Fitness Seller

Nieuw Oh Oh Cherso!

Toch zou ik die elize ook hard geven :D:D

Zit ik godmondeju gewoon even een biertje te drinken in de kroeg om de hoek, staan Jokertje en Barbie en gevolg naast me. Kwamen even gezellig Oh Oh Cherso kijken.
Types van het niveau gezakt voor mijn cito toest.

Ik hoorde gister dat die Sniper bij de Men at Work in de stad DH werkt, toevallig moet ik daar straks in de buurt zijn, misschien ff langswippen vandaag :D

Ik hoorde gister dat die Sniper bij de Men at Work in de stad DH werkt, toevallig moet ik daar straks in de buurt zijn, misschien ff langswippen vandaag :D

ga gelijk in me tank toppie daar naartoe en laat ik de gun show zien met die arrogante k*t smoel van em

kwaliteitstelevisie

oh oh Barbie krijgt hem van achter.

http://www.youtube.com/watch?v=UD5UlbwRaXc

Tracklist:

01 Chicago - Hard to say im sorry (Dani L Mebius & Billy the Klit Dirty House remix)
02 Stromae - Alorse on Danse (Vati Ginzalez "now we dance" Dirty House remix)
03 Chaka Khan - Aint nobody (Kid Kaio Dirty House remix)
04 Bodyrox - Yeah Yeah (Chaosz 2010 bootleg)
05 Luke Howard - Hi life (Chaosz 2010 bootleg)
06 Critical Mass - Burning Love (R3hab remix)
07 Chuckie - Let the bass kick (Silvio Ecomo mix)
08 Chuckie - Let the bass kick (Headhunterz remix)

ik zag gister bibi en elize lopen, vond het maar tegenvallen eigenlijk... kwamen echt heel erg jong over

---------- Toegevoegd om 13:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:11 ----------

wat een extreem verlept zooitje trouwens dat optreden :roflol:

ik zag gister bibi en elize lopen, vond het maar tegenvallen eigenlijk... kwamen echt heel erg jong over

---------- Toegevoegd om 13:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:11 ----------

Ze zijn dan ook 18 ofzo...

Daar betaal je dan 10k voor :roflol:

Hoe hard waren ze van jou onder de indruk denk je?

[Link niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven