AndroidHealthClinic

Oefeningen tijdens vakantie

jantje0

Novice
Waardering
0
Binnenkort op vakantie dus geen gewichten enz. bij mij, wie kent goede oefeningen (zonder enige hulpmiddelen te gebruiken, alleen je lichaam) om de vakantie door te kunnen komen?

Graag oefeningen voor:

- bovenbenen
- buik
- borsten
- triceps
- biceps

Alvast bedankt.

Voor borst denk ik aan push-ups met je voeten iets hoger dan je handen.
Triceps diamond push-ups.
Buik crunches/leg raises

*benen
squat, jump squat, pistol squat

*buik
planks, side planks

*borst
push ups + varianten

*triceps
bench dips

*rug
table pull ups

maar zoals ik al eerder zei.... eigenlijk vind ik dat vakantie er is om vakantie te houden ;)

- bovenbenen: Lunges, Bw squat. squat jumps.
- buik: Crunches, leg raises op de grond. Plank.
- borst: push ups. eventueel verhoogd.
- triceps: Diamond push ups.
- biceps: Chin ups.

vooral deze oefeningen drop-sets en supersets. Dan voel je hem wel, en toch eens wat anders

Zelf begin ik altijd graag een kwartier warm trekken.
Daarna setjes op een klein paardje.
Afronden met een stevige natte Strombad.

Waarom niet gewoon rusten in je vakantie? Of ga je langer weg?

weekje rust kan nooit kwaad ;)

gewoon weekje rust, heb je ook nodig op zijn tijd. desnoods trek je jezelf op en doe je wat pushups

bij me vorige schema deed ik om de 8 weken een weekje rust,

kan je lichaam een keertje relaxen (:

Hallo, zelf ga ik 7 weekjes backpacken door OZ en NZ. Maar ben eigenlijk net lekker bezig, is het dan een optie om een paar weken voordat ik weg ga te gaan cutten?

Hallo, zelf ga ik 7 weekjes backpacken door OZ en NZ. Maar ben eigenlijk net lekker bezig, is het dan een optie om een paar weken voordat ik weg ga te gaan cutten?

Toen ik vroeger een paar weken ging backpacken in Costa Rica en Venezuela deed ik maar drie zaken om in vorm te blijven: opdrukken, pullups als ik ergens iets vond om mij aan op te trekken, deepsquatts zonder gewicht. Als ik kon 2 keer per week en 6 reeksen. squatten en opdrukken veel reps omdat het anders te gemakkelijk is.

Thanks! Kijk vakantie is vakantie, maar een half uurtje per dag is snel gevonden.

Opdrukken towel flys optrekken situps squat met iemand op je rug? Zelfde met opdrukken, iemand op je rug laten druken en met pull ups iemand die je naar beneden trekt

Vier gewoon even lekker vakantie, daarna de draad weer oppakken.

Terug
Naar boven