 en een PR op de legpress van 300 kilo 5 reps :cool: dan te bedenken dat ik op 240 kilo zat 12-03 verder lekker getraind, alleen die deadlift is gewoon niet leuk meer met die ****ing backpumps. Na de eerste set komt het opzetten en daarna blijft het. Kwam maar op 1 rep 130 kilo, niet omdat ik geen kracht heb maar omdat het zeer doet die verkramping. Daar is op alle andere oefeningen mee om te gaan maar niet met de deadlift.

Laatst bewerkt:
[Link niet meer beschikbaar]

dit ziet er wel goed uit.

Btw nog updates van iedereen ?

Terug
Naar boven