AndroidHealthClinic

OCT PCT Epistane

nope moet ik nog uitzoeken

mischien dat ji mij kan helpen?:D
Gewoon naar http://www.paypal.nl/nl op 'rekening openen' klikken, en de stappen volgen.
Zorg dat je 'verified' wordt anders moet je steeds wachten tot het geld is overschreven van je bankrekening en kun je max 150 euro oid maar op je rekening zetten.
edit: je hebt wel internet bankieren nodig.

hijs klaar maar moet ik nu perse geld overmaken naar mijn paypal account dat vroeg die wel geloof ik

hijs klaar maar moet ik nu perse geld overmaken naar mijn paypal account dat vroeg die wel geloof ik
Yep gelijk doen, je zit immers met werkdagen en in het weekend wordt er niks verwerkt als ik het goed heb, dus zou je langer moeten wachten.

Yep gelijk doen, je zit immers met werkdagen en in het weekend wordt er niks verwerkt als ik het goed heb, dus zou je langer moeten wachten.
ik moet eerst 2-3 dagen wachten paypal heeft 2 kleine bedragen naar me giro gestuurd ofzo en die moet ik later invoeren

grrrrrrrrrrrrrrr:D

@bekjam , Hoe lang ben je al bezig? Ik ben nu bijna 5 weken bezig, 1e week was me libido ook sky high maar dat werd daarna snel minder. Heb tot nu toe 5kg gepakt waarvan toch wel de helft vet+vocht is denk ik, krachtgains zijn beter dan massa gains. Denk dat ik mischien nog een keer P-mag ga proberen en daarna is het wel tijd voor Test-e aangezien die Orale kuurtjes toch geen grote zoden aan de dijk zetten heb ik het ide.

Update van mijn H-Drol avontuur tot nu toe.

Week 3 inmiddels afgerond (@ 50/75/75).
Gewicht: +2,5 kg sinds start. Ben zichtbaar een dot vet aan het kwijtraken. Hoewel ik deze kuur als een recomp wilde aanpakken, lijkt het nu een cutkuur (of k*tkuur :p) te gaan worden wat op zich ook niet verkeerd is. Minder vet mag altijd . Was kort na de kuur gestopt met creatine te gebruiken, dus ben als het goed is ook aardig wat vocht verloren met dat grote lijf van me dus met 2,5 kg erbij, minder vet en vocht mag ik niet klagen.

Kracht: H-Drol staat erom bekend dat het langzaam aanslaat en meestal pas eind week 2, begin week 3 goed zijn werk gaat doen. Ik wacht er eigenlijk nog steeds op, dus in dat opzicht valt het tegen. Ben op sommige oefeningen *iets* sterker geworden, maar dat was zonder pillen waarschijnlijk ook wel gebeurd. Het herstel gaat wel sneller, dus da's wel prettig. Kan bijvoorbeeld na mijn benen-dag gewoon normaal rondlopen, waar ik normaal altijd 2 dagen verzuurd was.

Sides: veel gehad, maar het wordt minder.
- Eerste week constant hoofdpijn. Is sinds week 2 weg.
- Eerste en tweede week constante backpumps waar zelfs megadosissen taurine niets tegen konden doen. Sinds week 3 heb ik ze niet meer :eek: en gebruik ook geen taurine meer. Het hoeft gewoon niet meer.
- Eerste en tweede week lethargie. Is nu verdwenen.
- Uitgedroogde pezen. Echt verschrikkelijk dit, nog nooit zo erg meegemaakt. Begon al vanaf de start tot zelfs mijn vingerkootjes aan toe. Heb in de eerste twee en halve week mijn glucosamine en visolie inname verhoogd, maar heeft niet veel gedaan hiertegen. Gebruik op advies van Piet sinds vrijdag megacissus van MP. 't is nog te vroeg om te zeggen of het werkt, maar het lijkt erop dat het minder pijnlijk wordt allemaal. Mijn vingers bewegen weer zonder pijntjes in ieder geval.

Vervolg: deze week (week 4) nog op 75 mg ed en daarna (week 5) 100 mg ed. Daarna gooi ik de handdoek in de ring en gaan we aan de Reversitol.

Keep u posted!

