TWiM87
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 34
- Lengte
- 1m79
Ik kan me ook wel enigzins in de ander verplaatsen...want ik zou er ook wel moeite mee hebben als ik iemand ken en die maakt ineens een heel andere draai zeg maar..
Vooral voor de mensen die jou goed kennen,kan het soms wel even wennen zijn dat je aan het veranderen bent.
Goed dat je jezelf in iemand anders verplaatst, dat is een zeer goede eigenschap. In dit geval vind ik dat echter niet echt nodig.
Zolang je niemand kwaad doet met je keuzes vind ik dat anderen je gewoon met rust moeten laten eigenlijk en niet ongevraagd moeten zeuren. Als je bijvoorbeeld aan een vriend vraagt van: 'vind je het wel eens lastig?' dan is hij/zij natuurlijk volkomen vrij om eerlijk te antwoorden (anders moet je het niet vragen).
Lastig om uit te leggen omdat dit deels een gevoelskwestie is, maar ik hoop dat het toch is gelukt
.Voor mij is het ook heel simpel altijd, mijn eigen ontwikkeling (en dat gaat niet alleen over sporten, maar over alles) loopt zoals het loopt en onderweg heb je altijd mensen die 'afvallen' en mensen die wel een rol in je leven blijven spelen. Volgens mij is dat gewoon een natuurlijke gang van zaken, mensen houden echter vaak krampachtig vast aan het bekende.
Dit wil natuurlijk niet zeggen dat ik geen rekening hou met anderen.

.
. Ik werk er wel aan en het gaat al steeds beter. Ik verwacht dat er een tijd komt dat helemaal niets me meer kan frustreren 

.