XXL Nutrition

oestrogeen

• Topic Starter Topic Starter
hmm das wel ****ed up dan

hoe ik me toen voelde was gewoonweg bizar

normaal ben ik vrij rustig, maar daardoor voelde ik me agressiever en mijn hoofd was helderder als je begrijpt wat ik bedoel, geen negatieve gedachten echt super... maja goed het is het proberen waard denk ik

klinkt alsof je licht aangeschoten was:D

Weet niet waar je het over hebt, maar volgens mij begrijp je niet wat ik zeg!
Wat denk je dat ik met mijn tekst bedoel?
Jij zei een dokter mag geen dingen voorschrijven die misschien(of niet) werken.
Ik zeg daarop jawel een dokter doet dat wel.
Ik haalde gewoon 2 vbn aan.

Jij zei een dokter mag geen dingen voorschrijven die misschien(of niet) werken.
Ik zeg daarop jawel een dokter doet dat wel.
Ik haalde gewoon 2 vbn aan.

Kijk, dat dacht ik al en dat heb ik dus niet gezegd. Zal mezelf even quoten:

Een arts die soja voorschrijft? Denk het niet. Een arts mag niet eens een produkt voorschrijven waarvan geen/nauwelijks een bewezen werking is aangetoond zolang hij iets mag voorschrijven wat wel een bewezen werking heeft.

Zoals ik dus al zei: Een arts mag niet een produkt voorschrijven waarvan nog niet bewezen is dat het werkt terwijl hij weet dat er een gangbaar produkt is voor een aandoening met wel een bewezen werking. Dan gaat hij zijn boekje te buiten!
Wanneer je als arts soja voorschijft voor gyno i.p.v. nolvadex o.i.d. is hij onverantwoord bezig!!!

Artsen doen dit meer bij niet ernstige ziektes:acne, huidproblemen... Ja soja voorschrijven bij gyno zou wel erg dom zijn.
Maar de dokter maakt wel zelf de afweging en kiest soms ook gewoonweg voor een cremetje.
Die ook niet of weinig helpt.

ik heb zelf in m'n pubertijd ook vrij grote gyno gehad onder allbei de tepels, maar bij mij is het vanzelf weer weg gegaan ik ben nu 22 en ik denk dat het een jaartje of 3 geleden is dat ik het had, het heeft een jaartje geduurd en toen ging het ineens vrij snel weg. Maar m'n broer, die 3 jaar ouder is dan mij, heeft het nog steeds een klein beetje, best vreemd.

• Topic Starter Topic Starter
ik heb zelf in m'n pubertijd ook vrij grote gyno gehad onder allbei de tepels, maar bij mij is het vanzelf weer weg gegaan ik ben nu 22 en ik denk dat het een jaartje of 3 geleden is dat ik het had, het heeft een jaartje geduurd en toen ging het ineens vrij snel weg. Maar m'n broer, die 3 jaar ouder is dan mij, heeft het nog steeds een klein beetje, best vreemd.

et word idd wat minder met de gyno
alleen de puffy nipples lijken net zo te blijven dan wel niet erger.
ik ben nu zelf 19 dus wie weet.

ik vind het gewoon alleen zwaar vervelend als ik kleren wil kopen enzow.....zie je ee vet tof shirtje beetje strak maarja probeer ma ff en dan kom je pashokje uit en kijk je in de spiegel schaam je je zo dat je gelijk et pashokje weer in duikt. vink gewoon egt te k*t.

moet eerst 100 shirtjes passen voordat er 1 goed is waarbij je et niet zo erg ziet....

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven