MuscleMeat

Nieuw Oh Oh Cherso!

als ik zo trugkijk op cherso is het allemaal maar soft, weet zeker als ik met mn vriende daar waren,er veel meer aan was:P

Grappig, maar ik ben zeker sniperx niet.
Even een kleine vergelijking:

sniperx:
2e3vax5.jpg

ikzelf:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

je bent overigens wel de eerste die de grap maakt.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

volgend jaar nog ff een aflevering in de sneeuw kijken en dan is de hype weer voorbij. kunnen we ons weer druk maken over wat anders :D

uiteindelijk schijt programma

topic mag dicht:o

Ach, het flamen op het programma is wat het denk ik zo populair maakt, mensen die doen alsof ze wat zijn maar niks voorstellen, dat houdt mensen aan de buis gekluisterd, om maar te blijven bewijzen dat zij eigenlijk nog veel stoerder zijn.

---------- Toegevoegd om 22:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:19 ----------

Haha jezus 23 gasten, het moet niet gekker worden.

kan iemand de aflevering posten? ik kan het niet zien ivm vage plug in van silverlight error ,,... bullshit van niks, kon eerder normaal kijken..

Kan ik aflevering 10 ergens kijken? Hoop dat sniper een klap krijgt

In andere browser proberen, Silverlight gaat vaak niet goed met Chrome bv

Hmm.. is inderdaad een matige serie als je het zo terug ziet. Al moet ik zeggen dat ik jokertje wel echt een held ben gaan vinden, terwijl hij in het begin juist een kneusje leuk.

Ik had dat probleem ook vanavond met silverlight. Helaas vallen er geen klappen en is het gewoon weer wat sterke praat. Heb nu alle 10 de afleveringen gekeken, maar kan alleen gewoon zeggen dat als je wat tijd over hebt en extreem domme mensen onzin wil zien uitkramen dat het een mogelijkheid is om je tijd te besteden

blij dat ik voortijdig gestopt ben met kijken, het werd in het begin al elke week hetzelfde.

Omdat ik bijvoorbeeld hem ook bij dwdd heb gezien, en hij was de enige die zich niet gemaakt als een staatsmongool ging gedragen (hoi 'sterretje').
Zo heeft hij gewoon nog zijn baantje als vakkenvuller, en hij gaf ook niet allemaal ranzige en coïtusistische antwoorden op de provocerende tafelheren.

Oftewel, een echte held, hij is gewoon zichzelf gebleven.

De eerste afleveringen vond ik het episch genieten, daarna gaat het wel een beetje als een kaarsje uit. Hoopte nog op een climax met een mooie matpartij, maar die vuistslag was helaas op zo'n apparaat.

Omdat ik bijvoorbeeld hem ook bij dwdd heb gezien, en hij was de enige die zich niet gemaakt als een staatsmongool ging gedragen (hoi 'sterretje').
Zo heeft hij gewoon nog zijn baantje als vakkenvuller, en hij gaf ook niet allemaal ranzige en coïtusistische antwoorden op de provocerende tafelheren.

Oftewel, een echte held, hij is gewoon zichzelf gebleven.

:roflol: die gasten hebben daar in 3 weken gewoon bijna niks gescoord (jokertje zelfs 0?) Toch te schandalig voor woorden en de vrouwen hebben zelfs niemand gehad... heel dat programma slaat gewoon nergens op

agja zo gaat dat he met die knullen.

Terug
Naar boven