Fitness Seller

Nieuw Oh Oh Cherso!

Dit is mijn levenswerk, "Krakatoa". Naïef misschien maar ik geloof in zelfreinigend vermogen met de juiste stimulatie.

mad klaaswits is mad

Dit topic gaat toch over Oh Oh Cherso?
Misschien een apart topic over de immer politiek correcte Klaaswitz?
Trouwens Klaaswitz train jij ook of dat niet?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.124
Dit is mijn levenswerk, "Krakatoa". Naïef misschien maar ik geloof in zelfreinigend vermogen met de juiste stimulatie.

Je "levenswerk" vervuilt mijn topic ;) Het niveau hier dient laag gehouden te worden.

Waarom ga je geen vrijwilligerswerk in de verslavingszorg o.i.d. doen? Echt een verschil maken, want de tijd die je hier kwijt bent kun je toch zeker wel nuttiger besteden?

Je "levenswerk" vervuilt mijn topic ;) Het niveau hier dient laag gehouden te worden.

Waarom ga je geen vrijwilligerswerk in de verslavingszorg o.i.d. doen? Echt een verschil maken, want de tijd die je hier kwijt bent kun je toch zeker wel nuttiger besteden?

Gebruik dit.

wgp45h.jpg

Het eerste wat ik dacht nadat die Gerriele opkwam. Dat is een omgebouwde vent. Gerriele -> Gerrit, 1.90, mannenkop en een mannenstem. De hele cast lag op de grond van het lachen toen zij opkwam maar ik snapte niet goed waarom en Matsoe Matsoe vroeg aan Sterretje of hij alsnog een relatie was begonnen als hij alles over kon doen en hij zegt nee.

Ik zeg shemale-alert.

Die cast vond het blijkbaar gewoon dermate leuk dat zij er was, terwijl Tony al die 'erge' dingen zei, dat ze daarom maar gingen liggen.

Heb onlangs eens een aflevering van dat Jersey Shore bekeken maar ik begrijp werkelijk waar niet waarom het leuk is om te kijken naar de Amerikaanse versie van leeghoofdige vmbo mong*len die enkel bezig zijn met uiterlijk vertoon en ander apenrots gedrag. Storend dat er ook hele volksstammen zijn die hier zonder zich te ergeren naar kunnen kijken, gewoon ter ontspanning. We zijn in verval zeg ik je nogmaals. Met dit soort dingen was de jeugd onder Het Romeinse Rijk ook bezig vlak voordat ze ten onder gingen.

prachtig, prachtig verwoord :D mijn karma krijg je wel. Dat wel!

Die cast vond het blijkbaar gewoon dermate leuk dat zij er was, terwijl Tony al die 'erge' dingen zei, dat ze daarom maar gingen liggen.

Haha ja zo dacht ik eerst ook, maar de combinatie van uiterlijk/reactie/het niet over willen doen roept bij mij vraagtekens op. Het zou me in elk geval niks verbazen:D.

Ze had wel 'n beetje 'n forse neus ook.

Internetheld Klaas mag dan wel een zeiksnor zijn en geilen op het kapen van topics waarmee hij alle aandacht opeist en 's avonds met een grijns op zijn gelaat vreedzaam in slaap valt, maar hij heeft wel een punt.

Internetheld Klaas mag dan wel een zeiksnor zijn en geilen op het kapen van topics waarmee hij alle aandacht opeist en 's avonds met een grijns op zijn gelaat vreedzaam in slaap valt, maar hij heeft wel een punt.

Ademt hij dan door zijn mond ??

Het eerste wat ik dacht nadat die Gerriele opkwam. Dat is een omgebouwde vent. Gerriele -> Gerrit, 1.90, mannenkop en een mannenstem. De hele cast lag op de grond van het lachen toen zij opkwam maar ik snapte niet goed waarom en Matsoe Matsoe vroeg aan Sterretje of hij alsnog een relatie was begonnen als hij alles over kon doen en hij zegt nee.

Ik zeg shemale-alert.

Dat klinkt erg aannemelijk!
Ik vond hun reacties ook al zo raar!
Zou wel epic zijn!

Gisteren matsoe matsoe een hand gegeven en gezegd dat hij de enige relaxte is in heel die serie :roflol:

Sniper was toch ook bij take me out geweest? Iemand een link?

nee man

Terug
Naar boven