Ik zit in me laatse week epi en blij toe. De hele dag lethargie en koppijn. Denk dat me bloeddruk wat aan de hoge kant is. Kracht gains zijn wel flink 20kg erbij op de bench.

@bekjam , Hoe lang ben je al bezig? Ik ben nu bijna 5 weken bezig, 1e week was me libido ook sky high maar dat werd daarna snel minder. Heb tot nu toe 5kg gepakt waarvan toch wel de helft vet+vocht is denk ik, krachtgains zijn beter dan massa gains. Denk dat ik mischien nog een keer P-mag ga proberen en daarna is het wel tijd voor Test-e aangezien die Orale kuurtjes toch geen grote zoden aan de dijk zetten heb ik het ide.
Ik zit in week 3 nu.
Ik zit in me laatse week epi en blij toe. De hele dag lethargie en koppijn. Denk dat me bloeddruk wat aan de hoge kant is. Kracht gains zijn wel flink 20kg erbij op de bench.
Ik merk idd ook dat de sides langzaam opkomen, maar 20 kg op de bench erbij is natuurlijk super, dat heb je goed voor elkaar. :)

Ik zit in week 3 nu.

Ik merk idd ook dat de sides langzaam opkomen, maar 20 kg op de bench erbij is natuurlijk super, dat heb je goed voor elkaar. :)

NU nog zien hoeveel we daarvan kunnen behouden. Me pct bestaat uit Drive+Alpha x en 3 gram Macca per dag. Hopelijk is dat voldoende. Heb niet het ide dat ik totale shutdown heb maar merk wel dat me libido aan de lage kant is.

NU nog zien hoeveel we daarvan kunnen behouden. Me pct bestaat uit Drive+Alpha x en 3 gram Macca per dag. Hopelijk is dat voldoende. Heb niet het ide dat ik totale shutdown heb maar merk wel dat me libido aan de lage kant is.
Met de vorige kuurtjes epi heb ik alles behouden, overigens heb ik vroeger ook Maca gebruikt, maar heb niet echt het idee dat het wat doet.. bij jou wel?

Met de vorige kuurtjes epi heb ik alles behouden, overigens heb ik vroeger ook Maca gebruikt, maar heb niet echt het idee dat het wat doet.. bij jou wel?

Ook geen terugval in kracht? Of de macca echt iets doet voor je test level weet ik niet, merk wel dat ik wat energieker ben. Ik stop morgen met de epi, heb er dan precies 5 weken op. Zit te kijken wat me volgende kuurtje word voor over een maand of 3. Doel is zoveel mogelijk gains in kracht en massa met zo weinig mogelijk sides, denk dat phera een goede is om nog te proberen en daarna tegen nov/dec aan de test.

Ook geen terugval in kracht? Of de macca echt iets doet voor je test level weet ik niet, merk wel dat ik wat energieker ben. Ik stop morgen met de epi, heb er dan precies 5 weken op. Zit te kijken wat me volgende kuurtje word voor over een maand of 3. Doel is zoveel mogelijk gains in kracht en massa met zo weinig mogelijk sides, denk dat phera een goede is om nog te proberen en daarna tegen nov/dec aan de test.
Niet echt eigenlijk zover ik me kan herinneren, mss een klein terugslagje maar ik kon nog steeds dezelfde gewichten met hetzelfde aantal reps wegwerken, al dan niet met wat meer moeite.

Wil zelf ook over een maand of 3 nog even een klein kuurtje nemen, en daarna weer verder cleanbulken.

Ik zat er aan te denken op Epi te gaan gebruiken.

10-10-20-20-20-20-20
30-30-30-30-30-30-40
40-40-40-40-40-40-40
40-40-40-40-40-40-40

En als PCT. AX Advanced PCT en AX Lean FX.
Zowel in de kuur als in de nakuur gebruik ik ook cycle assist.

Taurine, iemand een tip waar ik dit het goedkoopst kan krijgen? Ik dacht aan zo'n 2g per dag?

Is dit wat? Dit zou dan mijn eerste kuur worden

Taurine kost geen drol kan je overal vrij goedkoop krijgen ;). Maar voor de rest ziet het er goed uit

Terug
Naar boven