- Waardering
- 134
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
[Link niet meer beschikbaar]
dit ziet er wel goed uit.
Ok was dus ff ziek, griepje gehad. Kilo kwijt gespeeld, k*t gevoel. Nu een week verder kilo er terug bij. Goed gevoel wel stuk minder kracht in men nakuur maar alles gaat verder goed hier.
Ik zou geen YECA stack nemen en chromium picolate eigenlijk ook niet.
Ik ben donderdag begonnen met EPI, heb gekozen voor een OTC PCT.
Ik heb gewoon de stack gekozen die op tunedsports staat, namelijk:
Week 1 PCT Assist, Lean Xtreme. | Week 1-5 PCT Assist, Reversitol, Lean Xtreme | Week 5-6 Reversitol.
Met tamoxifen als back-up. Ben al maanden goed in vorm dus ik denk dat het wel goed moet komen zo.
En nu voel ik me; MOE. Het enige waar ik last van heb. Behalve als ik aan het trainen ben dan voel ik me kiplekker. Herstel is echt geschift snel. Ik voel nu de dag na het trainen niet meer dat ik de dag ervoor ook maar iets gedaan heb. Ik hoor wel van veel mensen om me heen dat ik er moe uitzie. Ik voel me ook meer opgefokt dan normaal en mijn libido is nogal hoog (tot vervelends aan toe).

@Durus
Lekker he dat snelle herstel. Die moeheid die je noemt zie je idd vaak. Had ik ook de eerste twee weken. De moeheid waar ik het in mijn laatste reactie over had is echter wat anders, dat was door het snelle herstel te vaak, te intensief en lang achter elkaar gaan trainen. Dat kan ik je als tip meegeven, blijf normaal trainen, gewoon zwaar maar niet overdone. Daarnaast heb ik van mijn afgelopen cycle geleerd (net 10minuten geleden mijn eerste nolva op) dat ik meer had kunnen bereiken als ik nog beter gegeten had. tenslotte maar dat is persoonlijk denk ik, het is zo verleidelijk om steeds meer te willen nemen en een cycle langer te laten duren. Goede afspraken maken met jezelf en je daaraan houden is belangrijk, met AS en PH's moet je niet onbeperkt je grenzen opzoeken en die verleggen. Zo dat was een korte terugblik om mijn cycle misschien heb je er iets aan. Ik zit op +7 kilo, ben benieuwd hoever jij komt.
Succes en ook jou ga ik volgen![]()
En, hoe gaat het met je pct Erik?
Al verschil in kracht/massa?
Merk je iets van de nolva?
Oh, en hoe ging je toets?

PCT gaat goed heb nog niet kunnen trainen en daar weeg ik me ook. Ik kan niet goed zeggen wat je merkt aan een PCT met nolva. Ik had wel jeukerige ogen die iets rood waren (het wit dan) Dat is een side van nolva schijnt. Verder is pijn in gewrichten minder, hoofdpijn over en ben veel minder moe. Heb dit weekend ook echt heel veel geslapen, overdag zelfs. Kortom ik voel me hersteld. Het effect van nolva op dit geheel nu al, heb geen idee. Maar verder zeker geen sides die zouden kunnen komen van nolva.
En de toets, ik mag nu ook echt prikken, intramusculaire injectie moest ik over doen. Dat was het enige wat ik niet gehaald had. Leuk dat je het vraagt![]()

@Durus
Lekker he dat snelle herstel. Die moeheid die je noemt zie je idd vaak. Had ik ook de eerste twee weken. De moeheid waar ik het in mijn laatste reactie over had is echter wat anders, dat was door het snelle herstel te vaak, te intensief en lang achter elkaar gaan trainen. Dat kan ik je als tip meegeven, blijf normaal trainen, gewoon zwaar maar niet overdone. Daarnaast heb ik van mijn afgelopen cycle geleerd (net 10minuten geleden mijn eerste nolva op) dat ik meer had kunnen bereiken als ik nog beter gegeten had. tenslotte maar dat is persoonlijk denk ik, het is zo verleidelijk om steeds meer te willen nemen en een cycle langer te laten duren. Goede afspraken maken met jezelf en je daaraan houden is belangrijk, met AS en PH's moet je niet onbeperkt je grenzen opzoeken en die verleggen. Zo dat was een korte terugblik om mijn cycle misschien heb je er iets aan. Ik zit op +7 kilo, ben benieuwd hoever jij komt.
Succes en ook jou ga ik volgen![]()

Update: alle oefeningen moest ik een soort de-load doen maar daar staat tegenover dat ik makkelijk een setje extra kon doen. Die plotselinge steek in mijn hoofd bij max krachtsinspanning had ik helemaal niet meer. Nadeel is dat ik een hele kilo kwijt ben. Maar het valt me niks tegen, had op een veel grotere teruggang in kracht gerekend. En ervan uitgaande dat alle exogene anabole stoffen er nu wel uit zijn en ik helemaal weer op mijn eigen testosteron functioneer vind ik dat ik van dat feit eigenlijk helemaal niks merk. Zou die eigen test dan toch lang niet op 0 gestaan hebben of herstel je zo rap van nolva. Dat laatste kan ik me ook niet voorstellen na die 2 dagen.

Vanochtend was ik 84 Kilo dus ik ben afgelopen 3 dagen +-1,5 kilo aangekomen
Ben met deadliften 20 kilo omhoog gegaan op mijn maximale van 4*12 sets.
Latpull down 7 kilo omhoog gegaan op mijn maximale van 4*12 sets.
Bij de rest heb ik er niet opgelet. Maar alles ging super geil en heb gister getraint en vandaag weer nergens last van. Heb wel mijn rust gepakt en eten als een olifant natuurlijk. Maak me nu ook niet druk om randjes vet etc. ben toch aan het bulken.

Kracht zit waarschijnlijk nog tussen je oren, maar lekker tochSucces!