jinkazama1
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 391
Maar ik wel
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

of
wa blief
dikke kans dat ze de helft niet verstaan maar zal wel ondertiteling zijn
de belgen zijn ook weer blij denk
De belevenissen van Barbie, Jokertje, Matsoe Matsoe, Sterretje, Little Princess, Sniper, Elize en Kaboutertje zijn straks ook bij onze Zuiderburen te zien nu de televisiehit Oh Oh Cherso is aangekocht door de Vlaamse zender VTM.
"Het is fantastisch om te zien hoe nu ook de Belgen kunnen kennis maken met de sympathieke Hagenezen die heel Nederland al in hun hart heeft gesloten”, vertelt Sander Emmering, managing director bij producent Eyeworks.
Ook Remko van Westeloo, programmadirecteur van RTL5 kan niet wachten tot het zover is: "We kijken nu al uit naar de reacties in België."

Als ik uit Belgie kwam en ik zag dat programma, (met de wetenschap dat dat stel door de Nederlanders in hun harten worden gesloten) dan zou ik geen enkele post van een Nederlander meer serieus nemen.Ik ben belg en volg het, versta niet alles (vooral dan joker die binnensmonds mompelt) maar toch de grote lijnen.

Foto´s van little princes
http://www.imagebam.com/gallery/ocokrrdfdkunzjcsrv63teavy59bha55
Srry voor de pic.

amai was me nooit opgevallen dat ze zo dik was. Als zij is on top gaat verplettert ze snipers 'athletische' lichaam![]()
Die foto's waren van een paar jaar terug, ze is volgensmij nu wat smaller.
Klopt.. Maar ze blijft een enge griet.. Daarmee bedoel ik dus dat gezicht van haar wat ze trekt. Daar straalt wat van af waarvan ik denk van nee.. Blijf ik liever 100 meter vandaan.
tja.........Dan zal ik er maar een hap uit nemen

Klopt.. Maar ze blijft een enge griet.. Daarmee bedoel ik dus dat gezicht van haar wat ze trekt. Daar straalt wat van af waarvan ik denk van nee.. Blijf ik liever 100 meter vandaan.

barbie hard in der kontje !!!!!!!
alleen ze houdt niet van vlees![]()