AndroidHealthClinic

Older not wiser

EricR

Superior Athlete
20 jaar lid
10.000 berichten 50.000 berichten
Waardering
2.672
Lengte
1m79
Massa
96kg
Vetpercentage
21%
Na 10 jaar zo goed als niks gedaan te hebben eind 2024 het trainen weer opgepakt.

Richt me nu vooral op compounds en korte trainingen ivm druk privé en werkschema.

Eerste maanden waren logischerwijs stroef maar in de loop van vorig jaar kwam mijn oude vorm aardig terug.

Trainingen bestaan vooral uit wat HEX Dls, squats, dumbell presses of unilateral bench, dumbell curls en farmer walks.

Bench nooit super zwaar getraind en heeft ook geen prio.

Op de squat inmiddels 150kg max maar zou wel meer kunnen. 3x 140kg gaat nog soepel.

HEX dl op 185kg. Sets met 160-170kg

Dumbell presses 6*35kg. Unilateral press 6*110kg.

Dumbell curls 6*22.5kg

Farmer walks 30m met 2 *40kg dumbells

Body stats. 180cm, 99kg, 22%

Ben niet specifiek bezig om te cutten. Meestal lukt het wel om in de zomer leaner te zijn.

Doel voor de HEX Dl is 200kg dit jaar.
Squat 170kg

Rest geen doelen ook al zou die dumbell curl op den duur wel naar 6*25kg kunnen

Welkom terug!

Welkom terug!
Gewoon lekker trainen bijhouden is ook lekker!
Succes weer. 💪

• Topic Starter Topic Starter
Oh en nog steeds vegetariër. Tijd ook vegan geweest maar al jaren weer ei en kaas in mijn dieet. Eiwit inname over het algemeen vrij laag, nooit een belemmering geweest voor gains of kracht.

Heeeee, istieweer!

Goed je hier weer te zien en te lezen dat je weer traint. Ik ben zelf een ruim jaar weer bezig na een tijd lang helemaal niet trainen. Lekker he voelt dat....

• Topic Starter Topic Starter
Goed je hier weer te zien en te lezen dat je weer traint. Ik ben zelf een ruim jaar weer bezig na een tijd lang helemaal niet trainen. Lekker he voelt dat....
Zeker, als de kilo's dan weer omhoog gaan nog beter natuurlijk. Qua squat gelijk aan vroeger en DL moet ik wel voorbij mijn oude pr kunnen.

Spiergeheugen na zoveel jaar had ik niet verwacht en leeftijd speelt nog geen grote rol

Terug
Naar boven