MuscleMeat

Om schijtziek van te worden

precies, het zijn lazy fat asses. als ze eenmaal kinderen hebben gekregen denken ze dat de plicht erop zit en beginnen ze met het rottingsproces

Inderdaad, en dat geldt ook voor veel mannen die papa zijn geworden:eek2: Het is vreemd dat het merendeel van vrouwen en mannen er dan niks meer aan doen, alsof je als ouders er niet meer aantrekkelijk voor elkaar uit hoeft te zien. ???

mn moeder vertelde me laatst dat ik niet perse zwaarder hoefde te worden:o ze zei je word dik thomas moet je kijken je buik staat gewoon helemaal bol van de melk!
toen ik dr het concept van bulken en cutten uit probeerde te leggen zei ze: dus je vreet het er eerst aan en traint het er daarna weer vanaf? ja! ach man *wegwuivend gebaar* toen ben ik maar gewoon weggelopen:rolleyes:

je moet maar zo denken...ze zijn gewoon onwetend en ze missen heel wat belangrijke informatie:D

Inderdaad, en dat geldt ook voor veel mannen die papa zijn geworden:eek2: Het is vreemd dat het merendeel van vrouwen en mannen er dan niks meer aan doen, alsof je als ouders er niet meer aantrekkelijk voor elkaar uit hoeft te zien. ???

Tja dat is idd de grootste fout die je als man of vrouw kan maken.
Je moet natuurlijk wel je best blijven doen om er enigzins aantrekkelijk er uit te blijven zien voor je partner. Of je moet beiden elke avond naast elkaar op de bank chips naar binnen zitten te proppen. (krijg je ook een (maag) band van) Maarrrrrr belangrijkste is natuurlijk dat je het voor je zelf doet want dan hou je het ook vol.

Hallo luitjes,

Hoe zit het met jullie leefomgeving?
Wat vinden die ervan dat je zo fanatiek aan het trainen bent?
Ik krijg continu commentaar bah.. nee je moet niet te veel spieren krijgen want dat is niet mooi
Straks ben je zo'n halve kerel etc etc.. 3x in de week sporten? flauwekul dat heb jij niet nodig!:mad:
Ik voel me er goed bij en ga echt niet minderen maar een beetje meer interesse was wel prettig geweest.
Dat is denk ik ook wel de grootste reden dat ik op dbb zit, allemaal het zelfde doel....sterker, gespierder worden.
Soms grrrrr om schijtziek van te worden, ben ik de enige met dit gezeik?:o

Greetz linke moi

ik ken het maar al toe goed! Trek je er niets van aan.. je doet het voor je eigen, niet voor hen. En wss zijn ze gewoon jaloers :). En er zijn er die het wel mooi vinden. Ik doe het gewoon voor mijn eigen, laat de rest maar zagen.

Hallo luitjes,

Ik krijg continu commentaar bah.. nee je moet niet te veel spieren krijgen want dat is niet mooi
Straks ben je zo'n halve kerel etc etc.. 3x in de week sporten? flauwekul dat heb jij niet nodig!:mad:
Ik voel me er goed bij en ga echt niet minderen maar een beetje meer interesse was wel prettig geweest.
Dat is denk ik ook wel de grootste reden dat ik op dbb zit, allemaal het zelfde doel....sterker, gespierder worden.

Greetz linke moi

Gewoon lekker je ding doen. Het is typisch Hollands gezeur. Het is of niet goed, of het deugt niet, wat je ook doet. Tenminste zo lijkt dat wel eens.
Als iemand weer loopt te zeuren van "je moet niet teveel spieren krijgen..enz." Gewoon zeggen, "Maak ikzelf wel uit, zorg jij maar dat je niet moddervet wordt" :eek: ;) :D...pfff dat lucht op....haha.

Het is gewoon jaloezie of onbegrip. Ga van het zomer maar eens met je vriendinnen naar het strand/zwembad. Kijken of ze dan nog praatjes hebben.

