hendrie
Huge Freak
- Waardering
- 317
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
en gebruik orals niet langer dan 4-5 weken in een normale dosis, welke dat is moet je opzoeken of vragen hier.Ja indien je nolva krijgen kan is dat het beste ja. Sommige vinden het te zwaar en dan zou novedex XT Gaspari of reversitol iForce ook kunnen.
.
hoe bedoel je ik ben er helemaal voor gegaan?kwa trainng voeding ofzo?alles van top tot teen goed?hoelang duurde je kuur?Ja indien je nolva krijgen kan is dat het beste ja. Sommige vinden het te zwaar en dan zou novedex XT Gaspari of reversitol iForce ook kunnen. Ik neem liever nolva en dan 20-20-10-10 dat is 2 pillen per dag eerste twee weken en daarna 1 per dag nog eens twee weken. (sommige doen 20-20-10, drie weken dus)
PCT is post cycle therapy en dat is in het NL nakuur.
Dit is trouwens wel een goed begin artikel voor wat overzicht, niet best vertaald overigens:
http://translate.google.nl/translat...ohormone-designer-steroid-charts/&sl=en&tl=nl
Maar inlezen, ik heb er ook meer dan een maand over gedaan. Voordelen nadelen nakuren afweging maken....Doe vooral 3 dingen niet; neem niet klakkeloos wat aan van gasten die ook niks weten. Laat je nooit adviseren door iemand waarvan je spullen koopt en zie prohormonen en AS niet als een wonder middel zonder prijs die je betaalt. Mijn testes waren bijvoorbeeld gekrompen, dat gebeurd met elke pH en AS (negatieve feedback) Dat komt in een nakuur wel weer goed maar het blijft ingrijpender dan elke dag een schepje creatine en een pot met whey. Dit toont ook aan waarom iedereen zo hamert op goed nakuren. Don't mess with the crown juwels oftewel verneuk je kroonjuwelen nieten gebruik orals niet langer dan 4-5 weken in een normale dosis, welke dat is moet je opzoeken of vragen hier.
oke hoe kan dit?waarom word je er zo moe van@Pietje1983
Wat mij betreft is er niet veel te updaten, PCT loopt prima elke dag mijn pilletje. Heb daarnaast B12 besteld, ben van plan dat tijdens een cycle te gaan gebruiken om wat meer honger te krijgen me volvreten kost moeite. En het helpt me om van prikken iets gewoons en routine te maken denk ik.
@andere
Ja updates graag van jullie, hoe loopt het?
@hendrie; idd eten en trainen vooral, naast het beetje hulp van een pilletje tot mijn max trainen en meer eten dan ik gewend ben. Ik schreef dat omdat jij niet vergeten moet dat het 90% eigen inspanning is en gains vertekenen omdat je normaal zonder epi of wat dan ook ook wel massa gepakt zou hebben. Mijn kuur was trouwens ongeveer 4 weken, was 6 van plan maar was op een gegeven moment in een weekend zo keimoe dat ik gestopt ben.
ik bulk nu op 600kcal boven behoefte gaat best lekker pak elke week zon 4/5ons erbij maar moet ik dan nog meer gaan eten als je het gaat gebruiken?want wil hem als bulk kuur gebruikenDe bodem van het potje is in zicht, vandaag nog op 60 mg en dan afbouwen naar de 0 mg.

Als je zwaarder wilt wegen, moet je meer eten dus dat lijkt me logisch.. pas alleen op dat je niet teveel vet gaat aanzetten.oke hoe kan dit?waarom word je er zo moe vanik bulk nu op 600kcal boven behoefte gaat best lekker pak elke week zon 4/5ons erbij maar moet ik dan nog meer gaan eten als je het gaat gebruiken?want wil hem als bulk kuur gebruiken
oke hoe kan dit?waarom word je er zo moe vanik bulk nu op 600kcal boven behoefte gaat best lekker pak elke week zon 4/5ons erbij maar moet ik dan nog meer gaan eten als je het gaat gebruiken?want wil hem als bulk kuur gebruiken
poost jij ook nog foto's?De bodem van het potje is in zicht, vandaag nog op 60 mg en dan afbouwen naar de 0 mg.
Ik merk momenteel wel na 12 uur geslapen te hebben dat er door m'n hele lichaam verkrampingen komen, vooral benen en achterkant schouder(thv oksels), gelukkig is het vandaag meer cardio dag (kickboksen) dus dat zal de doorbloeding iig weer stimuleren.
Ik zal me volgende week voor de PCT even wegen, en dan nog een keer na de PCT.
Ik hoop iig 125 te wegen(wat m'n doel was voor deze kuur) al ging de laatste week nou niet echt bepaald lekker, merk(te) eigenlijk niet veel meer van de epi op sides na.
Geilheid is ook als een kaartenhuis in elkaar gestort.
Volgende keer ws het echte werk.
---------- Post added at 12:43 ---------- Previous post was at 12:42 ----------
Als je zwaarder wilt wegen, moet je meer eten dus dat lijkt me logisch.. pas alleen op dat je niet teveel vet gaat aanzetten.
Klopt idd, m'n gewicht vloog op het begin ook de hoogte in, maar dat kwam volgens mij meer omdat ik heel veel rust had omdat ik door m'n rug was gegaan en dus eigenlijk alleen maar op m'n bed lag.@Bekjam, typisch is dat he met die orals, enorm veel winst in het begin maar daarna vlakt het uit. Ik had ook de hoop in de eerste twee weken, als ik dat eens linear zou kunnen doortrekken dan kom ik op.... uit. Helaas werkt dat zo niet, alleen die sides die nemen wel gelijkmatig toe in de tijd helaas. Ben benieuwd hoe de PCT gaat en hoe ga je nu afbouwen, elke dag een minder oid? En als je aan het echte werk begint lees ik graag mee, ben benieuwd naar je plannen. De mijne zijn 2ml elke week 14 weken lang eind juni begin juli, je snapt wel waarvan![]()
Staan genoeg foto's van mij op het forum als je eventjes zoekt.
Ik zit nu clean op 85 kilo. 5 kilo erbij in 3 weken. Ik ben tevreden met het resultaat. Hopelijk blijft alles goed zitten in in de PCT.

Ik ga deze zomer waarschijnlijk ook nog eens een PH-kuur doen, aangezien ik een tijd in het buitenland zal verblijven waar PH's gewoon legaal zijn. En ik heb geen zin om legale problemen te krijgen.
de Cycle ziet er waarschijnlijk als volgt uit:
-Cynostane 30/30/30/30
-Dermacrine 4weken 2*8ml/dag
PCT: Nolva 20/20/10/10
CEL PCT assist of Bioforge 4weken
Interessant. Zowel de Cynostane als Dermacrine.
Waarom voor deze producten/combi gekozen?
Ik zou graag op de hoogte willen zijn van je vorderingen.
Ik zit nu clean op 85 kilo. 5 kilo erbij in 3 weken. Ik ben tevreden met het resultaat. Hopelijk blijft alles goed zitten in in de PCT.