AndroidHealthClinic

office 2007

Alien

Ripped Bodybuilder
Waardering
10
Na enkele updates van vista, werk mijn versie van word,office 2003 niet meer. Heb even overgeschakeld naar openoffice, maar dat is absolute crap. Dus heb ik office 2007 gedownload. Maar dat is zo onoverzichtelijk (ik heb het over word), de helft van de functies vind ik gewoon niet meer terug. Zoals simpel weg je huidige document afsluiten (maar word zelf niet). Is er een manier om terug de navigatiemenus van de vorige office te kiezen?

Download Classic Menu for Office 2007

Hier heb ik er eentje gevonden. Is wel een trial, misschien kan je hem via omwegen wel volledig vinden. Er is dus in office 2007 geen knop om alles terug op de oude interface te krijgen, maar met deze software moet het lukken.

• Topic Starter Topic Starter
helaas een trail, ik zal toch maar even verder doen zo

helaas zit er geen nederlandstalige spellingscontrole in deze office, kan ik thans wel gebruiken voor mijn eindwerk :p
Heb wat gegoogled en je zou via office2003 dit kunnen installeren, heb ik dit toch net verwijderd :(

Is even wennen office 2007. Ik werk ermee op mijn werk. Af en toe even zoeken, maar uiteindelijk vind ik alles wel terug.

hoe sluit je dan je huidige document zonder word volledig af te sluiten?

Volgens mij moet er ook rechts bovenaan een kruisje staan daarvoor en ook een kruis om volledig word af te sluiten. Maar kan het nu niet snel zien aangezien ik niet op mijn werk ben.

ja zoals in de vorige office, maar dat is niet het geval. Enkel een X voor heel word af te sluiten. Nu moet ik eerst een nieuw document open en dan mijn vorige sluiten, best onhandig.

Terug
Naar boven