Hele discussies thuis met vriendlief vooral over de vraag 'ik snap niet dat je speciale dingen moet eten / kopen - je kunt toch ook normaal eten?'
Ik vind het moeilijk om uit te leggen dat whey, eas e.d. goed voor me zijn, en dat ik verder juist heel erg gezond eet. Ik heb volgens mij nog nooit zo gezond gegeten als sinds ik hier op DBB rondhang en in de sportschool!

probleem is dat de niet BB kenners denken dat elk middel dat jij gebruikt om beter,sterker,groter te worden een soort doping is.
Er is te weinig kennis bij deze personen over juiste voeding, training en toewijding aan de sport. Ze willen eigenlijk net als jij een mooi lichaam maar willen niet snappen dat ze daarvoor moeten stoppen met het vreten van snacks en het zuipen van bier.
Als je het dan nog moeilijker maakt en dan met creatine, whey eiwitten en andere supps aan komt dan vinden ze het helemaal oneerlijk want jij wordt mooier en sterker door de pillen. (denken zij)
Het is allemaal een soort van jalouzie en is alleen maar te doorbreken door ze te informeren. Verder moet je er niet al te veel aandacht aan besteden en lekker door gaan met waar jij in gelooft.
Vroeger dachten ze dat de wereld plat was en werd je zelfs daarvoor in de kerker gegooit. Nadat Columbus Amerika ontdekt had besefte ze ineens dat hij toch gelijk had (De wereld was rond) Zie je zelf als columbus en blijf geloven in wat je kan bereiken en open na een tijd de ogen van de ongelovige.

Amen

:D

Hallo luitjes,

Greetz linke moi

ik zeg op het moment dat mensen al een aura van vooroordelen over zich heen hebben: gewoon fitnes, beetje loopband beetje roeien enzo, vind ik leuk en heb dan geen last van me adhd gevoel:)

in mezelf denk ik dan: ach jeej jij zie je wel, ze beginnen weer over michelin poppen met showspieren en lucht...zucht...ben dan vaak blij dat ik er niet te veel energie in gestoken heb om alles uit te leggen.

probleem is dat de niet BB kenners denken dat elk middel dat jij gebruikt om beter,sterker,groter te worden een soort doping is.
Er is te weinig kennis bij deze personen over juiste voeding, training en toewijding aan de sport. Ze willen eigenlijk net als jij een mooi lichaam maar willen niet snappen dat ze daarvoor moeten stoppen met het vreten van snacks en het zuipen van bier.
Als je het dan nog moeilijker maakt en dan met creatine, whey eiwitten en andere supps aan komt dan vinden ze het helemaal oneerlijk want jij wordt mooier en sterker door de pillen. (denken zij)
Het is allemaal een soort van jalouzie en is alleen maar te doorbreken door ze te informeren. Verder moet je er niet al te veel aandacht aan besteden en lekker door gaan met waar jij in gelooft.
Vroeger dachten ze dat de wereld plat was en werd je zelfs daarvoor in de kerker gegooit. Nadat Columbus Amerika ontdekt had besefte ze ineens dat hij toch gelijk had (De wereld was rond) Zie je zelf als columbus en blijf geloven in wat je kan bereiken en open na een tijd de ogen van de ongelovige.

Amen

:D

Ik denk dat je in veel gevallen gelijk hebt, alleen niet over mijn thuissituatie ;)
Die lieve ecto van me snapt mijn toewijding, begrijpt ook dat ik er beter uit vind zien (ook al vindt hij het niet noodzakelijk, ik ben al mooi, blabla...) - maar hij snapt niet dat daar 'aparte middeltjes' voor nodig zijn. Heb 'm al uitgelegd dat whey sneller opgenomen wordt etc, maar misschien kan ik het hem niet zo goed uitleggen... voor hem is 'gewoon eten' genoeg, maar ja: hij heeft een vetpercentage van 6% zonder ook maar iets aparts te doen - dat uurtje zaalvoetbal in de week tel ik niet eens mee (afgelopen jaar hebben ze 2 wedstrijden gewonnen). Vriendlief is 2 meter en weegt krap 70 kilo... :eek: Idd ja: tegen het ondergewicht aan...

Hey,
ik herken je probleem wel. gelukkig reageert mijn omgeving er niet in die mate negatief op. Over het algemeen denk ik dat het 1 voor vrouwen al een heel ander verhaal is en 2 dat mensen snel bevooroordeeld zijn als het gaat om fitness / bb. Zelfs mijn vriendin had in het begin zoiets van: als je maar niet een Schwarzenegger lichaam krijgt. Nu merk ik dat ze het eigenlijk wel erg leuk vindt dat ik gespierder wordt ;) De enige plek waar ik 'negatieve' reacties krijg is op werk / stage. Daar krijg ik ook opmerkingen naar mijn hoofd van 'oh nee, die jongen wil geen snack want hij moet aan zijn lijn denken'. Die opmerkingen doen mij ook verder niets, want het is hun keuze om spek op de reet te verzamelen.
Gewoon lekker doorgaan. Jij voelt je fijn bij het trainen.

