MuscleMeat

OCT PCT Epistane

Goed bezig, zal waarschijnlijk aan je hogere kcal inname liggen (?)
Kracht zit waarschijnlijk nog tussen je oren, maar lekker toch ;)

Succes!
:p dat dacht ik al.
Gewicht toename was een beetje een combi. Maar voornamelijk dat ik voor de WC run op de weegschaal ging s`ochtends. Alhoewel ik wel meer massa pak, ik zit nu wel echt schoon op 84 kilo.

Dit wou ik hem dus besparen. Er gaat niks boven het échte placebo effect :P
Hmm placebo....

• Topic Starter Topic Starter
Kort vraagje;
Ik heb nu nolva en dit was het originele schema 20-20-10-10. Zoals ook wel bleek uit mijn vorige reactie heb ik het gevoel nu na een week zowat al hersteld te zijn. zou ik ook 20-10-10-10 kunnen doen. maw morgen en de komende 3 weken naar 1 tablet per dag?

Korte update; PCT gaat allemaal prima behoud van kracht en zichtbaar de spiermassa want qua gewicht op de weegschaal ben ik echt wel wat kwijt. Heb het gevoel dat ik vet kwijtraak als ik oa naar mijn middel kijk. Wellicht die cortisolblokker en minder oestrogeen in combinatie met het heel druk hebben met fysiek vrij zwaar werk in de zorg? En ja het lukt me ook iets minder goed om veel te eten. Eiwitten zit ik nog rond 200gram maar verder haal ik de 3000 kcal nu niet en dat ik echt een stuk minder als ik oncycle at. Tenslotte. een test e kuur begint in mijn hoofd een steeds duidelijker plan te worden met een m-drol kickstart........

En zijn er van andere nog updates?

Laatst bewerkt:
Kort vraagje;
Ik heb nu nolva en dit was het originele schema 20-20-10-10. Zoals ook wel bleek uit mijn vorige reactie heb ik het gevoel nu na een week zowat al hersteld te zijn. zou ik ook 20-10-10-10 kunnen doen. maw morgen en de komende 3 weken naar 1 tablet per dag?

Korte update; PCT gaat allemaal prima behoud van kracht en zichtbaar de spiermassa want qua gewicht op de weegschaal ben ik echt wel wat kwijt. Heb het gevoel dat ik vet kwijtraak als ik oa naar mijn middel kijk. Wellicht die cortisolblokker en minder oestrogeen in combinatie met het heel druk hebben met fysiek vrij zwaar werk in de zorg? En ja het lukt me ook iets minder goed om veel te eten. Eiwitten zit ik nog rond 200gram maar verder haal ik de 3000 kcal nu niet en dat ik echt een stuk minder als ik oncycle at. Tenslotte. een test e kuur begint in mijn hoofd een steeds duidelijker plan te worden met een m-drol kickstart........

-PCT doortrekken zoals gepland. 20, 20, 10, 10. Better safe than sorry. Eventueel schrap je de laatste week. Persoonlijk zou ik dit niet doen, maar het kan.

-Vet verbranden kan zeker tijdens je PCT. Door middel van het verminderen van oestrogeen en het blokken van cortisol is dit goed mogelijk. Fysiek zwaar werk helpt hierbij natuurlijk ook een handje. Probeer wél op je calorieën te letten, straks ga je meer dan alleen vet verbranden. Straks ga je ook spiermassa verliezen. En dat is duidelijk een no-no. Hoog houden die handel dus.

-200gr. eiwit is belachelijk laag. Je dient nog meer te gebruiken in je OFF periode. Tijdens ON en PCT tijd, al he-le-maal opvoeren die hap. Probeer dichtbij de 300gr. te komen.

-Als je dan toch de overstap naar de "echte" AAS maakt, begin je kuur dan met een kickstart winny of dbol, afhankelijk van je doelstelling. Ik krijg sterk het idee dat zelfs winny en dbol minder levertoxisch zijn dan bijv. M-Drol.

Kort vraagje;

Ja van mij ;)

Heb nu twee weken H-Drol achter de rug. Eerste plan was 50/50/75/75/75 maar ik kon het na een week niet laten. Nu is het geworden 50/75/75/75/75. De vetgedrukte weken heb ik dus gehad. Zit nog te dubben om er een zesde week aan vast te plakken of de laatste week naar 100 te bumpen. Wil wel het liefst af met Reversitol als nakuur; daar heb ik goede ervaringen mee. Schijnt ook wel te kunnen als zo rond lees op internet, hoewel ik nolva binnen handbereik heb mocht het misgaan. Iemand met ervaring daar iets zinnigs over te zeggen?

