XXL Nutrition

Nieuw Oh Oh Cherso!

Ik heb gisteren hun vertoning gezien op dwdd en schaamde me echt in hun plaats. En die 'barbie' :no:

Ik zie hier nog wel wat om te janken. :D

Hier nog wat foto's van haar. Lekker poppetje hoor
http://www.whitelinefirm.nl/node/202127

1btpym730xkb4docfgvd.gif

Ik snap niet waar ineens al die Hagenezen een probleem van maken. Alle jongeren daar komen voor zuipen en coïtus. En het maakt geen donder uit of je dan uit Leeuwarden of Breda komt of naar Lloret of Chersonissos gaat. Jongeren gaan op vakantie om los te gaan en nu doen die oudjes ineens of ze heilig zijn terwijl die vroeger ook gewoon elkaar af lagen te nken.

Laatst bewerkt:
Joker was geniaal bij DWDD. Hoe hij Matthijs voor lul zette. :roflol:

Joker lijkt me nog het meest relaxt van het stel:roflol: In de gym heb ik net zo'n r*tard als sterretje. Die r*tard vind het nodig om met iedereen te praten, door de gym schreeuwen.

Het ergste is dat ze voor de komende 10 jaar binnen zijn. Plaat opnemen, als promo op elk feest, cherso deel 2

Laatst bewerkt:
Ik snap niet waar ineens al die Hagenezen een probleem van maken. Alle jongeren daar komen voor zuipen en coïtus. En het maakt geen donder uit of je dan uit Leeuwarden of Breda komt of naar Lloret of Chersonissos gaat. Jongeren gaan op vakantie om los te gaan en nu doen die oudjes ineens of ze heilig zijn terwijl die vroeger ook gewoon elkaar af lagen te nken.

Ze/we/ik bedoelen ermee dat ze zich verschrikkelijk anders voordoen als dat ze daadwerkelijk zijn.
Hagenezen kennen Hagenezen zoals iedereen mensen kan kennen in eigen stad en daarom weten Hagenezen dus hoe ze in het echt zijn.
Het heeft er dus totaal niet mee te maken dat de oudjes vroeger hetzelfde deden als hun, het gaat er hier om dat ze zichzelf totaal belachelijk maken alleen maar omdat er een camera bij is.
Daardoor groeit hun ego verschrikkelijk en is het gewoon een dom zooitje bij elkaar.

Dus jouw post is eigenlijk nergens op gebaseerd, sorry.

Ze/we/ik bedoelen ermee dat ze zich verschrikkelijk anders voordoen als dat ze daadwerkelijk zijn.
Hagenezen kennen Hagenezen zoals iedereen mensen kan kennen in eigen stad en daarom weten Hagenezen dus hoe ze in het echt zijn.
Het heeft er dus totaal niet mee te maken dat de oudjes vroeger hetzelfde deden als hun, het gaat er hier om dat ze zichzelf totaal belachelijk maken alleen maar omdat er een camera bij is.
Daardoor groeit hun ego verschrikkelijk en is het gewoon een dom zooitje bij elkaar.

Dus jouw post is eigenlijk nergens op gebaseerd, sorry.

Juist wel. Mijn post komt er op neer dat het niet uitmaakt waar je vandaan komt. Alle jongeren gaan hard los op zulke vakanties. De eerste aflevering gaat er nog braaf aan toe als ik het vergelijk met m'n eigen vakanties. En die oudere lui die zeuren dat het ordinair is. Het is ook ordinair, maar ik weet wel dat zij net zo waren toen ze jong waren. Ontkennen mag, maar geloven doe ik het niet.

:pOver een half uurtje is het weer brullen van het lachen!

Hagenezen zijn gewoon mafketels.

Juist wel. Mijn post komt er op neer dat het niet uitmaakt waar je vandaan komt. Alle jongeren gaan hard los op zulke vakanties. De eerste aflevering gaat er nog braaf aan toe als ik het vergelijk met m'n eigen vakanties. En die oudere lui die zeuren dat het ordinair is. Het is ook ordinair, maar ik weet wel dat zij net zo waren toen ze jong waren. Ontkennen mag, maar geloven doe ik het niet.

Je post raakt totaal kant noch wal.
De ouderen hebben het erover hoe ze zichzelf en Den Haag zo voor schut zetten. Niemand heeft het over hun gedrag. Natuurlijk hebben ze zelf ook alles kapot gedoet en gedaan op vakantie, alleen konden hun zichzelf niet beter voor doen of hadden ze geen grootheids waanzin omdat er geen camera bij was.

Als voorbeeld, dan valt je kwartje over je posts misschien:

Vincent ken ik zelf, hij is keeper geweest bij een maat van me en andere collega's uit Den Haag en Rijswijk kennen hem. Ik weet nog van toen hij op de gym trainde waar ik ben begonnen, dat hij hetzelfde eruit zag als nu en erg stilletjes was. Die maat van me die voetbalt nu en daar is hij keeper. Het is daar een grote kneus en een beetje het buiten beentje, collega's kennen hem van uit de buurt en zeggen ook dat het een eikel is. Gewoon persoonlijke conclusies over die gozer. Camera erbij en hij is overal de man.
De sniper (iedereen zegt dat hij nooit die bijnaam heeft gehad en die gewoon ter plekke heeft verzonnen voor dat programma) is een raar mannetje die ineens heel erg haags praat, te erg trouwens, en opeens zeer gevat en een stoere bink.

Barbie:
Als je op tv al zegt dat je alleen maar frikadellen en kroketten en patat gaat eten omdat je dat eten van daar niet lust, oh maar ik lust ook geen vlees.
Okee, erg domme opmerking, sinds wanneer is een frikadel of kroket geen vlees?
Je komt op tv en wat zeg je? Dat je als eerste gaat nken als je daar aankomt. :rolleyes:
Nee ze is niet zo makkelijk te versieren hoor, mmm eigenlijk wel, een paar lieve woordjes en ze is wel ingepakt eigenlijk. Ze is namelijk best wel een sletje.

Matsoe Matsoe:
Komt uit Zoetermeer, is geen Den Haag. Geen Den Haag, geen deelgemeente oid, is geen Hagenees.

Sterretje:
Zie gozer, geen uitleg verschuldigd denk ik zo.

Little princess:
Had beter Beatrix kunnen heten ofzo. Ze is echt een prinses of koningin... Ja...

Zie dus dat het hier niet gaat om hoe ze zich gedragen, maar om hoe ze zich voordoen op de tv. Daar heeft iedereen het over, niet om wat ze doen op vakantie. Dàt doet iedereen daar idd.

Nogmaals, jouw post slaat hiermee kant noch wal.

---------- Toegevoegd om 20:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:11 ----------

:pOver een half uurtje is het weer brullen van het lachen!

?
Programmering niet gevolgd?
Half 10 zei ik paar posts geleden nog.
Was net als reclame op RTL 5.

'Oh oh Cherso' 21.35u op RTL 5'

net eerste aflevering gezien, damn die bibi, the things i would do to her... :p

gaat ie weer.

Bibi is dom, klein maar fukn lekker.
Elize is leuk voor een keertje stoeien.

die bibi is wel nice :D

hahahah die matsoe matsoe ' ik heb gewoon geen diploma's johh ":D

Laatst bewerkt:
Hahahaha ik vind matsoe matsoe eigenlijk stiekum wel echt een baas.

moet je ruiken xD

Moet je ruiken :roflol:

Wat een afgang... Ik ga slapen vol schaamte!

AHahah wat een programma man. :D

alleen wel korte afleveringen zeg.

Terug
Naar boven