XXL Nutrition

Nieuw Oh Oh Cherso!

Omdat ik bijvoorbeeld hem ook bij dwdd heb gezien, en hij was de enige die zich niet gemaakt als een staatsmongool ging gedragen (hoi 'sterretje').
Zo heeft hij gewoon nog zijn baantje als vakkenvuller, en hij gaf ook niet allemaal ranzige en coïtusistische antwoorden op de provocerende tafelheren.

Oftewel, een echte held, hij is gewoon zichzelf gebleven.

:roflol: ondanks het grote succes van oh oh cherso is hij toch zichzelf gebleven:roflol:

:roflol: die gasten hebben daar in 3 weken gewoon bijna niks gescoord (jokertje zelfs 0?) Toch te schandalig voor woorden en de vrouwen hebben zelfs niemand gehad... heel dat programma slaat gewoon nergens op
dat viel mij ook op, in het begin grote praatjes van hoeveel chickies ze zouden regelen en alles, en uiteindelijk komen ze niet verder dan wat nummers.
hetzelfde met die pool party, het zou een groot feest worden en uiteindelijk komt er niemand opdagen! :roflol:

Ze hadden een God zoals mij moeten volgen op Chersonissos. Met wat massa en de goddelijke kwaliteiten van mij heb je echt binnen no-time chicks te pakken op Chersonissos kan ik je verzekeren.

Ze hadden een God zoals mij moeten volgen op Chersonissos. Met wat massa en de goddelijke kwaliteiten van mij heb je echt binnen no-time chicks te pakken op Chersonissos kan ik je verzekeren.

vraag of je mee mag na de winter editie?

niet zo goed als jersey shore maar wel lachen

Nu op rtl 5 reunie

Haha wat is die Tony toch een sukkel, ik voel gewoon plaatsvervangende schaamte als hij begint te praten.

Echt een trieste bedoeling, je had op youtube ook een filmpje. Deze:
tp://ube.com/watch?v=REjjXvcKfI8[/url]

"deze had arie koomen al in ze ouderjaarsconference van 2 jaar geleden ofzo"

Erg orgineel :o

Wanneer begint Jersey Shore :treuren:

vinden zichzelf wel erg stoer. kijk mij nou..:rolleyes:

niet zo goed als jersey shore maar wel lachen

Heb onlangs eens een aflevering van dat Jersey Shore bekeken maar ik begrijp werkelijk waar niet waarom het leuk is om te kijken naar de Amerikaanse versie van leeghoofdige vmbo mong*len die enkel bezig zijn met uiterlijk vertoon en ander apenrots gedrag. Storend dat er ook hele volksstammen zijn die hier zonder zich te ergeren naar kunnen kijken, gewoon ter ontspanning. We zijn in verval zeg ik je nogmaals. Met dit soort dingen was de jeugd onder Het Romeinse Rijk ook bezig vlak voordat ze ten onder gingen.

Heb onlangs eens een aflevering van dat Jersey Shore bekeken maar ik begrijp werkelijk waar niet waarom het leuk is om te kijken naar de Amerikaanse versie van leeghoofdige vmbo mong*len die enkel bezig zijn met uiterlijk vertoon en ander apenrots gedrag. Storend dat er ook hele volksstammen zijn die hier zonder zich te ergeren naar kunnen kijken, gewoon ter ontspanning. We zijn in verval zeg ik je nogmaals. Met dit soort dingen was de jeugd onder Het Romeinse Rijk ook bezig vlak voordat ze ten onder gingen.

klaas...zou het niet beter voor je gezondheid zijn als je op een onbewoond eiland gaat wonen zonder tv/ computer (lees: waar VMBO mong*len langs komen) waar je je aan kan storen? :D

:roflol: Geniaal. Ik zal aan je denken wanneer het einde der tijden arriveert.

ghehehe
is gewoon lachen man hoe ze zich kleden gedragen etc is echt belachelijk

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.117

Socrates klaagde destijds al dat de jeugd ongemotiveerd was, niet luisterde naar de ouders, lui waren. Hij voorspelde iets soortgelijks. Toch is het nog niet uitgekomen en dat zal ook niet gebeuren want oudere generaties zullen altijd klagen over de jongere, of dat nou rechtvaardig is of niet.

Blijkt maar weer dat jij bij die zeikende meute hoort. Iemand die waarschijnlijk ook scheldend naar buiten komt wanneer weer zo'n belhamel een bal in je tuin heeft getrapt en je mooie viooltjes van 2,50 heeft geplet.

Het is me wat.

Priceless klaas:D

Socrates klaagde destijds al dat de jeugd ongemotiveerd was, niet luisterde naar de ouders, lui waren. Hij voorspelde iets soortgelijks. Toch is het nog niet uitgekomen en dat zal ook niet gebeuren want oudere generaties zullen altijd klagen over de jongere, of dat nou rechtvaardig is of niet.

Ja, die Grieken staan nog steeds aan de top van de wereld, of niet "Krakatoa".

Terug
Naar boven