Resultaat tot nu toe is iets minder vet en 2 kg zwaarder. Niet verkeerd dus, alleen valt het me een beetje tegen tot nu toe. Ben nog niet veel sterker geworden, wat wel de bedoeling zou moeten zijn van dit spul, maar ik ben nog niet eens op de helft. Heb sinds het begin wel dat mijn spieren continu hard zijn, maar daar koop ik niets voor. Dat had ik bij de eerste keer epistane ook, alleen merkte je dat ook direct in de oefeningen en massa. Al schijnt H-Drol later dan epi pas echt goed aan te slaan.
De sides zijn tot nu toe erger dan bij epi: de eerste week giga koppijn (zelfs grote dosissen meidoorn deden niet veel daartegen), na een week al uitdrogende pezen en regelmatig vermoeidheid. Maar ik zet gewoon door hoor :p

Ja van mij ;)

Heb nu twee weken H-Drol achter de rug. Eerste plan was 50/50/75/75/75 maar ik kon het na een week niet laten. Nu is het geworden 50/75/75/75/75. De vetgedrukte weken heb ik dus gehad. Zit nog te dubben om er een zesde week aan vast te plakken of de laatste week naar 100 te bumpen. Wil wel het liefst af met Reversitol als nakuur; daar heb ik goede ervaringen mee. Schijnt ook wel te kunnen als zo rond lees op internet, hoewel ik nolva binnen handbereik heb mocht het misgaan. Iemand met ervaring daar iets zinnigs over te zeggen?

Resultaat tot nu toe is iets minder vet en 2 kg zwaarder. Niet verkeerd dus, alleen valt het me een beetje tegen tot nu toe. Ben nog niet veel sterker geworden, wat wel de bedoeling zou moeten zijn van dit spul, maar ik ben nog niet eens op de helft. Heb sinds het begin wel dat mijn spieren continu hard zijn, maar daar koop ik niets voor. Dat had ik bij de eerste keer epistane ook, alleen merkte je dat ook direct in de oefeningen en massa. Al schijnt H-Drol later dan epi pas echt goed aan te slaan.
De sides zijn tot nu toe erger dan bij epi: de eerste week giga koppijn (zelfs grote dosissen meidoorn deden niet veel daartegen), na een week al uitdrogende pezen en regelmatig vermoeidheid. Maar ik zet gewoon door hoor :p

-Neem dan de combinatie Reversitol/Lean Xtreme. Dat zou het moeten dekken. Verstandig dat je Nolva achter de hand hebt.

-2 weken en dan 2 kg zwaarder + wat droger? Dat is ****ing nice, vooral met jouw statistieken. Ik zou niet hoger doseren dan je sweet spot. Misschien is 75 wel jouw sweet spot. Je hebt nu al sides, zou het niet overdrijven.

-Zorg dat je Osteobolin-C oid krijgt, dit helpt hoogstwaarschijnlijk tegen die uitdrogende pezen van je.

-Zie die vermoeidheid maar als een teken dat het aanslaat. Lethargy wordt dit genoemd. Dit zal sowieso na je kuur weggaan. Don't worry about it.

-PCT doortrekken zoals gepland. 20, 20, 10, 10. Better safe than sorry. Eventueel schrap je de laatste week. Persoonlijk zou ik dit niet doen, maar het kan.

-Vet verbranden kan zeker tijdens je PCT. Door middel van het verminderen van oestrogeen en het blokken van cortisol is dit goed mogelijk. Fysiek zwaar werk helpt hierbij natuurlijk ook een handje. Probeer wél op je calorieën te letten, straks ga je meer dan alleen vet verbranden. Straks ga je ook spiermassa verliezen. En dat is duidelijk een no-no. Hoog houden die handel dus.

-200gr. eiwit is belachelijk laag. Je dient nog meer te gebruiken in je OFF periode. Tijdens ON en PCT tijd, al he-le-maal opvoeren die hap. Probeer dichtbij de 300gr. te komen.

-Als je dan toch de overstap naar de "echte" AAS maakt, begin je kuur dan met een kickstart winny of dbol, afhankelijk van je doelstelling. Ik krijg sterk het idee dat zelfs winny en dbol minder levertoxisch zijn dan bijv. M-Drol.

