vrounieluutje
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 456
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/Video.video.0.html?&kalender=1284034757&tx_ttnews[tt_news]=17474&cHash=c05cda8b64487a0d7c011ffe12c75331
tx

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/Video.video.0.html?&kalender=1284034757&tx_ttnews[tt_news]=17474&cHash=c05cda8b64487a0d7c011ffe12c75331

In de gym heb ik net zo'n r*tard als sterretje. Die r*tard vind het nodig om met iedereen te praten, door de gym schreeuwen. Ik snap niet waar ineens al die Hagenezen een probleem van maken. Alle jongeren daar komen voor zuipen en coïtus. En het maakt geen donder uit of je dan uit Leeuwarden of Breda komt of naar Lloret of Chersonissos gaat. Jongeren gaan op vakantie om los te gaan en nu doen die oudjes ineens of ze heilig zijn terwijl die vroeger ook gewoon elkaar af lagen te nken.
Ze/we/ik bedoelen ermee dat ze zich verschrikkelijk anders voordoen als dat ze daadwerkelijk zijn.
Hagenezen kennen Hagenezen zoals iedereen mensen kan kennen in eigen stad en daarom weten Hagenezen dus hoe ze in het echt zijn.
Het heeft er dus totaal niet mee te maken dat de oudjes vroeger hetzelfde deden als hun, het gaat er hier om dat ze zichzelf totaal belachelijk maken alleen maar omdat er een camera bij is.
Daardoor groeit hun ego verschrikkelijk en is het gewoon een dom zooitje bij elkaar.
Dus jouw post is eigenlijk nergens op gebaseerd, sorry.
Juist wel. Mijn post komt er op neer dat het niet uitmaakt waar je vandaan komt. Alle jongeren gaan hard los op zulke vakanties. De eerste aflevering gaat er nog braaf aan toe als ik het vergelijk met m'n eigen vakanties. En die oudere lui die zeuren dat het ordinair is. Het is ook ordinair, maar ik weet wel dat zij net zo waren toen ze jong waren. Ontkennen mag, maar geloven doe ik het niet.

Over een half uurtje is het weer brullen van het lachen!