AndroidHealthClinic

Nieuw Oh Oh Cherso!

Nee die barbie echt, ik vind haar afstotelijk. Valt me van je tegen LiL Priest.

Jammer dat Bibi op kleine ventjes valt i.p.v. gespierde BB'ers zoals... ik bijv. :)

deze keer vallen we op andere dames, want ik vind bibi echt wel 1 van de mindere, die griet valt alleen op jongetjes. wij echte mannen komen niet eens in beeld.

deze keer vallen we op andere dames, want ik vind bibi echt wel 1 van de mindere, die griet valt alleen op jongetjes. wij echte mannen komen niet eens in beeld.

Misschien maak ik nog kans als ik drie maanden niet eet! :) Ben dikke ecto van nature.

goh heb net afl 7 bekeken, vind die mansoe eigenlijk best irritant lijkt wel of die 24/7 stoned is, wat een slome zak is dat zeg als je een gesprek met die heb val je zo in slaap.

en wat een kerel is die joker toch, volgens mij realiseert die niet echt goed dat die heel wat k*tjes nat maakt :D

---------- Toegevoegd om 00:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:03 ----------

Misschien maak ik nog kans als ik drie maanden niet eet! :) Ben dikke ecto van nature.

ze valt op baby face he :rolleyes:

Misschien wel. :)

Ze is in ieder geval 4 maanden ouder dan ik! Dus ik maak nog kans. :D

19 toch???

nou voor je geile boys

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

19 is altijd wel een geile leeftijd :D

maar nee die bibi doet het niet echt voor me, alhoewel geen enkele dame in cherso doet het voor me maar ik zou barbie er niet eruit trappen ze heeft wel wat geils over der.

lekker dom maar komt gewoon geil over alsof ze elke moment van de dag klaar is om een paar uur achter mekaar van bil te gaan

lollermanz.jpg

19 is altijd wel een geile leeftijd :D

maar nee die bibi doet het niet echt voor me, alhoewel geen enkele dame in cherso doet het voor me maar ik zou barbie er niet eruit trappen ze heeft wel wat geils over der.

lekker dom maar komt gewoon geil over alsof ze elke moment van de dag klaar is om een paar uur achter mekaar van bil te gaan

Ben je on ofzo :roflol:

ben het met lil priest eens barbie heeft iets
als ik haar zie wil ik gelijk neuke en ja ik ben wel on hahaha:D
maar bibi is gewoon lekker als vriedin
barbie als coïtus beest

Barbie is idd lekkah en vooral een sweety! Gewoon haar zelf en what you see is what you get. En daarbij, ik moet vreselijk om haar opmerkingen lachen.

Je kunt zeggen wat je wilt van Barbie, maar ze is wel zo zorgzaam als de pest. Heeft het huis al 3x uitgemest en brengt ontbijtjes. Ideaal echtgenote-materiaal dacht ik zo. Alleen jammer dat ze waarschijnlijk al door minimaal 100 gasten is uitgewoond.

Je kunt zeggen wat je wilt van Barbie, maar ze is wel zo zorgzaam als de pest. Heeft het huis al 3x uitgemest en brengt ontbijtjes. Ideaal echtgenote-materiaal dacht ik zo. Alleen jammer dat ze waarschijnlijk al door minimaal 100 gasten is uitgewoond.

Kleinigheidjes hou je toch!

Ze valt in ieder geval op het type bodybuilder:D

Barbie valt op klootviolen, kale kop met anabolen.

... LiL Priest :eek:

Barbie valt op klootviolen, kale kop met anabolen.

... LiL Priest :eek:

:roflol:

echt barbie is niet girlfriend material is gewoon hete harde lekkere coïtus material dat sochtends een ontbijtje brengt na een lange nacht alleen maar pompen die dan dat ontbijtje in een sexy outfit komt brengen om vervolgens nog een keer harde coïtus te hebben

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven