Fitness Seller

Oefening voor krachttraining

ShockG

Novice
Waardering
1
Lengte
1m90
Massa
95kg
Ik ga binnenkort thuis aan krachttraining doen en cardio. Ik heb een eenvoudige halterbank die alleen verticaal kan, heb ook genoeg gewichten en dumbbells. ik ken al sommige oefeningen maar niet echt genoeg voor een heel uurtje door te komen.

groetjes

Bekijk eens de stickies hier, met een bankje kun je zat als je dumbbells hebt, denk aan dumbbell press, dumbbell row, tricep extension, shoulder press, bicep curl, good mornings, squats als je zware gewichten hebt. Krijg je wel een uurtje mee vol.

Sticky's

• Topic Starter Topic Starter
klinkt een beetje dom, maar wat zijn sticky's. ben hier nieuw : D

Sticky's zijn onderwerpen die omdat ze zo belangrijk zijn, een plaatsje bovenaan krijgen. Normaal gaat je topic bovenaan staan als er net iemand een nieuwe reactie heeft gepost, maar een sticky blijft altijd bovenaan.

Ga bijvoorbeeld naar het onderdeel: "Oefeningen" wanneer je op de hoofdpagina bent, dan zie je:
Sticky: [Filmpje] De Basis Oefeningen voor Kracht & Massa ( 1 2 3 ... Laatste pagina)

Sticky: Oefeningen Gids ( 1 2 3 ... Laatste pagina)

Sticky: Manual of Structural Kinesiology (gratis pdf)

Sticky: EMG Studies: spiergroepen vs oefeningen ( 1 2 3 ... Laatste pagina)

Sticky: Verklarende woordenlijst A - Z ( 1 2 3 ... Laatste pagina)

Deze topics zijn dus de belangrijke, en zou je dus eerst even moeten bekijken vooraleer je vragen stelt. Veel vragen die je eventueel zou kunnen hebben, worden daar al beantwoord ;).

Bijzonder zeg, een halterbank die alleen verticaal kan :)

• Topic Starter Topic Starter
Haha shit ja kbedoel alleen horizontaal .... :p

---------- Post toegevoegd Sat 3 Dec 2011 om 17:23 ----------

Sticky's zijn onderwerpen die omdat ze zo belangrijk zijn, een plaatsje bovenaan krijgen. Normaal gaat je topic bovenaan staan als er net iemand een nieuwe reactie heeft gepost, maar een sticky blijft altijd bovenaan.

Ga bijvoorbeeld naar het onderdeel: "Oefeningen" wanneer je op de hoofdpagina bent, dan zie je:

Deze topics zijn dus de belangrijke, en zou je dus eerst even moeten bekijken vooraleer je vragen stelt. Veel vragen die je eventueel zou kunnen hebben, worden daar al beantwoord ;).

mercikes :D

Terug
Naar boven