AndroidHealthClinic

OCT PCT Epistane

Heb nu 2 weken pct erop zitten en heb me weer gewogen e.d.

Ben 1.5 kg lichter dan twee weken terug.
Dat bestaat uit 300 gram vet en 1200 gram VVM (waarvan 900 gram vocht).
De vorige keer had ik me geloof ik 's middags of 's avonds gewogen en nu 's ochtends na slechts een licht ontbijtje, dus dat zal een deel van het verschil in VVM en vocht verklaren.

Verder ben ik denk ik ook wel iets afgevallen. Heb m'n voeding terug geschroefd. Aangezien ik niet heel veel VVM aan had gezet was ik ook niet bang dit snel weer te verliezen.

Kracht is nog het zelfde. Zowel de epi als de pct hebben weinig effect op me. Het enige verschil wat ik merk is door m'n voeding. Blijft toch raar. Vooral omdat ik van de epi wel wat sides ervaarde, maar geen of nauwelijks gains...

• Topic Starter Topic Starter
Kracht is nog het zelfde. Zowel de epi als de pct hebben weinig effect op me. Het enige verschil wat ik merk is door m'n voeding. Blijft toch raar. Vooral omdat ik van de epi wel wat sides ervaarde, maar geen of nauwelijks gains...

Dat blijft de grote vraag, waarom reageren zoveel mensen niet op epi en zijn andere enthousiast. Heeft de een de 2b3b versie en de ander de 2a3a? Werkt epi om een andere reden niet bij sommigen. Maar goed je had wel duidelijk het krachtverschil in vooral je benen, kan je nu nog steeds die PR's van toen halen of zit je weer op het niveau van voor epi?

---------- Toegevoegd om 10:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:49 ----------

Mijn update, ik vond dat er meerdere mensen die DS extreme lean cortisol blokker gebruiken bloedneuzen hadden. Nu is mijn neus in het verleden al meerdere malen dichtgebrand en zijn de bloedneuzen van nu kinderspel vergeleken bij toen, maar ik heb het wel weer en bloedneuzen waren al jaren weg. Geen idee of het de Extreme lean, nolva of weet ik veel welk ander middel is, het blijft wel opvallend.

Blijf verder met alle oefeningen redelijk op niveau en spieren verdwijnen niet zichtbaar. Gewicht gaat wel vrij hard naar beneden en zeker vergeleken met de periode voor de epi-tren cycle ben ik veel vet kwijt. Dit terwijl ik net voor deze cycle in de cut zat en toen al 5 kilo kwijt was. Ik ben tevreden met het resultaat nu, zit op een hoger niveau van trainingsintensiteit, heb meer spieren en ben vele %-ten vet kwijt. Op naar de 10-13 % vet voor mijn volgende cycle. Jaren terug zat ik op 30% dus die 13% is voor mij een hele taak. Daarbij wil ik zoveel mogelijk massa natuurlijk behouden. Maar de intensiteit waarmee ik trainen kan is belangrijker dan de massa nu. Kracht boven massa nu. Massa komt met test e vanzelf wel weer.

Laatst bewerkt:
Hoeveel kilo heb je er uiteindelijk mee gepakt Eric?
En hoeveel procent is je bf naar beneden gegaan?

Maar goed je had wel duidelijk het krachtverschil in vooral je benen, kan je nu nog steeds die PR's van toen halen of zit je weer op het niveau van voor epi?

Heb net even navraag gedaan en heb me gisteren verkeerd gemeten... Had 1 kg voor kleding gerekend terwijl dit 600 gram moest zijn... (je staat op blote voeten op dat ding, dus alleen een onderbroek, sportbroekje en t-shirt).
Houd in dat ik dus 100 gram spieren ben aangekomen. Daarnaast 900 gram vocht en 300 gram vet kwijt... Niet slecht dus! :D

De kracht is het zelfde gebleven. Op sommige oefeningen ben ik zelfs nog een klein beetje vooruit gegaan.

