XXL Nutrition

Okee, Gers Pardoel is nu een hype?

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag al op 3 miljoen views....

Goed wil ik het niet noemen.. maar grappig nummertje, vind het wel leuk

Klinkt wel grappig, maar geen punchlines of dingen waar je over na moet denken.

Gers is wel geinig, slimme zet zo een hype commercieel k*t nummer.
KASSA B*TCHES.

Ali B heeft ook zulke k*t nummers gemaakt maar ook flinke centen erbij. rappers als adje,hef,kempi etc. zullen lang niet zoveel geld maken als Ali "knuffel Marokkaan" B

Gers ft sef - Bagagedrager is ook wel lekker deuntje

Over een (half) jaar horen we niks meer van die knul. Geen liefhebber van rap maar toch kan ik zijn nummers wel waarderen.

Wacht maar tot de nieuwe plaat van Lange Frans uitkomt. Instant nummer 1 hit. Ik weet het zeker.

Schijt nummer! blijft ook nog eens als een tumor (kwaadaardig) in je kop zitten. Word echt zwaar agressief telkens ik dit nummer hoor of als ik zo'n simpele ziel dit mee hoor neurieen.............K*t muziek, ongeinspireerde bagger!

5 miljoen youtube kliks voor 'Neem me mee' vanaf vanavond.......

Gers maakt iedereen stuk momenteel

5 miljoen youtube kliks voor 'Neem me mee' vanaf vanavond.......

Gers maakt iedereen stuk momenteel

Zo zie je maar wat voor invloed marketing en promotie heeft, hij werd als het ware gelanceert. High rotation play op populaire radio- en muziekzenders en de platenmaatschappij koopt de eerste 10.000 singles op om het nummer hoog de hitlijsten in te pushen zodat men denkt dat het goede muziek is.

Walgelijk

Zo zie je maar wat voor invloed marketing en promotie heeft, hij werd als het ware gelanceert. High rotation play op populaire radio- en muziekzenders en de platenmaatschappij koopt de eerste 10.000 singles op om het nummer hoog de hitlijsten in te pushen zodat men denkt dat het goede muziek is.

Walgelijk

Onzin

De grootste hit van Nederland in 2011 (met 6,3 miljoen youtube views) kreeg nauwelijks airplay hoor op de radio of tv. Ook kwam de plaat nooit uit.

Wél zat Gers Pardoel al in dit project:

http://www.youtube.com/watch?v=MOLvplhFCoI

homoooo muziek (vind ik)

no offence.

ik zit in een klas,
met jan en bas.
Ik rijm slechter dan dat ik toen las.
Mijn ouders zijn helaas in '45 ontkomen aan het gas.
Mijn moeder scheet mij uit door haar ischias

En een tophit in Nederland.

Terug
Naar boven