+1 op alle vlakken.

Als je nog wel veel oestrogeen in je lijf hebt merk je dat volgens mij ook niet. Door de nolva kan het niet hechten aan de androgene receptoren, maar dat betekend niet dat het niet in je lichaam zit. Als je geen vervelende sides ondervind van de nolva zou ik zeker doorgaan zoals gepland.

Overigens valt het me op dat bijna iedereen hier tijdens zijn cycle hoger gaat zitten dan gepland, langer door wil gaan of ineens andere dingen erbij gaat gebruiken. Zelf had ik ook last van die drang. Snap dus ook wel dat je meer wilt, maar ik denk dat als je ON bent niet teveel meer moet veranderen. Maak een plan voor jezelf en wijk daar niet teveel vanaf. Dat zelfde geld voor de PCT.

Als kickstart zou ik ook voor winny of dbol gaan. Zelf zou ik voor winny kiezen, dat is iets minder heftig en geeft drogere gains. Inderdaad minder toxisch ook.

Kort vraagje;

Ik ben een week terug zaterdag door m'n rug gegaan, en ben net weer begonnen met langzaam opbouwen van de gewichten.
Was niet van plan om me al te wegen, maar gister woog ik 124, schrok er zelf van want ik dacht dat ik was afgevallen aangezien er meer definitie op m'n buik zichtbaar was.

Denk dat het vnl. komt doordat ik ontzettend veel rust had en dus weinig beweging, maar zoveel mogelijk kcals naar binnenknalde al ging dat eigenlijk voor geen meter, omdat ik geen trek had en een beetje depri was omdat ik niet kon trainen en behoorlijk veel pijn had.

Voor de rest heb ik nog geen last van backpumps en lethargie, wel is m'n dosering van epi al sinds eind week 1, 60 mg.

@Pietje, ik zit op minimaal 450 gram eiwitten op een dag, idd opschroeven die hap dus.

Thnx, ja idd wat zijn die 7 extra pillen nu feitelijk. Laatste week schrappen doe ik al helemaal niet, overal lees je 4w PCT.

Wat betreft eiwitten; ik zat oncycle op ruim 350 per week en langzaam ging ik weer terug tot wat ik normaal at, oke dan ga ik maar weer door met eiwitten naar binnen werken.

En over die kickstart, is ook een kwestie van mdrol heb ik al en winny of dbol nog niet. ik kijk nog wel wat ik doe. Jij bent echt anti m-drol he Pietje1983?

---------- Toegevoegd om 13:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:18 ----------

geen trek had en een beetje depri was omdat ik niet kon trainen en behoorlijk veel pijn had.

Dat is balen, goed dat je idd niet bent gaan trainen ondanks de pijn. Succes met herstel.

---------- Toegevoegd om 13:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:23 ----------

Overigens valt het me op dat bijna iedereen hier tijdens zijn cycle hoger gaat zitten dan gepland, langer door wil gaan of ineens andere dingen erbij gaat gebruiken. Zelf had ik ook last van die drang.

Dat is een erg goede opmerking en als reactie op mij ook heel relevant voor me. Dat besef ik me ook. Greed als een van de 7 zonden, niets menselijks is mij vreemd ;) Ik knoop em tussen mn oren, plan maken en uitvoeren zonder halverwege de lat hoger te leggen en meer te willen.

---------- Toegevoegd om 13:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:28 ----------

De sides zijn tot nu toe erger dan bij epi: de eerste week giga koppijn (zelfs grote dosissen meidoorn deden niet veel daartegen), na een week al uitdrogende pezen en regelmatig vermoeidheid.

Dit heb ik vaker gelezen over H-drol vs epi. Idd is 2kilo een mooi resultaat als je al zoveel massa hebt als jij. Kijk je uit dat pijn in gewrichten en pezen geen ontsteking wordt, dat zou je winst snel teniet doen. Succes verder.

Laatst bewerkt:

Dit heb ik vaker gelezen over H-drol vs epi. Idd is 2kilo een mooi resultaat als je al zoveel massa hebt als jij. Kijk je uit dat pijn in gewrichten en pezen geen ontsteking wordt, dat zou je winst snel teniet doen. Succes verder.

