XXL Nutrition

Nieuw Oh Oh Cherso!

ik heb de laatste 4 afleveringen al niet meer gezien, is het nog steeds beetje leuk of is spanning er nou wel vanaf?

Spanning is er nooit echt op geweest.

jawel man toen matsoe matsoe gebeld werd door zn zusje stond ik echt te trillen man zo spannend :popcorn2:

Nou die snaipert gaat wel 'knokken' in de volgende aflevering..
Zal wel bij een paar woorden blijven en misschien een klap maar geen full out MMA wedstrijd lijkt me zo.

Nou die snaipert gaat wel 'knokken' in de volgende aflevering..
Zal wel bij een paar woorden blijven en misschien een klap maar geen full out MMA wedstrijd lijkt me zo.

Zal wel meer het formaat zijn van "Houw me teguh jonguh! Hou me teguh!" en dan snel achter Tony gaan staan.

De grap zal al wel gevallen zijn maar eeh. Is dit toevallig onze legendarische sniperx?
Wel oppassen voor die gast en ze spieren. Lijkt me een linke kerel...

Laatst bewerkt:
snipert gaat echt niet matten... als je goed kijkt, aan het einde zie je hem uithalen in de lucht. Mogelijk inderdaad een echte newkids actie zoals Rogaran al zei.

Volgend jaar komt er een sneeuw-editie. Ze gaan naar Oostenrijk.

is het er vandaag niet op:?

gaan ze nog matten of?

Oh Oh Cherso op TV!!!

De grap zal al wel gevallen zijn maar eeh. Is dit toevallig onze legendarische sniperx?
Wel oppassen voor die gast en ze spieren. Lijkt me een linke kerel...

Grappig, maar ik ben zeker sniperx niet.
Even een kleine vergelijking:

sniperx:
2e3vax5.jpg

ikzelf:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

je bent overigens wel de eerste die de grap maakt.

volgens mij had hij het niet over jou marienusz, maar over sniper (vincent) uit Oh oh cherso.

Oja wel humor dat hoe verder die kerel van Sniper vandaan liep hoe aggressiever en stoerder sniper werd :roflol:

tot hij hem uit eindelijk niet meer zag en deed alsof Jokertje en sterretje hem tegen moesten houden

gevaarlijke kerel

volgens mij had hij het niet over jou marienusz, maar over sniper (vincent) uit Oh oh cherso.

Oja wel humor dat hoe verder die kerel van Sniper vandaan liep hoe aggressiever en stoerder sniper werd :roflol:

tot hij hem uit eindelijk niet meer zag en deed alsof Jokertje en sterretje hem tegen moesten houden

gevaarlijke kerel

ik heb vandaag helemaal geen gevecht gezien toennet:S

Sniper is alleen praatjes, kun je toch aan alles merken :P

Terug
Naar boven