Ja van mij
Heb nu twee weken H-Drol achter de rug. Eerste plan was 50/50/75/75/75 maar ik kon het na een week niet laten. Nu is het geworden
50/75/75/75/75. De vetgedrukte weken heb ik dus gehad. Zit nog te dubben om er een zesde week aan vast te plakken of de laatste week naar 100 te bumpen. Wil wel het liefst af met Reversitol als nakuur; daar heb ik goede ervaringen mee. Schijnt ook wel te kunnen als zo rond lees op internet, hoewel ik nolva binnen handbereik heb mocht het misgaan. Iemand met ervaring daar iets zinnigs over te zeggen?
Resultaat tot nu toe is iets minder vet en 2 kg zwaarder. Niet verkeerd dus, alleen valt het me een beetje tegen tot nu toe. Ben nog niet veel sterker geworden, wat wel de bedoeling zou moeten zijn van dit spul, maar ik ben nog niet eens op de helft. Heb sinds het begin wel dat mijn spieren continu hard zijn, maar daar koop ik niets voor. Dat had ik bij de eerste keer epistane ook, alleen merkte je dat ook direct in de oefeningen en massa. Al schijnt H-Drol later dan epi pas echt goed aan te slaan.
De sides zijn tot nu toe erger dan bij epi: de eerste week giga koppijn (zelfs grote dosissen meidoorn deden niet veel daartegen), na een week al uitdrogende pezen en regelmatig vermoeidheid. Maar ik zet gewoon door hoor