Thanks! Uiteraard hou ik het in de gaten. Ik haal geen rare fratsen uit (dus gewoon basics trainen) en probeer ik de tere plekken in het dagelijkse leven zoveel mogelijk te ontzien. Ik hoop alleen dat het on-cycle nog wegtrekt. Heb er met epi ooit ook last van gehad en dan ineens *poef* is het weg. Hopelijk nu ook. Heb maar wel even tijdelijk mijn glucosamine en visolie inname verdubbeld, voor wat het waard is.

WAT is er te doen tegen de lethargie?? Ben bezig met een epi cycle en zit in de 4e week, op 40MG. Ben de gehele dag moe, vandaag ook weer terwijl ik toch 9uurtjes slaap gehad had. Training was dan wel weer knallen maar ook tijdens trainen gewoon moe maar de kracht is er aanzienlijk en zorgt ervoor dat ik wel blijf knallen tijdens de training.

Laatst bewerkt:
WAT is er te doen tegen de lethargie. Ben bezig met een epi cycle en zit in de 4e week, op 40MG. Ben de gehele dag moe, vandaag ook weer terwijl ik toch 9uurtjes slaap gehad had. Training was dan wel weer knallen maar ook tijdens trainen gewoon moe maar de kracht is er aanzienlijk en zorgt ervoor dat ik wel blijf knallen tijdens de training.
Ik zit op 60 mg en heb er nog geen last van(/knocks on wood), terwijl ik het de vorige keren wel ontzettend had.
Denk dat het komt door de blessure die ik heb/had, lag daardoor alleen maar op m'n bed, dus was volledig uitgerust.
Merk wel een behoorlijk gain kwa kracht zeg, de t*ring, vooral military barbell press en bench press is echt met een sprong vooruit gegaan.
Ik zat al maanden op een platform.

Ik zit op 60 mg en heb er nog geen last van(/knocks on wood), terwijl ik het de vorige keren wel ontzettend had.
Denk dat het komt door de blessure die ik heb/had, lag daardoor alleen maar op m'n bed, dus was volledig uitgerust.
Merk wel een behoorlijk gain kwa kracht zeg, de t*ring, vooral military barbell press en bench press is echt met een sprong vooruit gegaan.

Daar zit bij mij ook te grootse kracht winst in, bench en military press. Ik heb nog 1 week te gaan en dan de nakuur in met Drive+Alpha X, nolva achter de hand maar ga ik niet gebruiken denk ik.

weet nog dat ik na epistane aan de nolva begon na 3 dagen al een voet dat zo dik was de lopen pijnlijk was

@Pietje, ik zit op minimaal 450 gram eiwitten op een dag, idd opschroeven die hap dus.

Nice, kerel.. Nice! :)

Ik hoop dat je snel hersteld bent. Beterschap nog even. Hou me op de hoogte, met zowel je gezondheid als de cycle.

Jij bent echt anti m-drol he Pietje1983?

Ik ben van mening dat je écht met je gezondheid aan het spelen bent met M-Drol. Dus ja, ik ben anti M-Drol :p

Ik ben ook benieuwd naar jouw vorderingen verder. Keep us updating.

WAT is er te doen tegen de lethargie??

Vrij weinig. Probeer verder zo gezond mogelijk te leven zou ik zeggen. En dat zou ik zoeken in voeding en rust.

Als je geluk hebt, verdwijnt dit tijdens je cycle. Bij pech na een aantal dagen in je PCT. Nothing to worry about. Je moet het maar zo bekijken: die shit slaat wél aan ;)

Beter ouwe, het is je gegund :cool:

Daar zit bij mij ook te grootse kracht winst in, bench en military press. Ik heb nog 1 week te gaan en dan de nakuur in met Drive+Alpha X, nolva achter de hand maar ga ik niet gebruiken denk ik.

Nice. Vanwaar de keuze Drive en Alpha-X?

Nice, kerel.. Nice! :)

Ik hoop dat je snel hersteld bent. Beterschap nog even. Hou me op de hoogte, met zowel je gezondheid als de cycle.

Beter ouwe, het is je gegund :cool:
I will, thanks gozer, rug is nog steeds pijnlijk helaas, gebruik dus voor de meeste oefeningen nu gewoon een belt voor toch wat stevigheid.

@piet

Had van beide al een tijdje een pot staan en leek me wel een goede combi aangezien ze bijde test verhogend en anti e zijn. Hopelijk gain ik er nog wat bij van die pct stack.

Terug
Naar boven