XXL Nutrition

OCT PCT Epistane

Hou ons op de hoogte wat waren de doseringen ook alweer volgensmij had je dat al is gepost
@Bekjam
Succes en ik hoop voor je dat de backpumps deze keer meevallen. Dosis ben ik vergeten bij jou, je gaat gewoon opbouwen tot 40, standaard schema 4 weken?
Ik ben van plan na een week op 60 te zitten en dan in de laatste week afbouwen naar 0 en dan PCT, heb epistane al meerder keer gebruikt dus zal ik wat hoger doseren dan voorheen.

Wat die backpumps betreft hoop ik idd ook op een meevaller, gelukkig dat Pietje1983 met de tip kwam om niet teveel caffeine te gebruiken.
Succes bekjam, het is goed spul ;)
Thanks... I know. ;)
Volgens mij had ie het al een keer eerder gebruikt :rolleyes:
Yep dit gaat de derde keer worden.

Hey jongens, even een vraagje.
Ik wil die ECA 30 plus kopen bij powermyself.com, maar ik kan niet betalen met bank transfer, alleen paypal of cc. Allemaal zo omslachtig, iemand een idee waar ik dit kan bestellen met bank transfer?

Ik wil die ECA 30 plus kopen bij powermyself.com, maar ik kan niet betalen met bank transfer, alleen paypal of cc. Allemaal zo omslachtig, iemand een idee waar ik dit kan bestellen met bank transfer?
Weet niet of het zo handig is om deze bron zo open en bloot te plaatsen. Ik ken nog een andere UK-site die de ECA30+ in het assortiment heeft, maar die accepteer ook geen bank transfers. Als je die ECA echt wilt aanschaffen zul je toch moeten overstappen naar PayPal.

Btw Erik77, ik zag dat je lid was van het PH forum. Nu heb ik zelf geen interesse in PH's, maar hoorde dat Patrick Arnold er een eigen sub-forum heeft. Is het waard om hiervoor een account aan te maken of zijn de vragen/stof van kleuterschoolniveau?

Weet niet of het zo handig is om deze bron zo open en bloot te plaatsen. Ik ken nog een andere UK-site die de ECA30+ in het assortiment heeft, maar die accepteer ook geen bank transfers. Als je die ECA echt wilt aanschaffen zul je toch moeten overstappen naar PayPal.

Btw Erik77, ik zag dat je lid was van het PH forum. Nu heb ik zelf geen interesse in PH's, maar hoorde dat Patrick Arnold er een eigen sub-forum heeft. Is het waard om hiervoor een account aan te maken of zijn de vragen/stof van kleuterschoolniveau?

Ik heb ook een account maar de meeste zijn er allemaal wel serieus ;)

• Topic Starter Topic Starter

punt 1, je moet +40 posts hebben om zelf te kunnen posten in dat specifieke subforum. Maar inhoudelijk, lees zelf maar. Voorbeeld: http://www.prohormoneforum.com/q-patrick-arnold/27883-epistane-myths.html zeker ene HenryV stelt hele goede vragen. Op basis van dat topic heeft hij dit artikel geschreven [Link niet meer beschikbaar] Zeker als iemand namens het bedrijf IBE zich dan ook in de discussie mengt vind ik het boeiend. Dit subforum is van een ander niveau dan de rest van het forum gelukkig.

@Erik77

Bedankt voor de uitleg.
Volgens mij klopt het wel wat je zegt. Wist trouwens niet dat het libido te maken had met de verhouding tussen oestrogeen en testosteron. Las overigens net dat die verhouding bij jonge mannen op ongeveer 50:1 ligt en dat dit op je 50e op ongeveer 20:1 tot zelfs 8:1 ligt... Zal lekker zijn voor je libido dan...

Heb trouwens interessante info gevonden over superdrol. Info komt overeen met Mdrol (superdrol clone). Zie:

http://en.wikipedia.org/wiki/Methasterone

Uiteraard is daar ook info te vinden over nolva:

http://en.wikipedia.org/wiki/Nolvadex

Daarbij staat ook altijd leuke info op ergogenics (bijvoorbeeld over de werking van nolva).

De meeste van jullie kennen die bronnen natuurlijk al, maar toch. Misschien heeft iemand er nog iets aan.
Overigens is er trouwens ook het een en ander te vinden over de ECA stack.

@Bekjam

Wat gebruik je er verder naast qua supps en wat wordt je pct?

@Bekjam

Wat gebruik je er verder naast qua supps en wat wordt je pct?
amino: xtend
enzymen: UDEB
pwo: caffeine/jack3d/netfuse nox
protein: monster milk en hopelijk in het weekend heb ik een pot Whey Delicious als m'n broertje het nu eindelijk voor me besteld heeft.