Ook in mijn benen ben ik even sterk als tijdens de epi. Daarom vraag ik me ook af of de vooruitgang tijdens mijn cycle wel door de epi kwam. Ik zat voor de epi al een tijd op een plateau met m'n legpress. Daarom heb ik de legpress 1 a 2 maanden voorafgaand aan de cycle met 1 been tegelijk gedaan in een poging m'n benen op een andere manier te prikkelen om verder te gaan. Ben pas weer begonnen met de gewone legpress met 2 benen toen ik begon met de epi. Op dat zelfde moment ben ik de legpress op mijn sokken gaan doen. Mogelijk dat dit allemaal bij heeft gedragen aan de vooruitgang.
Overigens ging ik met m'n benen wel echt iedere training vooruit, dus waarschijnlijk heeft de epi er toch wel iets mee te maken gehad...

Maar ik snap nog steeds niet waar het hem in zat dat alleen mijn benen zo vooruit zijn gegaan en dat ik relatief weinig massa heb gepakt tijdens de cycle.

Overigens ben ik toen wel een stuk zwaarder geworden, maar dat was dus voornamelijk vet en vocht. Ik leek wel een stukje groter. Misschien dat anderen geen metingen doen en daardoor denken dat ze een stuk zwaarder zijn geworden en dus een hoop massa hebben gepakt, maar dat dit in werkelijkheid ook een groot gedeelte vet en vocht is.
Tijdens het gebruik van AAS en dus ook PH's/DS, veranderd ook je zelfbeeld. Als je blij bent dat je massa pakt en dat je sterker wordt lijk je misschien ook wel groter dan dat je daadwerkelijk bent. Het placebo effect zal misschien ook meewerken.
Dat verklaard echter niet hoe sommige zo ontzettend in kracht vooruit gaan. Door het placebo effect en het verhogen van de cal. inname zal je wel sterker worden, maar alleen daarmee ga je natuurlijk niet van 90kg naar 120kg pulldown...

Het blijft vaag...

---------- Toegevoegd om 12:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:50 ----------

Mijn update, ik vond dat er meerdere mensen die DS extreme lean cortisol blokker gebruiken bloedneuzen hadden. Nu is mijn neus in het verleden al meerdere malen dichtgebrand en zijn de bloedneuzen van nu kinderspel vergeleken bij toen, maar ik heb het wel weer en bloedneuzen waren al jaren weg. Geen idee of het de Extreme lean, nolva of weet ik veel welk ander middel is, het blijft wel opvallend.

Ik zou je bloeddruk even meten. Waarschijnlijk houdt dat verband met de bloedneuzen.

Laatst bewerkt:
Ja je ziet degelijk verschil!

Flink je best gedaan in 4maanden!

Idd behoorlijk wat verschil, goed gedaan.

Idd behoorlijk wat verschil, goed gedaan.

Maar het maakt ook duidelijk dat +5 kilo bij mij niet hetzelfde is als bij jou. Neem aan dat jij in Januari niet een beginners fysiek als ik had :). Moest zelfs nadenken of ik een dergelijke foto wel durfde te plaatsen op DBB. :o

Er zullen ook massa's mensen zijn die mijn kuurtje epi/tren zonde vinden omdat ik het ook naturel had kunnen bereiken. Maar toch, zoveel resultaat in zo weinig tijd, dat is nu precies de sprong die ik met epi/tren wel kon maken maar zonder niet gehaald zou hebben zo snel.

En nu die reep vet daar rond mijn middel wegwerken.......

Dat ziet er goed uit. Voor die tijd ;). Wijdte krijg je door flinke rows te doen zo te zien heb je dat gedaan

Thnx Bekjam, Bakvis en TheMistery. Volgende cycle ga ik zeker wel een before foto maken om echt goed het verschil tussen voor en na te kunnen zien. Leuke avatar heb je trouwens TheMistery :)

Haha thnx van de 80kg log hebben ze geen foto's gemaakt dus dan maar de 75kg :)

Flinke vooruitgang idd Erik!
Goed man!

Updates aub :D

Vraagje voor de mensen die klaar zijn of bezig zijn met hun PCT.

Hoe is het bevallen? Qua sides, behoud van vvm, libido etc.

weet iemand of je ook douane geld moet betalen als je van uk naar ned ontvangt?

neen

Terug
Naar boven