AndroidHealthClinic

Om schijtziek van te worden

Linke Greetje

Ripped Bodybuilder
Waardering
539
Lengte
1m76
Massa
74kg
Hallo luitjes,

Hoe zit het met jullie leefomgeving?
Wat vinden die ervan dat je zo fanatiek aan het trainen bent?
Ik krijg continu commentaar bah.. nee je moet niet te veel spieren krijgen want dat is niet mooi
Straks ben je zo'n halve kerel etc etc.. 3x in de week sporten? flauwekul dat heb jij niet nodig!:mad:
Ik voel me er goed bij en ga echt niet minderen maar een beetje meer interesse was wel prettig geweest.
Dat is denk ik ook wel de grootste reden dat ik op dbb zit, allemaal het zelfde doel....sterker, gespierder worden.
Soms grrrrr om schijtziek van te worden, ben ik de enige met dit gezeik?:o

Greetz linke moi

Ja ken 't, meis...
Mijn vriendinnen zeggen 't ook altijd tegen me: Niet teveel trainen joh, dan wordt je straks zo'n halve kerel :gay:

OT:
Zolang het sporten/de levensstijl niet ten koste gaat van 'belangrijkere' dingen is het allemaal goed. Wanneer er iets minder dreigt te gaan ligt het wel meteen aan 't trainen. Ook vinden mensen dat ik niet moet overdrijven etc. etc. Gok dat het als man zijnde toch sneller geaccepteerd wordt...

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Ja ken 't, meis...
Mijn vriendinnen zeggen 't ook altijd tegen me: Niet teveel trainen joh, dan wordt je straks zo'n halve kerel :gay:

OT:
Zolang het sporten/de levensstijl niet ten koste gaat van 'belangrijkere' dingen is het allemaal goed. Wanneer er iets minder dreigt te gaan ligt het wel meteen aan 't trainen. Ook vinden mensen dat ik niet moet overdrijven etc. etc. Gok dat het als mijn zijnde toch sneller geaccepteerd wordt...

Haha ik denk dat mannen veel minder last van zulk commentaar hebben..
mannen mogen wat gespierd zijn. Vrouwen misschien strak maar zeker niet gespierd?
Als je wat aangekomen bent hebben mensen commentaar maar train je er hard voor om in shape te blijven dan verklaren veel je voor gek.

Haha ik denk dat mannen veel minder last van zulk commentaar hebben..
mannen mogen wat gespierd zijn. Vrouwen misschien strak maar zeker niet gespierd?
Als je wat aangekomen bent hebben mensen commentaar maar train je er hard voor om in shape te blijven dan verklaren veel je voor gek.

Nou dat klopt niet helemaal
Mannen worden vaak beoordeeld op die spieren met het idee dat je dan een of andere patser bent.
Kijk die bluffer met z''n spieren wil zeker alleen maar achter de meiden aan.
Klopt in mijn geval - Nee hoor geintje
Nee mannen gunnen elkaar soms het licht in de ogen ook niet.
Maar weet je, waar doe jij het nou voor..... voor je zelf toch en als jij dat nou leuk vind... dan laat je ze allemaal lekker lullen. ;)

Nou dat klopt niet helemaal
Mannen worden vaak beoordeeld op die spieren met het idee dat je dan een of andere patser bent.
Kijk die bluffer met z''n spieren wil zeker alleen maar achter de meiden aan.
Klopt in mijn geval - Nee hoor geintje
Nee mannen gunnen elkaar soms het licht in de ogen ook niet.
Maar weet je, waar doe jij het nou voor..... voor je zelf toch en als jij dat nou leuk vind... dan laat je ze allemaal lekker lullen. ;)

Klopt Grosje, veel mensen hebben een heel verkeerd beeld van BBers.
Je hebt er natuurlijk echte patsers bij zitten maar die lopen er bij ons op de tennisbaan ook. Helaas zien mensen dat dan wel weer als een (sportief) figuur. Ach ik doe mijn ding ook wel maar soms baal ik er gewoon vreselijk van.

Uitleggen dat het iets is waar jij veel plezier in hebt, het graag doet en het je gelukkig maakt. Dan kunnen ze er weinig op zeggen, want je omgeving wil toch het liefst dat je blij en vrolijk bent.

Ik ga er verder nooit teveel op in. Doe wat je leuk vind.

ik zal je vertellen, ik ging in amsterdam toen ik er een paar dagen was gewoon stiekem trainen. Want mn ma vond me al zo afgevallen en vond mn armen al wat gespierder er uit zien. Ze zegt je moet niet nog meer afvallen/spieren kweken (terwijl ik er nog lang niet ben. Maar ik denk dat ze een beetje bezorgd is ze denkt namelijk dat ik niks eet :D
Dus ik zei al tegen haar ik eet juist meer als voorheen. Naja dat had ze ook gemerkt toen ik er was. Heb haar een boodschappen lijstje mee gegeven om eten te kopen en ze ging zelfs avond eten op mij aanpassen :-)

Waar ik niet goed van werd waren een paar vriendinnen van me, eerst bewonderen dat ik wat was afgevallen en hoe ik t voor elkaar had gekregen. Ik het vervolgens uitleggen (ja ik ben echt fanatiek om al mn info te vertellen) maar halverwege verloren ze al interesse :(
Toen vertelde ik dat ik wil gaan leren/studeren voor personal trainer en voedings begeleiding (ja mensen zo interessant ben ik t gaan vinden). Kreeg ik echt n opmerking van "hoe kom je daar nou weer bij" en "waarom zou je dat gaan doen".
nou OMDAT IK HET LEUK VIND!! en HET VERDIEND OOK NOG EENS GOED GELD.