Voor de rest heb ik multi-vits, zma en zalm olie... en volgens mij was dat het wel.

pct: oud potje van AX(Advanced PCT)

Bedankt jongens, zo dadelijk even een account aanmaken. Als gast kun je namelijk maar een maximum aantal pagina's bekijken, waarna je verplicht een account moet nemen.

Back OT!:)

Je kan beter naar modernfitnessforum.com gaan, alle oude mods en admin van PHF zijn daarheen. Patrick Arnold post daar ook trouwens.

Paypal is echt niet zo omslachtig hoor, je kunt Paypal toestemming geven om automatisch geld van je rekening af te halen als je iets koopt dus hoef je niet elke keer eerst geld over te maken naar je account voor je iets wilt kopen.

Na 1 week nakuur, mag ik al stoppen geveld met 39 graden koorts en zak continu door men benen duizelig .. niet goed :(

Na 1 week nakuur, mag ik al stoppen geveld met 39 graden koorts en zak continu door men benen duizelig .. niet goed :(

****! Echt rot voor je, ik zou het echt niet durven zeggen. Als je niet gaat overgeven van die pillen zou ik niet zomaar stoppen. Denk je dat PCT de oorzaak van koorts is of heb je griep? Probeer het eens zonder formex en die creatine variant (naam vergeten) maar met alri restore alleen. Maak anders even een nieuw topic aan met deze vraag.

Ergens pijn links onderin voorkant (lever) of lage rug achterkant (evt nieren) ?

En houd je temp in de gaten boven de 40,5 zou ik naar de dokter of huisartsenpost gaan indien het pasen is.

Laatst bewerkt:

:eek: Shit hé!
Hoop voor je dat het gewoon een griepje is ofzo! Wat zijn verder de symptomen? En hoe ziet je urine eruit?

Heb trouwens ook opvallend veel logjes gelezen van Mdrol cycles waarbij de gebruiker ziek werd tijdens de cycle of pct. Helaas stoppen ze dan vaak met de log, dus dan weet je niet hoe het afgelopen is...

Zoals Erik zegt, als de koorts oploopt meteen naar de huisarts of naar het ziekenhuis! Geen risico nemen! En laat je niet afschepen met een simpel aspirientje ofzo. Jij bent de klant en die is koning, dus gewoon aan het werk zetten die doctoren. Gewoon eerlijk zeggen wat je gebruikt (hebt) en dat dit er mogelijk mee te maken heeft. Desnoods met spoed een bloedonderzoek aanvragen/eisen.

Was zelf net trouwens ook duizelig en zakte bijna door m'n benen. Hing nog net niet kotsend in de plee (laatste keer dat dat gebeurde was meer dan een jaar geleden). Bij mij kwam het echter gewoon van de training. Net benen getraind en echt tot het gaatje gegaan! Lang geleden dat ik zo naar de klote was na een training! :D

Dokter is net langs geweest mag gewoon verder doen met nakuur en medicatie gekregen tegen griep. Bloeddruk staat veel te laag dat verklaard de duizeligheid.
Gelukkig is het maar griep drie dagjes rust en ik kan er terug tegen. Ga nu wel 3 dagen vollenbak junken krijg alleen maar vette troep naar binnen als ik ziek ben liever dat of niks ;)

Dokter is net langs geweest mag gewoon verder doen met nakuur en medicatie gekregen tegen griep. Bloeddruk staat veel te laag dat verklaard de duizeligheid.
Gelukkig is het maar griep drie dagjes rust en ik kan er terug tegen. Ga nu wel 3 dagen vollenbak junken krijg alleen maar vette troep naar binnen als ik ziek ben liever dat of niks ;)

Te lage bloeddruk, dat is verrassend?! En two tumbs up dat je eerlijk was tegen de dokter of je "kuurtje" Wat kreeg je als medicatie tegen griep?

En blijf vooral veel drinken. ZMA + vitamine C helpt ook goed tegen griep, zit em in de zink en vitamine C. "ZINK zoals Vitamine C-600 met Zink is een mineraal dat een directe antivirale werking heeft en belemmert de vermenigvuldiging van virussen en verbetert de weerstand. Vitamine C-600 en zink versterken de werking van elkaar" En als je het hebt, glutamine is ook erg goed voor je afweer. Creatine zou ik even een paar dagen laten staan.
http://www.derodepilaren.nl/00000095180999301/000000951809c9f0a/01c0f595800a5f901.html

Beterschap.

Laatst bewerkt:
Hehe, heeft je dokter je echt gezegd dat je mocht verder doen met je nakuur? :p

Terug
Naar boven