Fitness Seller

Olympia 09 backstage foto's

Bezoekers in dit topic

Maar je staat op, je trekt je jas uit en je loopt nog een stukkie naar het podium moet nog ff wachten en dan ga je op. Dan is je bloed toch weer teruggetrokken? Of zie ik het verkeerd?
Schijnt mee te vallen denk ik:D. Mijn begeleider vertelde dat tegen mij bij mijn eigen eerste wedstrijd. Ik zelf weet het niet zo of het echt veel helpt.
 
Bij mij was het omdat als je staat er op een gegeven moment bijna kramp uitbreekt in je kuiten en benen omhoog kun je ze pas echt lekker ontspannen.
 
Bij mij was het omdat als je staat er op een gegeven moment bijna kramp uitbreekt in je kuiten en benen omhoog kun je ze pas echt lekker ontspannen.
Ik meende dat jij zelfs nog enkele setjes squats voordat je het podium op moest of niet? 2007 YBF dan tenminste:D
 
backstage pics zijn altijd vet om te zien
 
Tja dat moet ook goed zitten... stel dat het scheef ligt, lig je er alsnog uit :D

Dat was me nog niet eens opgevallen :roflol: ik werd afgeleid door dat kindje in z'n buik. Hier nog wat foto's die me opvielen voor de mensen die geen zin hebben ze allemaal door te bladeren ^^

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
zij waren ook zwanger :rolleyes: niks over de prestatie van die gasten maar ik vind die buiken echt afschuwelijk.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Je zou bijna medelijden krijgen met die arme vent :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Zei daar iemand superdude? :P Schitterend, wat een beest van een fysiek ook

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ze hadden hem wel een paar passen naar voren mogen zetten, ziet er ook maar semi-sneu uit zo :rolleyes:
 
Lol Branch Warren zijn grote broer staat naast hem :hahaha:
 
ik wel westerd mje doen u kan ik inscrfijn
 
Dit is het incest neefje van Luppie denk ik, of een nageboorte daarvan. Leer spellen of lik ballen!
 
:eek:zo die 2e foto, dat wijf
 
De tering, wat een fysiek.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Wel weer toch een gay pose ondanks zn brute fysiek. Dunno, maar die gast doet 't er soms gewoon om.
 
Back
Naar boven