Van dat goed geld verdienen,dat zou je nogal eens tegen kunnen vallen .Daar zou ik sowieso niet van uit gaan als je in de sportbranche werkt.

Van dat goed geld verdienen,dat zou je nogal eens tegen kunnen vallen .Daar zou ik sowieso niet van uit gaan als je in de sportbranche werkt.

Ik zou het niet om het geld doen, want ik wil het naast mn huidige baan doen. Maar ga maar eens voor de grap rond vragen wat een gemm. uurtje pers. training kost. ;)

Dat is zeker niet goedkoop,maar dan moet er nog maar net vraag naar zijn.Gezien de grote hoeveelheden aan personal trainers die niet altijd goed (full time)aan de bak komen,denk ik dat er nog niet echt een markt is in Nederland.

ik wil zowiezo gaan freelancen dan, en ik woon niet in Nederland.
Maar goed we zien wel. En het is net zoals je zegt, vaak ontbreekt er kwaliteit.

Mijn omgeving snapt er ook niets van en heeft vaak commetaar..Moet jij nog afvallen? Waar? achter je oren zeker? en dat soort dingen...Ik heb me er ook behoorlijk aan lopen irriteren maar daar had ik alleen maar mezelf mee..Nu gaat het ene oor in en andere oor weer uit..(probeer ik)Ik weet nu ongeveer met welke mensen in mijn omgeving ik er wel gewoon normaal kan over ouwehoeren en tegen de andere zeg ik er niets meer over..Ja als ze vragen of ik nog steeds zo veel sport zeg ik..Yep..de een gaat naar de kroeg..de ander naar de sportschool..ieder zijn ding!;)

Mijn omgeving snapt er ook niets van en heeft vaak commetaar..Moet jij nog afvallen? Waar? achter je oren zeker? en dat soort dingen...Ik heb me er ook behoorlijk aan lopen irriteren maar daar had ik alleen maar mezelf mee..Nu gaat het ene oor in en andere oor weer uit..(probeer ik)Ik weet nu ongeveer met welke mensen in mijn omgeving ik er wel gewoon normaal kan over ouwehoeren en tegen de andere zeg ik er niets meer over..Ja als ze vragen of ik nog steeds zo veel sport zeg ik..Yep..de een gaat naar de kroeg..de ander naar de sportschool..ieder zijn ding!;)

Zo is het ook! heb je gelijk in

ondanks dat ik er nog niet zo heel erg mee bezig ben en wel nog wat werk heb. (en dus niet 'gewoon' mijn lichaam moet onderhouden) baal ik er al van. Als je zegt dat je aan je lichaam wil werken, dan krijg je al een hele resem commentaren over je heen.
Nu ja wat je ook doet, commentaar krijgen zal je altijd wel zeker. Dan kan je zelf maar beter genieten van je tijd
al is het natuurlijk leuk meegenomen ergens gelijkgestemde zielen vinden die je wel steunen

Nu praten ze nog zo, als je dadelijk groot en sterk bent dan praten ze anders. dan zitten ze met pap en mam aan tafel of met collega's of pastoor het maakt niet uit dan zulle ze zeggen: ''Ik ken ''Linke Greetje'' wat een wijf is dat die gaat het verschoppen ik heb respect voor die dame''. let maar op! ;)

Wat ik ook veel zie is gewoon jarlourzie en smoesjes..Als ik soms wel eens aan school sta bij de moeders die het alleen maar over boodschappen,de was en de roddels uit de buurt hebben,die hoor ik vaak zeggen..Pfff daar heb ik allemaal geen zin in hoor,das niets voor mij..heb ik te druk voor..dat gaat allemaal niet met de kids..Allemaal smoesjes..Ik heb zelf drie kinderen..Mijn man heeft een eigen bedrijf..zelf werk ik ook en ga toch elke dag sporten..;)

precies, het zijn lazy fat asses. als ze eenmaal kinderen hebben gekregen denken ze dat de plicht erop zit en beginnen ze met het rottingsproces

precies, het zijn lazy fat asses. als ze eenmaal kinderen hebben gekregen denken ze dat de plicht erop zit en beginnen ze met het rottingsproces

En het trieste er van is dat ze zelf niets eens zien dat ze zich zelf het hardste mee hebben.....Voor je gezondheid..voor je zelfvertrouwen..en je coïtusleven ;)

Ik zou het niet om het geld doen, want ik wil het naast mn huidige baan doen. Maar ga maar eens voor de grap rond vragen wat een gemm. uurtje pers. training kost. ;)

Ik doe het gratis hoor - vrouwen een persoonlijk uurtje geven.:D

Nee hoor ik train zelf ook 1x in de week met een dame van 34 die graag wat krachttraining wilde doen maar niet wist hoe. Geheel gratis omdat ik het zelf ook wel leuk vind om mensen wat bij te brengen. Moet ik wel het idee hebben dat ze het leuk vinden want anders haak ik ook af.

Terug
Naar boven