• Topic Starter Topic Starter
:thumb: al die reacties, dank ;)

Ik denk dat je in veel gevallen gelijk hebt, alleen niet over mijn thuissituatie ;)
Die lieve ecto van me snapt mijn toewijding, begrijpt ook dat ik er beter uit vind zien (ook al vindt hij het niet noodzakelijk, ik ben al mooi, blabla...) - maar hij snapt niet dat daar 'aparte middeltjes' voor nodig zijn. Heb 'm al uitgelegd dat whey sneller opgenomen wordt etc, maar misschien kan ik het hem niet zo goed uitleggen... voor hem is 'gewoon eten' genoeg, maar ja: hij heeft een vetpercentage van 6% zonder ook maar iets aparts te doen - dat uurtje zaalvoetbal in de week tel ik niet eens mee (afgelopen jaar hebben ze 2 wedstrijden gewonnen). Vriendlief is 2 meter en weegt krap 70 kilo... :eek: Idd ja: tegen het ondergewicht aan...

Haha, misshien wordt het eens tijd om je lieve ecto-je de gym in te sleuren. Of is ie dan bang dat jij em overal in owned...:p
Maar verder is het een bekend voorkomend iets. Je traint vol toewijding en je omgeving begrijpt er weinig van. ;)

Haha, misshien wordt het eens tijd om je lieve ecto-je de gym in te sleuren. Of is ie dan bang dat jij em overal in owned...:p
Maar verder is het een bekend voorkomend iets. Je traint vol toewijding en je omgeving begrijpt er weinig van. ;)
Hij wil niet... ik heb het natuurlijk wel geprobeerd!
Ik wou alleen dat ik wat sneller resultaat kon laten zien, dan ziet m'n omgeving ook waarvoor ik het doe (en die halve spierbal die ik nu heb op m'n arm is moeilijk te zien door die veel te dikke laag vet).

Ik heb er eigenlijk niet zoveel last van, mijn man traint ook bijna iedere dag.
Wat de rest vind lap ik aan m'n laars:D

Hey,
De enige plek waar ik 'negatieve' reacties krijg is op werk / stage. Daar krijg ik ook opmerkingen naar mijn hoofd van 'oh nee, die jongen wil geen snack want hij moet aan zijn lijn denken'.

Knap dat die opmerkingen je niets doen :). Mijn motivatie wordt er ook niet minder door, maar afhankelijk van de situatie kan ik van dat soort opmerkingen wel echt een golf van frustratie op voelen komen van binnen...
Maarja stress is ook niet gezond, ik probeer dus van binnen ook altijd rustig te blijven :D.
De ene kant wil gewoon rustig blijven en lachen, de andere kant wil die mensen helemaal verrot schelden. Ik kies wel ALTIJD voor het 1e, maar de verleiding is soms groot ;). Ik werk er wel aan en het gaat al steeds beter. Ik verwacht dat er een tijd komt dat helemaal niets me meer kan frustreren ;).

Ik kan me ook wel enigzins in de ander verplaatsen...want ik zou er ook wel moeite mee hebben als ik iemand ken en die maakt ineens een heel andere draai zeg maar..

Vooral voor de mensen die jou goed kennen,kan het soms wel even wennen zijn dat je aan het veranderen bent.

Ik kan me ook wel enigzins in de ander verplaatsen...want ik zou er ook wel moeite mee hebben als ik iemand ken en die maakt ineens een heel andere draai zeg maar..

Vooral voor de mensen die jou goed kennen,kan het soms wel even wennen zijn dat je aan het veranderen bent.

Dat ken ik: mijn familie vindt het doodnormaal taart te eten op zondag, 's avonds voor het eten aan de port te gaan en veel te snacken. Ik doe niet meer mee, maar begrijpen doen ze het niet... (jij sport zoveel, je kunt best meedoen want het is er toch zo af...)

Zal een tijd duren voordat ze het snappen... Ook dat ik een mooier lijf krijg, in tegenstelling tot...

Terug
Naar boven