- Waardering
- 1.623
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
hmm

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

jawel man toen matsoe matsoe gebeld werd door zn zusje stond ik echt te trillen man zo spannend![]()
Nou die snaipert gaat wel 'knokken' in de volgende aflevering..
Zal wel bij een paar woorden blijven en misschien een klap maar geen full out MMA wedstrijd lijkt me zo.
ik heb de laatste 4 afleveringen al niet meer gezien, is het nog steeds beetje leuk of is spanning er nou wel vanaf?
jawel man toen matsoe matsoe gebeld werd door zn zusje stond ik echt te trillen man zo spannend![]()

grappig, dat met dat bellen was in de voorlaatste aflevering![]()

De grap zal al wel gevallen zijn maar eeh. Is dit toevallig onze legendarische sniperx?
Wel oppassen voor die gast en ze spieren. Lijkt me een linke kerel...

De grap zal al wel gevallen zijn maar eeh. Is dit toevallig onze legendarische sniperx?
Wel oppassen voor die gast en ze spieren. Lijkt me een linke kerel...

volgens mij had hij het niet over jou marienusz, maar over sniper (vincent) uit Oh oh cherso.
Oja wel humor dat hoe verder die kerel van Sniper vandaan liep hoe aggressiever en stoerder sniper werd
tot hij hem uit eindelijk niet meer zag en deed alsof Jokertje en sterretje hem tegen moesten houden
gevaarlijke kerel
ik heb vandaag helemaal geen gevecht gezien toennet:S